Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen ejakulaatio

Vierailija
24.10.2007 |

Koin tämän ihmeen viime viikolla. Oli aika noloa, mutta mies oli innoissaan. Muita? miten usein tämä toistuu ja tottuuko tähän koskaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pelkästä klitoriskiihotuksesta, ei tarvi olla edes mitään sisällä

Vierailija
2/12 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

kirkasta? sameaa? millaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just n. viikko sitten seksologi Kari Heusala kertoi aiheesta Helsingin Sanomissa.

Vierailija
4/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian kovaa eikä liian hellästi vaan juuri oikein.. Tavaraa tulee melkein litran verran sanoisin!

Vierailija
5/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmassa seksissä, eli sellaisessa huippupanossa. Viimeksi viime viikonloppuna;) Kertakaikkisen upeaa ja toivottavasti siihen ei koskaan " totu" .

Vierailija
6/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista naista kun sais...

T: mies

Vierailija
7/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muuta sellaisissa, joissa mies panee mua edestä päin ja mä olen sängyn tai pöydän reunalla. Osuu kai just oikeeseen paikkaan sillon tai menee erityisen syvälle.

Vierailija
8/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden unelman elämässä soisi toteuttaa, se olisi päästä naimaan&nuolemaan ejakuloivaa naista.

Vierailija
9/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä samassa suhteessa tapahtunut kaikki (kestänyt yli 10v). Liittyy tosiaan asentoon, ja kuinka kiihottnut on, ja kuinka pitkään nimenomaan g-pisteen alue (etuseinämässä) saa kiihoitusta. Toisilla helposti ejakuloivilla riittää lyhyempi g-pistealueen kiihotus, mutta useimmilla pitää olla pitkäkestoinen se g-pistelaueen kiihotus. Mulla on tullut siten, kun mies nuolee ja laittaa sormia/sauvaa sisään samanaikaisesti. Yleensä se orkku on tuntunut tosi hyvältä, mikä on tullut ejakuloinnin yhteydessä. Mutta tulee niitä tosi ihania orkkuja ilman ejakulointiakin. Miehen mielestä superkiihottavaa.

n31

Vierailija
10/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain yhden kanssa olen kyennyt ejakuloimaan. Tällä miehellä oli voimakkaasti kaartuva penis erektiossa. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 10v ja vaikka mihin asentoon taipuisin, en ole enää kokenut tuota huimaa ilmiötä :(

Vierailija
11/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viel niin et nies tyydytti mua mustalla tekopeniksellä....ihmettelin vaan sit et mistä toi märkä läntti sängyllä....

Vierailija
12/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, ainoastaan nykyisen oman mieheni, jolla on normaalikokoinen. Isot sattuu eikä osu oikeaan kohtaan (olen pieni- ja tiukkapilluinen), tämä taas napsahtaa justiinsa siihen g-pojoon. Ei ole käyrä mihinkään suuntaan.

Ajattelisin, että ejakulaatio tulee jos on tullakseen silloin, kun " oikeankokoiset" kohtaa. Ollaan kaikki niin erimuotoisia ja -kokoisia, että kaikki ei käy kaikille. Toki sen voi saada myös suuseksissä, mutta siinä pitääkin sitten olla tosi taituri hommia hoitamassa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi