Millainen vartalotyyppi sinulla on?
Kommentit (21)
Oon laihtunu lapsien saamisen jälkeen kun iski joku pirun laihdutusvimma. Nyt kun sais ihon vielä kimmosaksi!
Tissiä ja pyllyä läytyy, tiimalasi alkaa heräileen..
Laihat hartiat, mutta pepussa löytyy
Mitat on n. 83/63/83, eli en ihan tasapaksu tikku.
Luulin olevani ainoa avlla! Hei vaan kohtalotoverille!
Vierailija:
En osaa sanoa, urheilullinen olen ja mitat on 91-66-91. Bmi on 20.
että on hartioita ja selvä vyötärö muttei kuitenkaan leveää persettä
Takkien, jakkujen ja paitapuseroiden löytäminen on vaikeaa, samoin tarpeeksi pitkälahkeisten housujen.
Olen tyytyväinen, tosin olen urheillut puolet elämääni, joten itsellään ei ole tullut.
Vierailija:
Olen tyytyväinen, tosin olen urheillut puolet elämääni, joten itsellään ei ole tullut.
Hoikka, kapealanteinen, en mikään tosi harteikas, mutta hiukan " yläpainotteinen" kuitenkin (87-65-84)
kanssa tosi leveät hartiat! Ärsyttävää!! Rinnat on tosi pienet, mutta silti paidat vetää niiden kohdalta noiden hartioiden takia. Vyötärö löytyy, samoin lantiota... Oon oikeastaan ihan tyytyväinen kroppaani, vaikka rintoja saisi olla vähän enemmän :)
Rinnat on kyllä isot, mutta hartiat kapeat. Vyötärö on selkeä ja takapuoli muhkea.
Ihan hoikassa kunnossa olen, iso takamus ja suht isot rinnat, mutta vyötärö tasapaksu ja aika leveät hartiat..
BI 18.5. Silti puolet painosta on taatusti reisissä ja takapuolessa. Muuten ole siro ja hoikka.
Kapeat hartiat, ei juurikaan rintoja, ei vyötäröä, melko kapeat lanteet, paksuhkot reidet. Vaateostokset ovat tuskaa, koska vaatteissa on löysää tai tiukkaa väärissä paikoissa.
Vierailija:
Vierailija:
Lohduttaudutaan sillä että ainakin läskit on turvallisessa paikassa terveyden kannalta:)