Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla ei ole omaa tyyliä?? Kaikki mun vaatteet on vaan kokoelma sekalaisia riepuja, ne ei

Vierailija
24.10.2007 |

sovi yhteen tai sovi mihinkään... Haluaisin osata pukeutua kivasti ja löytää oma tyylin.. Mistä apua??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Sokos ja Stockmann

Vierailija
2/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle neuvonta oli todella positiivinen yllätys! Myyjä oli kuusikymppinen, joten olin aluksi vähän epäluuloinen, mutta hän selvästi osasi asiansa ja hoksasi heti, millaisesta tyylistä pidän ja millaisesta en. Hän löysi minulle juuri oikeat vaatteet ja antoi hyviä vinkkejä, minkä malliset vaatteet istuvat minulle parhaiten jne.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaiseen neuvontaan sitten. Nehän on kai ihan ilmaisiakin... Ei tästä ainakaan kovasti pahempaan suuntaan pääse..

Vierailija
4/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaatteet sitten maksaa ko. liikkeissä ? Osaako joku sanoa?

Nimimerkillä: vanhainvapaalla ja aina pers* auki..

Vierailija
5/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaa vaatteesi jostain muualta. :)

Vierailija
6/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, mä oon niin vässykkä, että mietin miten sitten saan kakistettua ulos, kun toinen on työnsä tehnyt, että: " ööh, mä en nyt sitt taida kuitenkaan ostaa mitään, kiitti silti.." . Tai se tuntuu nololta. Mutt ehkä sitä jotain raskiskin ostaa, keikkahommia tiedossa marras- ja joulukuuks. :)) Ja viikonlopuiks vielä, että kai sitä jotain raaskii itselleenkin ostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi