Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hirveitä voivat raskauden viimeiset viikot olla?

Vierailija
23.10.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hirveitä?

Vierailija
2/6 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kevyesti voinut kuntoni puolesta olla raskaana vielä pari viikkoa. Tokan kanssa minulla oli niin hirvee lonkka/selkäsärky etten pystynyt kolmeen viikkoon kävelemään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaa odottaessa en pystynyt juuri liikkumaan, kääntämään sängyssä kylkeä ym.

Vierailija
4/6 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse yksin ylös kuin kovilla selkä- ja häpyluukivuilla, mies saa työntää ihan loppupuolella ylös sängystä tunnin välein vessakäynneille, sängylle pääsyssä kovat kivut eli alempi jalka ei tahdo nousta kyytiin kuin irvistämällä ja uikuttamalla, suonenvetoja keskellä yötä, turvotusta jaloissa eli lentosukkien käyttöä, sukkia ja kenkiä vaikea saada itse jalkaan, varpaankynsien leikkaaminen ja säärien siistiminen lähes mahdoton suoritus, nukkuessa puutuu ja kuvioituu kylki koska ei tule käännyttyä, kääntyminen ja paremman asennon ottaminen vaikeaa. Siinä mun vaikeudet. Monet näistä jo päällä, vaikka raskautta jäljellä vielä 8 viikkoa.

Mutta mieli askartelee iloisesti pikkuvauvan syntymisen jälkeisissä toivottavasti onnellisissa hetkissä :)

Vierailija
5/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut jatkaa raskaana loputtomiin, etenkin kolmannen ja toistaiseksi viimeisen kohdalla:-)

Vierailija
6/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa meni yli lasketun, eikä kyllä ollut mitenkään hirveää, tietty oli malttamaton olo ja vähän synnytys jne. jännitti. Muutimme, ja siivosimme sekä vanhan että uuden asunnon samalla viikolla kun oli la, shoppailin vielä viikolla 42 joka päivä, oli ale aika :)