Lue keskustelun säännöt.
kysymys raskaustestist..
22.10.2007 |
Tein apteekin oman testin... se viiva joka tulee et testi tehty onnistuneesti oli normaali, mut tulos ikkuna oli kokonaan punertava... testi ei ollu ilmeisesti toimiva?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla