Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~ HEINÄHATUT KE-TO ~*~*

24.10.2007 |

Aloitanpa uuden pinon, kun ei näkyny...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... järkky kuumetauti alkaa olla voitettu! Joka paikkaa juilii ja selkä ihan jumissa sängyssä makaamisesta. Nyt tuntuu kuitenki jo, että ajatukset alkaa oleen kirkkaampia kuin kuumehoureissa, joten ehkä tämä vielä iloksi muuttuu.

Hepuna: Olitko sinä testannu negan? Minusta ei kannata vielä toivoa menettää, eihän vielä ole etes menkat myöhässä! Odota pari kolme päivää, ja jos tätiä ei näy, niin testaa uusiksi.

Onko lisää uusia plussia tullu? Niitähän pitäis vähitellen ruveta ilmestyyn... Kuinka moni piinailee? bd bd bd bd bd (Kaikille tasapuolisesti peukkuja!)

).( Menossa DPO 5 tai 6, siis jos jotain tuolla olis tapahtunu, niin kiinnittyminen pitäis kai tapahtua näinä päivinä... Jotenkin kuitenkin on pessimistiset ajatukset onnistumisen suhteen, kun oli tämä karmea tauti tässä. Yrityksen puutteesta se ei ainakaan jää kiinni, sillä oltiin tärppipäivinä ihan kaneina... ;) Aika näyttää!

Vierailija
2/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoittelut tädeistä, jotka ovat kurvanneet oveen koputtamatta paikalle :(

Kohti uutta kiertoa sisaret!

Hopuna:Mun mielestä sun ei tosiaankaan kannata heittää kirvestä kaivoon, vaan parin päivän päästä testaat plussan, eix ju? (täällä paraskin neuvoja, joka aloitti r-testeillä vehtaamisen joskus

6 dpo...)

Täällä kaikki mahdolliset raskausoireet ovat hyökänneet kimppuun, mutta se tuntuu (ainakin näin kaksi päivää niistä kärsineenä) ihanalta, jotenkin todellisemmalta. Rinnat paisuvat ja ovat arat, palelee ihan kamalasti koko ajan, pissattaa, yökköttää, väsyttää....

Ei tätä kuitenkaan meinaa todeksi uskoa :)

Plussatuulia aivan kamalasti kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin miehen tytön kanssa Helsningissä shoppailemassa (sinne en usein mene kun en enää pidä siitä kun ihmiset ei väistä ollenkaan ja vaikea saada p-paikkaa ym.). Eilen oli jo huono olo, siis oksetti eikä ruoka maistunut. Aamulla oli vatsa sekaisin. Nyt onkin sitten jokin vatsatauti mulla. :/ Nyt onkin kiva tässä piinailla... Tuntuu ettei varmaan tärppää kun on koko ajan kipeänä. :(

Eilen illalla nukkumaan menssä, tai siis makasin jo sängyssä, niin alavtsan oikeaa puolta " pisti" ja tuntui sellainen " pomppaus" kivoja ilmauksia...) Mitähän liene? Ei kai vielä voi kiinnittymistä olla? Nyt kp 17/27-29.

Pahoittelut niille joille täti saapui. :(

Palataan!

Vierailija
4/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa?? mulla alko rusehtava/läpinäkyvä vuoto !mulla tulee tota samaa vuotoa aina ennen tätiä:( nyt kp14 ja eilen tuli tippa ja ollut alamahalla ihme juilintoja ja painon tunnetta luulin ensin että suolistoperäisiä kipuja mut näköjään ei sitten..mulla ei missään aikasemmis kierrois tällästä oo ollu viime kierto kesti 35pv..mistä voi johtua? ovulaatio? vai onko mulla nyt vaan lopullisesti hormoonitoiminta heittäny häränpyllyä?kivut tuntuu enempi vasemmalla puolella.. kaippa sitä täytyy soittaa neuvolaan..tosi outoo no ei auta muutakun odotella mikskä tää muuttuu..

T: MiSa jolta on pallo hukassa

Vierailija
5/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne täti kaahasi tänään, joten poistun heinähatuista. Dpo 12 testasin haalean haamun kahdella testillä (Clearblue ja Acon 10), mutta viivat eivät lähteneet vahvistumaan vaan haalenivat pois viikon aikana (testasin joka päivä). Tänä aamuna dpo 17 puhdas nega, ja tätihän sieltä kaahasi. Eli ilmeisesti kemiallisesta raskaudesta oli kyse. Lämpökäyrässä komea kiinnittymisdippi dpo6 (ei ole aikaisemmin ollut), joten toiveet oli korkealla. No, parempi näin, jos vauvan alku ei ollut elinkelpoinen. Miehelläni on perinnöllinen kromosomivika, joten parempi että menee kesken tässä vaiheessa jos alulla tuo kromosomivika on.

Onnittelut raskautuneille ja kaikkea hyvää matkallenne!!!!

Meillä alkaa yk15 ja lapsettomuustutkimuksiin on lähete vetämässä. Seuraava toivottu LA on 2.8.08, joten jään odottelemaan että joku ihana tekee elokuisille pinon. (itse en osaa).

Terveisin Nippara kp1/31 yk15

Vierailija
6/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä edelleen.. Kipuja välillä on (poltetta). Sit se aina häviää. Tekis niiiiin mieli testata, mut yritän malttaa vielä mieleni.. Viikonloppuna ajattelin testata, jos ei siihen mennessä tätiä näy.. Luulen kyl et tulee hetkenä minä hyvänsä..oireista päätellen.

Lisää plussia odottelen!!

Tsemppiä kaikille! Pitää jatkaa töitä..

iiiik kp 30/???

Vierailija
7/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan kuulumisia, mutta nyt ei ollut tainnut uusia plussauutisia olla tullut.. Lisää niitä!!

Täällä testasin eilen (kp 27) uudestaan negan vaikka vannoin etten testaa, mut jotenkin oli semmonen olo, et nyt ois voinu tärpätä.. rintoja kivistää, huonoa oloa ja alavatsaa paisuttaa yms, mut voihan noi olla niitä pms-oireita.

Ja oishan se tossa näkynyt jo? Vaikkakin Hepunalle toivoteltiin tsemppiä, et kun menkat ei oo vie alkanut, niin ois toivoo... Oiskohan mullakin!?!? Tuli niin itku jo eilen vaikka ei oo kuin yk 3 vasta.

No jos täti on tullakseen niin tulis nyt huomenna viimeistään, niin voisin vie pysyä kierron verran teidän joukossa heinäkuisissa!

Plussailuonnea ++++

Iiiik oli ainakin piinailemassa.. vitsi, miten sä malta odottaa ;) Hieno homma ja eiköhän sieltä plussa pärähdä, tsemiä!

Emmuli kp 28/n.30 (viimeks 31)

8/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moih!

Onnea plussanneille taisi olla liina73 ja ? (toista en muista anteeks)

(.) Mulla on ollut ihan kauhea turvotus vkl lähtien... kovien ilmavaivojen kera, joten menkkoja odottelen alkavaksi. Tulee taas pitkä kierto ku kp tänään on jo 40 viimeks oli 41pv. Palelua ei ole ollut niin ku viimeks pms oireina eikä huonoa oloa.. nooh on kait mulla vielä toivoa. testailen ens viikolla jos menkkoja ei jostain syystä kuuluisi.

Vierailija
9/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täällä. Lauantaista lähtien on ollut semmoinen olo että täti kurvaa paikalle millä hetkellä hyvänsä ja pientä rusehtavaa/punaista vuotoakin on jo pyyhittäessä tullut, mutta kunnolla vuodot eivät ole vielä alkaneet. Tosin nyt vasta kp 26/29-31 joten eipä vielä olisi aikakaan tädin vierailulle. Malttamattomana ja veritihruista huolimatta oli tänään aamulla ihan pakko testata ja negaahan se tietysti näytti, kuinkas muutenkaan. No eiköhän se täti kurvaa paikalle ihan lähipäivinä.Nyt täytyisi tilata jo ensi kiertoa (kierto jo yk 13, huh) varten ovistikkuja ja aloittaa tällä kertaa tikuttelu vähän aikaisemmin kun tässä kierrossa aloitus meni niinkin pitkälle kuin kp 14 enkä ovista bongannut.

Salsa-42 kp 26/29-31 yk 12

Vierailija
10/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin taas täältä ilmottautua, ens viikolla voi jo alkaa piinaillakkin. Ja täytyyhän täällä kurkkia, josko joku olis taas plussannu :) Pahoittelut tädin jyräämille :( Ovis meni mukavasti puuhaillessa, vaikken nyt tiiä tarkkaan, millon se oli. Lämpökäyrä heittelee sellasta siksakkia, ettei siitä ota mitään selvää, mutta to-pe oli parhaat limat. Tai oli sen jälkeenki vielä...? Veikkaisin silti perjantaita.

Oho, nyt pitää mennä, ku mies tulee. Nauraaa mulle muuten, ku oon taas täällä lukemassa tyttöjen juttuja :D Plussatuulia ++++

- bee kp 19/27-30 -

Vierailija
11/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kamalan apea olo, aloin miettimään kaikkea pahaa, että entä jos en taaskaan ole raskaana ja taas pitää odottaa. Tuli sellainen olo, että kuvittelenkohan kaikki oireet, vai onko ne oikeasti olemassa... Mistäs sitä tietää... Tämä on varmasti normaalia ja kuuluu asiaan.

Nyt vaan jos en ole tullut raskaaksi, niin seuraava ovulaatio menee suunnilleen niinkin pitkälle kuin 17.11. päivälle, ja siitä netissä laskin sitten, että LA olisi 9.8.2008, eli joudun sitten poistumaan heinähatuista :( Seuraavan kierron ovulaatio on viimeinen mahdollisuus, jos sillon ei tärppää, niin joutuu lykkäämään vuodella. Menee muuten niin hankalaksi opiskelujen suhteen...

Oli nyt pelkkää omaa napaa, ja valittamista, toivottavasti en pahasti masentanut teitä.. Tsemppiä kaikille ja paljon plussa-uutisia!

Lillian33 kp 27/33 dpo 9

Vierailija
12/25 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiSa: Minulla oli yhdessä kierrossa noin viikkoa ennen ovulaatiota yhtenä päivänä ruskeaa tuhruvuotoa, mutta en kyllä muista enää, että oliko maha

kipeä. Minulla se tarkoittaa keskellä kiertoa siis lähestyvää ovulaatiota. Tässä kierrossa limatulpan aikoihin oli nyt liman seassa pieni veriviiru (anteeksi kuvaus!).

Voi että voi olla paikat kipeänä, kun seksiä pitää harrastaa joka päivä! Ja samaa rataa pitää jatkaa vielä perjantaihin asti, sillä ovisplussan sain digitaalisella testillä maanantaina ja tiistaina. Aikaisemmissa kierroissa kun ei ole tärpännyt, niin nyt jatketaan yrittämistä ovulaation aikaan pidempään. Jospa se auttaisi! :) No ainakin seuraavan kierron kp 3 menen taas verikokeisiin ja sitten päästään erikoislääkärille.

Rizza kp 23/38-47, yk 17

Vierailija
13/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla jokseenkin pöllähtäneenä.

Näin viime yönä unta että olin vasta synnyttänyt potran pojan jolle eivät mahtuneet newborn vaipat vaan piti olla toiseksi isointa mallia. Synnytystä en muista.

Limat ovat mielestäni vähentyneet, joten pupuilu toissapäivänä näyttäisi ajoittuneen oikein ovulaation suhteen. Eilen kuitenki " valmistelin" miestä että tänäänkin pupiltais varmsitukseksi (en kertonut että ovis olis ehkä ollut jo), ei vaan ollu oikein innostunut. No pyrin pehmittään sen. *virn*

Piinaviikot alkaa kohta.

T:Vacsuli kp 21/36(?), yk 1

Vierailija
14/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linssissä täällä kuuntelen, kun töissä on joku soittokunta.. Hieman siis herkistää.. Joskus on tällasta ennen menkkoja, joten tästäkään ei mitään voi päätellä.

Väsymys on hurja.. se on myös usein mulla pms.. Mut ei oo vielä mekkoja kuulunu. Kivut on taas hävinneet.. Huomiseen yritän malttaa odottaa testaamista.

Omaa napaa tuli taas roppakaupalla, sori.. Vähän kiire..

iiiik kp31/???

Vierailija
15/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, että eikö mitään ovisoireita tule tässä kierrossa, kun yleensä ne on niin selkeät. Mutta tulihan se päänsärky toissa päivänä ja eilen oli sitten masukivut ja kunnon limat. Nyt kyllä jänskättää, kun pupuilun ajoitus pitäisi olla ihan kohdillaan, mitenköhän tässä käy...?

Täällä ei taidakaan olla kuin ihan muutama, joilla LA tulisi heinäkuun loppupuolelle, niin kuin meillä?

Tähtitiuku kp 16/27-32

Vierailija
16/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se täti sitten taas ilmestyi niinkuin olin jo oireiden perusteella pelännytkin. Tällä kertaa tosin 5 päivää aikaisemmin kuin yleensä.Kierrot lyhentyneet huomattavasti viime aikoina jostain kumman syystä.No ei siis lasta meille tästäkään kierrosta... Olo jotenkin ihan tyhjä, ei jaksa edes olla kauheen pettynyt.

Laitanpa nyt uudet ovistikut tilaukseen, koska ajattelin jatkaa tikuttelua. Viimeksi tärppipäivät menivät varmaan ohi, koska aloin tikuttelemaan liian myöhään. Jos nyt tässä tulevassa kierrossa tärppäisi niin laskettu aika ajoittuisi aika lailla samoille päiville kuin esikolla.

Mitäs Korallille ja muille kuuluu?? Muistaakseni Korallin kanssa oltiin aika lailla samoilla kp luvuilla,joko siellä piinapäivät lähellä??

Salsa-42 kp1/26-31 yk 13

Vierailija
17/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierron alkua vasta ja kuukautiset ovat loppumassa :) ei ollu kyllä ikävä rättipäiviä yhtään! laskettiin miehen kanssa, että olivat viimeksi 1v.6kk sitten. kuinkakohan tässä siis tärpätään, kun " ensimmäinen" kierto vasta alkoi ja kp pituudesta ei tietoa :/ toivossa on hyvä elää!

kuinka aikaisin tikuttelette ja millä kierron pituudella? minä ajattelin aloittaa jo kp6/? tikuttelut, ettei jää huomaamatta :) testejä kyllä on rutkasti varattuna.

cec kp5/? yk1 ja toivottu la 27.7 :)

Vierailija
18/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oikeen tapahdu mitään. Nyt kp 30 menossa ja testi näytti aamulla negaa. Menkka oireita ollu mutta taas ne hävis jonnekkin, tulis edes se täti niin alkais hahmottua nämä kierrot... Alkaa mennä hermot kun ei oo mistään tietoa, ei tässä vauva-projektissa eikä kyllä töissäkään...

Plussatuulia kaikille tarvitseville!!!

UudentuvanJussi kp 30/?????

Vierailija
19/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kummempia...en ole tällä viikolla pahemmin käydä koneella, kun on ollut kiire. Huomenna on asunnon kaupantekotilaisuus ja meidän pitää muuttaa viimeistään 3.12 ja 22.11 saadaan vasta tietää, että saadaanko me se vuokra-asunto jota haetaan...hiukan on paniikki...ei tässä auta kuin ruveta vaan pakkaustouhuihin ja toivoa parasta asunnon suhteen.....täällä on vieläkin odottelua, jos olis samanlainen kierto kuin viimeksi, niin sen mukaan " hyvät päivät" on alkuviikolla...täytyy katsoa jos viikonloppuna jos koittaisi tikutella varmuuden vuoksi....mitään peittojen heiluttelua meillä ei ole ollut kauhean molempien väsymyksen vuoksi, mutta toivotaan että se väistyy ennen alkuvkoa.

Kukas täällä on plussannut ??? Mä olen ihan pihalla !

Unelma08 kp 12/31 ?

Vierailija
20/25 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan plussanneille...kävin kuitenkin vanhemmat viestit lukemassa ja sieltähän tiedon löysin.....kuitenkin kovasti vielä ihmettelen, että missä on Lastwish ???????

Näin taas eteenpäin....olen menossa konserttiin tänään ja kaikki vaatteet katsomatta.

unelma08 kp12/31 ?