Eikö Kadi tajua, että muut asukkaat haluaa siitä eroon, kun aina äänestävät sitä???
Musta ois ainaki kurjaa asua tuola tietäen, että toiset haluis mun lähtevän.
Kommentit (9)
Äänestyksessä kerta kerran jälkeen. Kyllä varmaan jokainen miettii miksi niin on, mutta asuminen talossa jatkuu siitä huolimatta - itse päättää miten. Kadi ei taida asiasta stressata.
kun silloin on varma että se toinen joka on äänestyksessä, tippuu.
Pitäiskö sen vai vapaaehtoisesti lähtä sieltä muita ärsyttämästä??
Tottakai se sinnittelee sielä niin kauan kun katsojat pitää..mun mielestä tsempannu tosi hyvin..ei oo ruvennu vollottamaan että kukaan ei tykkää musta niinkun mira tais viime vuonna tehdä.
NYKYISISTÄ asukkaista Kadille antoi ääniä vain Piia, Niko ja Tiina. Heistäkin vain Piia täydet 2. Että ei se tosiaan tarkoita, että läheskään kaikki hänet ulos haluaa...
sen sorttista urheutta neito osoittaa. Kadi ja Sauli on finaalissa!
Eikö sille kukaan ikinä anna ääniä? Miksei? Ei se muiden asukkaiden mielestä nyt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana voi olla.
Mutta mitä hän voi? Miettiä miksi jotkut haluaa hänestä eroon? Ei hänen kannata ainakaan käytöstään muuttaa, silloin hän ei olisi sama Kadi enää.
eiköhän hänkin pääasiassa kuitenkin lähtenyt tuonne sitä 50 000 euroa hakemaan eikä löytämään uusia kavereita
Ei siis varsinaisesti halua eroon siitä, mutta ei se suosituinkaan ole.