Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko tytöille samanlaiset vaatteet sisaruskuvaan? Ikää 2 ja 4 v.

Vierailija
30.10.2008 |

Ois nätit hameet ja neuleet, tekis mieli laittaa samikset, mutta onko ihan mautonta...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt 3 ja 6 ja samanlaisia/ samantapaisia vaatteita löytyy, varsinkin siistimpiä. Minä tykkään ja tekee kuvankin rauhallisemmaksi.

Vierailija
2/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäiset ja muutamia vaatteita on samanlaisia, mm. toiset ulkoilupuvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään perheitä, joissa etenkin tytöt puetaan samoihin vaatteisiin. Aikuisille on häpeänaihe olla samanlaisissa vaatteissa esim. juhlissa mutta lapset kyllä puetaan identtisesti hiuksia myöten!

Vierailija
4/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaksi eri ihmistä ja laita omanlaisensa vaatteet myös.

En ymmärrä muutenkaan, että sisarukset pitää pukea sukkia myöten samanlaisiin vaatteisiin.

Vierailija
5/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka vaaleanpunaiset neuleet, mutta eri kuvioilla tai toisella valkoinen neule ja toisella vaaleanpunainen. Siis että sävyt täsmää.

Vierailija
6/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojilla oli kerran sisaruskuvassa samanlaiset neuleet, mutta eri väriset. Jalassa oli tällöin sammarit. Tosi kiva kuva tuli, kun vertaa muihin missä ei niin samanlaiset vaatteet.

Sain just 5-v kuvat ja tytöillä näyttää olleen nättejä hameita/mekkoja päällä, mutta pojat ovat kuluneissa collegepuvuissa. Meidän poika halusi välttämättä flanelikauluspaidan ja farkut, erottuu jotenkin ärsyttävästi joukosta. Vähän harmittaa, kun annoin noin hienosti pukeutua.

Vierailija
7/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän asti oon tykännyt, että niillä on erilaiset vaatteet, kun tuntuvat niin eri-ikäisiltä. Mutta nyt ekan kerran mulle tuli sellainen olo, että olis kiva pukea ne samanlaisiin vaatteisiin yhteen tilaisuuteen. Ja mun mielestä se on tän ikäisillä ihan suloistakin. Vauva ja taapero ei ois olleet ihania samanlaisissa, ja isompana taas mieluummin erilaiset. Mutta just nyt on hyvä ikä laittaa vaikka samanlaisiinkin.

Vierailija
8/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella mautonta laittaa samanlaiset vaatteet!

Vierailija
9/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama värimaailma ja tyyli. Ei se mun mielestä karsealta näytä, jos on sama mekko, mutta itse haluaisin korostaa sitä lasten omaa persoonaa.

Vierailija
10/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en erikseen sitä varten ostaisi.

Jos samanlaisia asuja ei olisi valmiina niin laittaisin jotain mikä olisi samanhenkistä "hienoustason" ja värimaailman suhteen.

Vierailija
11/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantyyliset kyllä voisin laittaa.

Vierailija
12/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea-beige-oranssi -linjaa, kummallakin sammarit, t-paita ja neuletakki, sammarit samanväriset mutta paidat hieman erilaiset ja -väriset kuitenkin samaa väriteemaa. Kuvasta tulee toivottaasti harmoninen, mutta ei kuitenkaan liian tehty mikä vaikutelma mielestäni on silloin jos vaatteet on identtiset.

Vierailija
13/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran veljelleni ei koskaan ostettu mekkoja

Mutta kaverini oli aina pukeutumassa samaan siskonsa kanssa koska äiti piti.

Ja naapurin rouva sanoo että hänen tytoillä on oltava samanlaiset, mutta erilaiset, muuten tulee riita siskojen välillä.

Mun lapsilla on sen verran ikäeroa että en edes samanlaisia loydä vaikka kuinka hakisin.

Minä neuvoisin että pitkä-aikaisesti, lapset eivät pidä siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän