Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sanoi juuri riidan tuoksinassa

Vierailija
30.10.2008 |

että katuu kun meni kanssani naimisiin, olisi kuulemma pitänyt mennä älykkään akateemisen naisen kanssa naimisiin eikä typerän kuten minä siis kun en tajua. kyllä tuli paha mieli varsinkin kun nimenomaan yritän opiskella tällä hetkellä todella kovasti, mies taitaa todella arvostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti keksisi siitäkin jotain mollattavaa. Mä olen yliopistosta valmistunut, mutten ole koskaan saanut kunniaa mieheltäni siitä (muilta senkin edestä), vaan pikemminkin se jaksaa aina muistuttaa miten laiska olen ulkoilemaan jne.

Mitä muuten opiskelet?

Vierailija
2/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annan mennä toisesta korvasta ulos. Oikeasti tiedän, että hän sanoo vain niin, koska hänellä on itsellä ollut aina niin huono itsetunto ja pystyy elämään itsensä kanssa paremmin, kun luulee olevansa talon fiksuin. Mä siis vaan hymyilen itsekseni, salaa tietäen totuudenn ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo miehen kommentti loukkasi todella paljon, ilmeisesti ei tarpeeksi tasokas yliopisto tai ala sitten mun miehelle. ja olen tosi paljon joutunu kyllä tekeen hommia tän opiskelun kanssa että tollaset kommentit ei nyt oikeen nappaa. paska mies mulla.

ap

Vierailija
4/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti tulee paha mieli :(

Vierailija
5/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt suinkaan ole meidän naisten ongelma jos miehet ei tajua meitä!! Ne kun ei sitten enää keksi mitään muutakaan sanottavaa, varsinkaan kun riitelevät, eivätkä osaa aina edes riidellä. Laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos:)

Vierailija
6/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on korkeakoulututkinto ja miehellä vain kauppakoulu.

Eikä se muutoinkaan ole penaalin terävin kynä.

Riidassa sitä sanotaan minkä haluaa toista loukkaavan.

Vierailija
7/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti en kuitenkaan sitä tarkoita. tulee vaan sanottua kaikkea tyhmää ja varsinkin jos tietää et se satuttaa toista niin sitä tulee käytettyä niinkuin viiemisenä voimakeinona kun ei muuta enää keksi

Vierailija
8/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia todella loukkaavia heittoja tekemään, ei oo kauaakaan kun se sanoi että mun perhe (siis mun omat vanhemmat) ei muka rakastais mua (he ei kauhean usein käy meillä välimatkasta johtuen) ja että miehen vanhemmat siis välittää oikeasti. tuokin kommentti sai mut itkemään.ap