*~*~ HEINÄHATUT KE-TO ~*~*
Kommentit (25)
Rizza kiitos vastauksestasi :) joo mullakun ei aikasemmis kierrois mitään tollasta ollu niin rupesin jo kuvitteleen kaikenlaista, mut toivotaan et se ois se tulevan oviksen merkki:) peukut pystyssä!
juu mulla kp15 ja odottelen jännityksellä mitä tästä kierrosta tulee kun tota pientä vaal.ruskeaa vuotoa on vähä viä tiputellu..no eipä auta kun odotella..no enään en jaksa miettiä enskierros jo sinne taas päädytään näitä ovis asioita vaan meen kyllä ostaan niitä ovistikkuja ja rupeen tikuttaan sais ainakin mielen rauhan et ovuloiko edes.. semmosta tilitystä tällä kertaa..syysmasis iskenyt:(
Mukavampia syystuulia teille muille=) T: MiSa
Ikävän harmaa ilma vielä kaiken lisäksi ulkona.
Minua taas tänäänkin jomotti päähän, joku ovis oire? Luulen, että ovis meni jo, kun on nyt kp 18/27-29. Mutta koko tämän viikon on päätä jomottanut. Ja iltaisin on kylmä vaikka yritänkin käpertyä peiton alle. Ja valkkis on runsasta. Mutta eihän nää vielä kai mitään oireita ole?!?
Sori, nyt tuli vaan omaa napaa.
Eli kolmatta kovasti kuumeillaan. Pojat 5 ja 3 vuotta ennestään. Pillerit jätetty vasta äskettäin pois ja nyt eka luomukierto menossa.
Jännää miten tämä vauvakuume taas tempaa mukaansa! Alkuun oli semmonen tulee jos on tullakseen fiilis ja nyt jo lasketaan päiviä malttamattomana. Mutta nyt iltapuuhiin!
Ja siis Kp 9/29? siis loppukuuhun tähdätään.
Täällä täti tuli kylään, odotetusti kylläkin.. niinkun oon testaillutkin jo negaa. Joten siis pysyn tässä pinossa, uusi la ois viimenen päivä heinäkuuta.. niukasti ollaan, mut ollaan kuitenkin :)
Ihan hyvä mieli, kun saan olla tääl onnittelemassa muita tulevan kuun aikana ja taas pääsee ite uuteen yrityskiertoon, ettei pitkity kiertokaan, hyvä näin!
Mutta on tosi niukkaa vuotoa vielä, et voinko laskea siis et on nyt kp 1????? Yleensä niin oon tehnyt, kun alkaa sit aikas kunnolla eikä tiputellen.. et enköhän huomenna vuoda kuin seula, jäk!
Plussatuulia edelleen tänne meille kaikille +++++ :)
EMMULI kp:t siis nyt 1/28 muistaakseni oli nyt vai 27..
Niin ja vie tuli mieleen..
Oon yleensä oviksen bongannu kivuista niinkuin nyt ja osannut n. päivälleen sanoa koska alkaa menkat eli siitä sen 14 päivää. Ja onnistuin taas! Tasan 2 viikkoa sitten to oli ovis, kivuista päätellen ja pupuiltiin sit to-pe yönä, et vissiin oli sitten myöhäistä tai ei ollut " oikeeta" hedelmöittävää simppaa liikentees !?!?!?
Eli toivottavasti täs kierros yhtä selvät oireet ja tarvii pupuilla vissiin oviksen aikaan joka päivä, kun tää joka toinen tai kolmas päivä ei riitä! Että tämmöstä tääl, hieman omaa napaa *nolona*!
odottaa ja negahan sieltä tuli!
Väsyttää aivan hulluna ja toivoisin et se täti nyt tulis! Nää pms-oireet on NIIIIIIIN ärsyttäviä! Olin jo unohtanu, kun oli se kierukka muutaman vuoden.
iiiik