paljonko teille on tullut raskauskiloja?
ja miten paljon olette liikkuneet? mulle on aikaisemmissa raskauksissa tullut 17 ja 20kg. nyt olen töissä ja kävelen päivittäin 6-9km. toivon niiiin paljon, että pääsisin vähemmällä painonnousulla!
Kommentit (9)
Tosin menneet aina pois, lähtöpaino oli viimeksikin 56kg ja nyt painan 54kg
Ekan raskauden aikana kävin mammajumpassa enkä ajanut autoa, vaan liikkuminen töihin ym. toi muassaan hyötyliikuntaa. Nyt odottaessa en ole päässyt jumppiin ja perheeseen on hankittu auto. Ehkä painoa on siksikin jo enemmän.
Molemmissa raskauksissa olen joutunut sairaslomalle jo noin kuukauden ennen äitiysloman alkua, ja ekaa odottaessa nuo viimeiset pari kuukautta kuluivat melkein kokonaan levossa.
Vajaat +2kg. En mikään himoliikkuja ja laskettuaika aivan käsillä jo.
tuli 1kg ja toisessa 4kg. Enkä ole himoliikkuja vaan raskauspahoinvointi on pakottanut syömään paljon hedelmiä ja kasviksia. Kaikki rasvainen ja suolainen oksetti.
Siis laihdun alussa n. 5 kg enkä vieläkään paina sitä mitä ennen raskautta. rv. 35+2.
Ensimmäisen raskauden aikana laihduin myös, mutta kilot tulivat takaisin ja kolme lisäkiloa päälle.
Söin normaalisti (en kahden edestä), kävelin paljon (ekat 3 kk työn takia n 9 km päivässä) mutten muuten harrastanut liikuntaa.
Toivottavasti olen lihonut itse, huonompi vaihtoehto jos lapsi on esikoista suurempi.