mitä ajattelet naisesta joka harrastaa itämaista tanssia?
Kommentit (13)
kaikki mummot käy kansalaisopiston napatanssissa tiistaisin. Torstaisin on jooga ja kuntotanssit maanantaisin.
ka paljon ennakkoluuloja kyseistä lajia kohtaan ap
Osaisinpa itsekin tanssia niin!
Sehän tekee tosi hyvää hartioille ja selälle.
Ja moni muukin sellainen paikka, jota harva mamma käyttää. Vatsatanssi opettaa liikkumaan kauniisti.
mitenkä toi mun oli muka negatiivinen? Lähinnä täällä böndellä homma on niin tavallista puuhaa ettei kukaan pidä mitenkään erikoisena että emäntä lähtee navetan jälkeen vatsatanssikurssille. Yksi kansalaisopiston suositumpia kursseja ollut jo vuodesta toiseen. En tiedä sitten missäpäin suomea noin ennakkoluuloista porukkaa piisaa. Jooga tuli uutena viimevuonna ja kurssi oli heti tupaten täynnä niin nuoria kuin vanhojakin.
enkä ole ylipainoinen tai mummoiässä...:D alle 30vee, lapseton ja ihan normaalivartaloinen. Tykkään musiikista enkä ole aerobic-tyyppiä. Hyvä harrastus, suosittelen!
Toki tiedän, ettei tämä ole koko totuus. ;)
Kyllä muuten on kunnon liikuntaa. Tulipunaisena treenataan tunneilla. Kokeile vaikka itse nousta ny heti seisomaan ja yritä tehdä käärmeliikettä vartalolla. Voin kertoa että hiki ja puuskutus tulee pikaisesti, jos yhtään tosissasi yrität.
Suosittelen minäkin lämpimästi. Vuosien harrastamisen jälkeen mun kroppa pystyy hämmästyttäviin liikkeisiin. Enkä ole mikään lihava muuten tms.
ravintolassa tuli sinne pöydän ääreen joku vatsatanssija. Oli musta mautonta, enkä kyllä häntä minään taiteilijana voinut pitää.
Olin ainoa nainen seurueessa, ja paristakymmenestä miehestä vain muutama oli eurooppalainen. Kyllä oli minusta tekopyhää hommaa, alkoholi kielletty ja moni nainen kadulla niissä burkhoissa, ja sitten miesten edessä tämä nainen vatsa paljaana. Nainen oli vielä joku britti, joka elätti itseään näin. Ei voi kun todeta, että siellä ollaan ihan yhtä tekopyhiä kuin missään muualla.
Eikä mahdu mun päähän, miksi suomalaisemännät haluaa harrastaa alistettujen prostituoitujen tunnetuksitekemää tanssia. Pressaa myöden.
On myös mukavan naisellinen tanssilaji, vatsa ei kyllä yleensä ole paljaana kellään, ei edes esityksissä...
Onko seksuaalisuus jonkun mielestä vielä niin väärin, että sitä voi olla liikaa?
Käsittääkseni alunperin itämainen tanssi ei ole mitään eroottista tanssia edes, vaan naisten tapa pitää huolta kehostaan. Itämaista jumppaa siis :). Ja nuo paljaat vatsat sun muut, se on tätä myöhemmin tullutta hapatusta.
Kun itse kävin itämaisen tanssin tunneilla, opettaja näytti minkälaisessa asussa hän ryhmineen käy esiintymässä. Ne asut oli kuulema oikeasti sellaiset jotka kuuluu siihen eikä todellakaan kaistalettakaan ollut vatsaa paljaana. Mietin vaan, että mahtaa tilaaja olla pettynyt, kun naiset noissa asuissa vetävät numeronsa pikkujouluissa tms. :p.
Mitä mietin naisesta, joka käy jumpassa? No että käy jumpassa...