Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko teille on tullut raskauskiloja?

23.10.2007 |

ja miten paljon olette liikkuneet? mulle on aikaisemmissa raskauksissa tullut 17 ja 20kg. nyt olen töissä ja kävelen päivittäin 6-9km. toivon niiiin paljon, että pääsisin vähemmällä painonnousulla!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen lihonut itse, huonompi vaihtoehto jos lapsi on esikoista suurempi.

Vierailija
2/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin menneet aina pois, lähtöpaino oli viimeksikin 56kg ja nyt painan 54kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden aikana kävin mammajumpassa enkä ajanut autoa, vaan liikkuminen töihin ym. toi muassaan hyötyliikuntaa. Nyt odottaessa en ole päässyt jumppiin ja perheeseen on hankittu auto. Ehkä painoa on siksikin jo enemmän.

Molemmissa raskauksissa olen joutunut sairaslomalle jo noin kuukauden ennen äitiysloman alkua, ja ekaa odottaessa nuo viimeiset pari kuukautta kuluivat melkein kokonaan levossa.

Vierailija
4/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaat +2kg. En mikään himoliikkuja ja laskettuaika aivan käsillä jo.

Vierailija
5/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli 1kg ja toisessa 4kg. Enkä ole himoliikkuja vaan raskauspahoinvointi on pakottanut syömään paljon hedelmiä ja kasviksia. Kaikki rasvainen ja suolainen oksetti.

Vierailija
6/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laihdun alussa n. 5 kg enkä vieläkään paina sitä mitä ennen raskautta. rv. 35+2.

Ensimmäisen raskauden aikana laihduin myös, mutta kilot tulivat takaisin ja kolme lisäkiloa päälle.

Vierailija
7/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole onneksi jäänyt...

Vierailija
8/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on vielä tallella! :-(

Vierailija
9/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin normaalisti (en kahden edestä), kävelin paljon (ekat 3 kk työn takia n 9 km päivässä) mutten muuten harrastanut liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme