Miksi mulla ei ole omaa tyyliä?? Kaikki mun vaatteet on vaan kokoelma sekalaisia riepuja, ne ei
sovi yhteen tai sovi mihinkään... Haluaisin osata pukeutua kivasti ja löytää oma tyylin.. Mistä apua??
Kommentit (6)
Minulle neuvonta oli todella positiivinen yllätys! Myyjä oli kuusikymppinen, joten olin aluksi vähän epäluuloinen, mutta hän selvästi osasi asiansa ja hoksasi heti, millaisesta tyylistä pidän ja millaisesta en. Hän löysi minulle juuri oikeat vaatteet ja antoi hyviä vinkkejä, minkä malliset vaatteet istuvat minulle parhaiten jne.
2
tollaiseen neuvontaan sitten. Nehän on kai ihan ilmaisiakin... Ei tästä ainakaan kovasti pahempaan suuntaan pääse..
ne vaatteet sitten maksaa ko. liikkeissä ? Osaako joku sanoa?
Nimimerkillä: vanhainvapaalla ja aina pers* auki..
ja ostaa vaatteesi jostain muualta. :)
Kiitti, mä oon niin vässykkä, että mietin miten sitten saan kakistettua ulos, kun toinen on työnsä tehnyt, että: " ööh, mä en nyt sitt taida kuitenkaan ostaa mitään, kiitti silti.." . Tai se tuntuu nololta. Mutt ehkä sitä jotain raskiskin ostaa, keikkahommia tiedossa marras- ja joulukuuks. :)) Ja viikonlopuiks vielä, että kai sitä jotain raaskii itselleenkin ostaa..
Esim. Sokos ja Stockmann