Kärsiikö joku muukin jatkuvasta himosta?
En tiedä, mistä lie kyse, mutta kun on tullut lähemmäs 35 mittariin, olen alkanut kokemaan aivan valtavia himontunteita päivittäin, usein ja valtavan voimakkaina monia miehiä kohtaan, joita kohtaan työssä, vapaa-ajalla, harrastuksissani. Siis niin, että aikasemmin lievää positiivista hyrinää aiheuttanut mies, saa minulta suurin piirtein vatsan kouraisemaan ylösalaisin, posket punastumaan ja huimaamaan ja nimenomaan himosta. Ja näitä miehiä on monia. Mitään noista tunteista ei tietenkään seuraa, olen onnellisesti naimissa, mutta toisinaan tuntuu, että muutkin jo tajuaa, että tuota naista vaivaa jokin, kun se voihkii suurin piirtein yksikseen omille ajatuksilleen. Joskus himo ailahtaa niin voimakkaana, etten pysty edes puhumaan. Onko tämä jotain ohimenevää vai pitäisikö tästä päätellä jotain? Ettei tarpeeni tyydyty parisuhteessa?
Kommentit (4)
Olen huomannut MONTA potentiaalisesti kiihottavaa ja haluttavaa miestä! Aikaisemmin ulkonäkökysymykset jne. ovat olleet päällimäisenä, mutta aika tekee tehtävänsä. Todellinen persoona paljastuu ulkonäön ja ulkoisen olemuksen takaa, joten nykyään olen huomattavasti avoimempi erilaisille miehille. WAU, kuinka monta upeaa kaveria olen jo ensi silmäyksellä kohdannut, puhumattakaan siitä, jos olen heitä useamman kerran tavannut!
AISTIT AVOINNA!
himot senkun hyrrää, nytkin lenkillä näin niin hyvän näköisen tyypin että oli pudota polvilleni.
Teki mieli kysyy että meille vai teille :)
Olen se joka aloitti " liian suuret naisen seksihalut ongelmana" -ketjun
Ainut vain että olen ajoittain myös erittäin suuressa puutteessa.
Ei se saaminen sinänsä kyllä korjaa jatkuvaa himoa, se ehkä vain jopa lisää himoja. Ei päivää ilman flirttiä jonkun kanssa.
Joka näkee IHANAN Geren joka paikassa! You look great!