Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei OIKEESTI, siivotkaa asuntonne kunnolla ennen kuin pidätte siellä esittelyn.

Vierailija
30.10.2008 |

Siivotkaa myös ennen kuin asunnostanne otetaan valokuvat myynti-ilmoitusta varten.

Miksi tämä on joillekin niin ylivoimaista ymmärtää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan siivonneeni _huonosti_. Apua ei ollut mahdollista/varaa saada.

Pahoillani olen asiasta kyllä, en mitenkään ylpeä.

Vierailija
2/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi yrittää miellyttää tulevia ostajia? Saadakseni enemmän rahaa? Sori, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi yrittää miellyttää tulevia ostajia? Saadakseni enemmän rahaa? Sori, ei kiinnosta.

Vierailija
4/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjä-isäni sanoo aina samaa! Hän ei voi lakata ihmettelemästä ihmisiä, jotka jättävät asuntonsa paskaisena esittelijän käsiin. Siinä kun yrität sitten saada asiakkaat uskomaan, että kyllä tämän paskakerroksen alla on ihan mukava ja viihtyisä asunto joo. :D

Vierailija
5/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjä-isäni sanoo aina samaa! Hän ei voi lakata ihmettelemästä ihmisiä, jotka jättävät asuntonsa paskaisena esittelijän käsiin. Siinä kun yrität sitten saada asiakkaat uskomaan, että kyllä tämän paskakerroksen alla on ihan mukava ja viihtyisä asunto joo. :D

Vierailija
6/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en sen perusteella osta tai jätä ostamatta asuntoa.

Vierailija
7/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en sen perusteella osta tai jätä ostamatta asuntoa.

asunnosta muutenkin huolehdittu huonosti.

Vierailija
8/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herttää minussa epäilyksen, miten muut asuntoon liittyvät asiat on hoidettu. Kyllähän asuntoa pitää huoltaa muutenkin kuin siivoamaalla: kaakelien saumauksia suositellaan uusittavaksi viiden vuoden välein kosteissa tiloissa, ilmastoinnin huolto jne

Vierailija
9/9 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta hyvin meni sotkunen talo meille läpi.

Kuntotarkastus tehtiin. En tiedä miten uudet putket saa sotkettua huonoksi; ei ne ole tukossa ollut.. :D

Pitää ymmärtää että taloa/asuntoa myy jossain vaiheessa kaikki. Toiset masentunu, toiset ei ole siistejä, jokkut ei välitä (huomio jossain muussa kun asunnossa myyntihetkellä, esim. erossa).

Itse ostan ehjän. Sotku ei kiinnosta.