Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hirveää että äiti hylkäsi lapsensa....

Vierailija
23.10.2007 |

Ja niille lestojen haukkujille että mites nyt suu pannaan, ei ainakaan ole lesta ja toiseksi tämäkö on pienempi paha että näin tapahtuu ku et lestadiolaisperheessä on paljon lapsia joista jokaisesta huolehditaan ja heitä aidosti rakastetaan. Ja ei taatusti ole huumeet ja viina sekoittamassa kuvioita. Minä en aina vaan ymmärrä tuota ajattelua että lestat on niin pahoja...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole paha, jos mielenterveys järkkyy. Tiedä kuinka yksin tämäkin äiti oli ollut tai mikä lie kohtaus tullut. Olihan hän itsekin pakkasessa vähissä vaatteissa ja sekavassa mielentilassa.

Mielenterveys voi mennä keneltä tahansa siinä missä fyysinenkin terveys. Enkä tajua miten lestat tähän liittyvät?

Vierailija
2/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hylkäsi. Se oli toivottavasti sen lapsen pelastus aivan kamalasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kertoo päivän lehdet. Ja lestat siksi että jos jotain tapahtuu onnettomuuksia ko. perheille niistä nostetaan suuri haloo, mutta mielestäni tämä on paljon järkympää että itse hommataan huumeet ja ei pystytä huolehtimaan lapsistaan. Mulla vaan ei mene jakeluun että aina haukutaan lestoja, eiköhän tällaiset ole paljon hirveämpiä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi