Kuinka väsyttää lapsi liikunnalla?
Nilkkani nyrjähti, ja pitäisi saada eskarin lopettanut lapsi juoksemaan ettei riehu koko päivää. Vinkkejä?
Kommentit (11)
Vie se hoploppiin tai johonkin muuhun riehuntapaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Odottaako lapsi tumput suorassa ohjelmaa? Tätä ne liialliset virikkeet aiheuttaa. Mun eskari menee itse pihalle kavereiden kanssa ja tulee sieltä parin tunnin jälkeen ja 10000 askelta mittarissa. Ei tarvi ohjattua liikuntaa
Ei ikävä kyllä ole kavereita lähellä. Sellaisten kanssa vintiö kyllä menisi kuin sähköjänis.
Vie uimarannalle, jos ei osaa uida kunnolla niin osta sellainen uimaliivi/ pelastus liivi varalta jos lapsi ei ole sen verran tottelevainen että pysyy vain matalassa vedessä. Nyt rannalla on paljon ihmisiä ja tarvittaessa varmasti saa heiltä apua.
Jos teillä on oma piha niin ehdottomasti oma trampoliini, se on pitkä ikäinen lelu, meillä leikattiin siinä vielä yläasteella...
Pokemon go on kiva peli millä saa lapsen kävelemään ihan mielellään
Kytke lapsi flexiin ja lähde autoajelulle. 10 km kortteliajoa lapsi viereklä juosten väsyttää vilkkaimmankin penikan. Muista juottaa tällä helteellä.
Katso onko mitään ohjattuja harjoituksia kesällä omalla paikkakunnalla, ja kysele mahtuuko mihinkään vielä mukaan. Sais niitä ystäviä samalla.
Menet pihalle istumaan puun varjoon ja lue vaikka kirjaa ja lapsi tekee pihalla mitä tekee. Tietysti sivusilmällä katselet ettei tee mitään sopimatonta.
Sä voisit kysyä lapsen kavereiden vanhempia avuksi, ei välimatka oo este, moni kulkee autolla ja lapset yleensä tykkää leikkiä yhdessä, ja varsinkin jos oot valmis ottamaan vaikka kylään päiväksi niin moni työssä käyvä ois varmasti iloinen, kun monessa perheessä todella mietitään kuka hoitaa lapsia kesällä.
Naapureilta voi myös pyytää apua jos jollakin on vaikka koira niin vois pyytää ottamaan lapsen mukaan lenkille.
Odottaako lapsi tumput suorassa ohjelmaa? Tätä ne liialliset virikkeet aiheuttaa. Mun eskari menee itse pihalle kavereiden kanssa ja tulee sieltä parin tunnin jälkeen ja 10000 askelta mittarissa. Ei tarvi ohjattua liikuntaa