Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka väsyttää lapsi liikunnalla?

Vierailija
01.06.2024 |

Nilkkani nyrjähti, ja pitäisi saada eskarin lopettanut lapsi juoksemaan ettei riehu koko päivää. Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako lapsi tumput suorassa ohjelmaa? Tätä ne liialliset virikkeet aiheuttaa. Mun eskari menee itse pihalle kavereiden kanssa ja tulee sieltä parin tunnin jälkeen ja 10000 askelta mittarissa. Ei tarvi ohjattua liikuntaa

Vierailija
2/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se hoploppiin tai johonkin muuhun riehuntapaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako lapsi tumput suorassa ohjelmaa? Tätä ne liialliset virikkeet aiheuttaa. Mun eskari menee itse pihalle kavereiden kanssa ja tulee sieltä parin tunnin jälkeen ja 10000 askelta mittarissa. Ei tarvi ohjattua liikuntaa

Ei ikävä kyllä ole kavereita lähellä. Sellaisten kanssa vintiö kyllä menisi kuin sähköjänis.

Vierailija
4/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie uimarannalle, jos ei osaa uida kunnolla niin osta sellainen uimaliivi/ pelastus liivi varalta jos lapsi ei ole sen verran tottelevainen että pysyy vain matalassa vedessä. Nyt rannalla on paljon ihmisiä ja tarvittaessa varmasti saa heiltä apua.

Vierailija
5/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on oma piha niin ehdottomasti oma trampoliini, se on pitkä ikäinen lelu, meillä leikattiin siinä vielä yläasteella...

Vierailija
6/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon go on kiva peli millä saa lapsen kävelemään ihan mielellään 

Vierailija
7/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytke lapsi flexiin ja lähde autoajelulle. 10 km kortteliajoa lapsi viereklä juosten väsyttää vilkkaimmankin penikan. Muista juottaa tällä helteellä.

Vierailija
8/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso onko mitään ohjattuja harjoituksia kesällä omalla paikkakunnalla, ja kysele mahtuuko mihinkään vielä mukaan. Sais niitä ystäviä samalla.

Vierailija
9/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pihalle istumaan puun varjoon ja lue vaikka kirjaa ja lapsi tekee pihalla mitä tekee. Tietysti sivusilmällä katselet ettei tee mitään sopimatonta.

Vierailija
10/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit kysyä lapsen kavereiden vanhempia avuksi, ei välimatka oo este, moni kulkee autolla ja lapset yleensä tykkää leikkiä yhdessä, ja varsinkin jos oot valmis ottamaan vaikka kylään päiväksi niin moni työssä käyvä ois varmasti iloinen, kun monessa perheessä todella mietitään kuka hoitaa lapsia kesällä.

Vierailija
11/11 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureilta voi myös pyytää apua jos jollakin on vaikka koira niin vois pyytää ottamaan lapsen mukaan lenkille.