Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maddyn DNA:ta löytyi Muratin huvilasta

Vierailija
24.10.2007 |

Portugalin poliisin mukaan nelivuotiaan Maddyn hiuksia ja jälkiä ruumiinnesteistä on löytynyt Portugalissa asuvan britin Robert Muratin huvilasta.

Huvila sijaitsee lähellä McCannien Praia da Luzissa käyttämää loma-asuntoa.

Poliisi on tehnyt aiemmin kotietsinnän Muratin huvilassa. Tutkittavana olleet 10. kesäkuuta ja 4. elokuuta otetut hius- ja nestenäytteet täsmäävät Maddyn DNA:han.

Poliisi uskoo nyt voivansa todistaa, että Maddy on ollut Muratin huvilassa. Murat, 33, nimettiin kesäkuussa epäillyksi Maddyn katoamiseen.

Epäselvää Brittiläisen Daily Star -lehden mukaan on kuitenkin se, onko Maddy ollut elossa vai kuolleena Muratin huvilassa.

Murat asuu huvilassa yhdessä äitinsä kanssa. Hänet pidätettiin kaksi viikkoa Maddyn katoamisen jälkeen, mutta vapautettiin myöhemmin.

IL

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä hiuksia sun muita NYT VASTA löytyi??????

Vierailija
2/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten niin, että vanhemmat ei ole syyllisiä? Minä olen uskonut alusta asti, että he ovat syyllisiä.

Syyllisiä tai eivät, ainakin he ovat henkisesti epäterveitä ihmisiä, ja todella surkeita vanhempia, siitä ei pääse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jättää lapset yksin hotellihuoneeseen ja itse painuu ravintolaan??

Vierailija
4/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein enää jaksa uskoa mihinkään

Vierailija
5/5 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut Maddy-tapausta kuin ohimennen, ja hämmästellyt sitä sekalaisten vaihtoehtojen kirjoa, jota tyttöparan katoamiseen liittyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi