Lauri Tähkän biisit on ihan järjetöntä paskaa!
Nätimmin en asiaa osaa ilmaista, koska sen kappaleet on niin rasittavia renkutuksia, että ihan tässä tulee huono olo. YÖKS!!!!
Kommentit (28)
kauheesti on hehkutettu, joten oli kyllä valtava pettymys.
Mikä se yksikin on missä hoetaan, että aivan sama sulle, ei oo sama mulle. Sama se...
Ei ole menestystä tullut ihan hetkessä, eikä aluksi menestykseen ole juuri kukaan varmaan uskonutkaan.
Mit vit? Mitään järkeä!
------------------------------
Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
rakkaus oo rikkautta rakkaampaa
Jos rakkaus on suoraa ja rikkaus väärää
kuka suoran säätää ja väärän määrää
Ei tunne oo järkeä köyhempää
köyhä on järki ja tunne käypää
Jos tunne on suoraa ja järki väärää
kuka järjen säätää ja tunteen määrää
Vierailija:
Mit vit? Mitään järkeä!
------------------------------Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
kuka suoran säätää ja väärän määrääEi tunne oo järkeä köyhempää
Ja sopii nimenomaan nykyaikaan. Kuka se määrää että tunne olisi jotenkin vähäarvoisempaa kuin järki. Ja rikkaus rakkautta tärkeämpää.
Minäkin ulkomailla asuessani kummastelin tätä kohua, saivat vuoden Emmankin tmv.
Otinkin sitten asioista selvää ja ei, ei ole mikään tähdelento L . T ja Elonkerjuu, ovat tehneet sitkeästi hommia omalla polullaan toistakymmentä vuotta joten menestyksen heille mielellään suokin. Varmasti alussa saaneet paljonkin pilkkaa.
Minua itäsuomalaisena kyllä viehättää pohjalaisuus, onhan mieheni sieltä kotoisin...
Jos tässä ei muka ole mitään järkeä. Pitää kuunnella ajatuksella.
Vierailija:
Mit vit? Mitään järkeä!
------------------------------Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
kuka suoran säätää ja väärän määrääEi tunne oo järkeä köyhempää
Mä inhoan Lauri Tähkää ja sen biisejä. Ne on huonoja ja Lauri on ällöttävä vaimonpettäjä.
Nää on kuulkaa makuasioita :). Ja aika moni on samaa mieltä kuin mä. Ainakin, jos nyt levy-/keikkamyyntiä seurataan. Jopa Helsingissä loppuunmyydyt kolme keikkaa :)
hoilaa pauhaava sydanta lujaa. Kaikki pitavat siita taalla. Mutta emme me kai olekaan niin kateellisia.
Lisää vaan tänne!! Ei teidän tartte tykätä...
Taitaa täällä mammat sittenkin vaan kuunnella Beethovenia tai Brahmisia. Te olette niin naurettavia!
...jos en vain pidä jostakin musiikista? Miksi ette siedä sitä, että kaikki eivät vain jaa näkökantojanne? En pidä Hanoi rocksistakaan, mutta silti en ole kateellinen Andylle.
Kyse on mielipiteestä akselilla pitää - ei pitää, ei kadehtia - ei kahehtia. Comprendo?
Vierailija:
hoilaa pauhaava sydanta lujaa. Kaikki pitavat siita taalla. Mutta emme me kai olekaan niin kateellisia.
Makuasioitahan nämä on. Itse en pidä esimerkiksi Irinasta, vaikka sitä hehkutetaan. KAIKKI sanoitukset on äärimmäisen katkeria virsiä " paskaa niskaan-petät kuitenkin-kuinka saatan jaksaa" . Yök.
En tajua hehkutusta yhtään. Ja sanoitukset, riimit ontuu yms.!! Mutta ymmärrän kyllä että bilemusana iskee.
Lyriikat on kummallkin niin syvältä, ettei mitään rajaa. Liikaa ympätty sanoja biiseihin tai sitten yritetty joitain hienoja kuvakieliä.
Täysin samaa mieltä! Ja oksettaa ne sen typerät ilmeet!