Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksamisesta...

Vierailija
30.10.2008 |

minusta on hassua asettaa jaksamisvaatimuksia vanhemmille. Pitäisi jaksaa sitä ja tätä ja tota. Minä olen rento vanhempi. Meillä ei turhaan siivota, lapset osaavat itsekin lämmittää ruokaa mikrossa, ja hyvinhän nuo pitävät toisilleen seuraa niin että äippä saa olla koko illan tietokoneella.

Tää on sellaista elämää mitä minä haluan viettää, enkä huomaa että nuo pennutkaan kohtuuttomasti kärsisivät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pärjää pitkälle. Mitä siitä, vaikka Nico-Petterillä ja Jenna-Janicalla ei olekaan sukat sävy sävyyn ja kutrit ojennuksessa! Pääasia, kun on massut muussia pullollaan ja rakastava syli tarjolla.

Vierailija
2/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait kukaan täysjärkinen äiti ajattele tai toimi noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia täytyy pitää hampaat irvessä jotain "hyvän elämän kulisseja" pystyssä jos niitten pitäminen oikeasti aiheuttaa vain pahoinvointia? Minä ainakin tulen sikakiukkuiseksi ja sen jälkeen meillä ei viihdy kukaan. Nyt olen rento äiti ja keskusteluapua on lapsille tarjolla lähes aina kun ne sitä tarvitsevat. Tosin aika paljon ohjaan heitä pyytämään apua myös toisiltaan. Tää on minun tapani elää ja haluan elää niin kuin minulle sopii. Sama sopii myös lapsilleni.

ap

Vierailija
4/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä sellainen. Minulla on oikeus siihen. Joka muuta väittää on sika :D

ap

Vierailija
5/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun oon ollu pari viikkoa sairiksella niin ihan sama. Ei oo siivottu, eikä tiskatttu. En jaksa aina lukea iltasatua. Hampaat pestään illalla ja ruoka syödään aina samaan aikaan. Nää tärkeimmät, niin eiköhän me pärjätä.On niin huono olo koko ajan.

Vierailija
6/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terve itsekkyys on ihan pannassa.

Vierailija
7/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ei ole mikään leikkikaveri.

Ruuan pitää kuitenkin olla terveellistä, vaatteiden puhtaita ja hampaista huolehditaan. Kaikessa muussa voi relata.Ja lapset ovat muuten hyvinkäyttäytyviä ja suosittuja. Meillä on nääs hyvä ilmapiiri kotona.

Vierailija
8/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen lasten luonteesta. Meillä olisi koti atomeina, jos en kokoaikaa vahtisi, mitä lapset tekevät. Tästä syystä meilläkään ei siivota kuin viikonloppuisin.

Vierailija
9/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joskus aina välillä, mutta useimmiten mäki oon suht rento tyyppi näiden pakollisten "kulissien" ylläpitojen kanssa. ;)

Vierailija
10/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kysyä montako lasta ja minkä ikäisiä?

Itse en kyllä pysty olemaan tietokoneella, sillä paikat hajoaa muuten tai joku satuttaa itsensä tmv.. Toisaalta kun on 4v, 2v ja 9kk.. ei voi muuta olettaakaan.. Juu ja siivotaan kun vaan ehditään ja jaksetaan.. joskus on pakko vaikka ei jaksaisi!! Tulee itselle niin ällö olo muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän