Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapoja tai käytäntöjä jotka ihmetyttää tai ärsyttää?

Vierailija
22.10.2007 |

minä aloitan: täällä Helsingissä ihmiset sopii tapaamisia Stokkan kellon alle, siinä sitä sitten on ihmisiä pällistelemässä just ulko-ovien/pääsisään käynnin edessä. Ihmetyttää ja joskus vähän ärsyttääkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla ei ole vauvaa mukanaan, ottavat marketeissa sellaisen vauvakärryn (siihen kun ei yleensä tarvitse kolikkoa). Sitten vielä jättävät sen parkkipaikalle jonnekin hornan kuuseen vesi- tai räntäsateeseen.

Ja kas, kun tulet kauppaan pienen vauvan kanssa, niin eipähän ole yhtään istuimellista kärryä missään.

Vierailija
2/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää emännän käydä vähintään kolme kertaa komentamassa. Ainoastaan lasten synttäreillä kaikki tulevat heti pöydän ääreen, koska kynttilät on sytytetty. Pitäisiköhän ruveta virittelemään kynttilöitä leivonnaisiin ihan tavallisillakin vierailuilla...hmm..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle, sain juuri viimeksi vihaisen mulkaisun marketissa, kun oli vauvakärryt ilman vauvaa. Vauva herkesi viihtymästä kärryissään ja oli mulkaisuhetkellä isänsä kanssa jotakin työkaluja etsimässä.

Sama tupakantupruttelu häiritsee minuakin. Esim sataa kaatamalla ja tupakkatyyppi valtaa bussikatoksen ja meidän astmainen perheemme ja muut seisovat sitten siinä savussa. Sateella se tupakansavu vielä jää siihen katoksen alle. Yöks päänsärky tulee. Samoin ärsyttää, ettei tiettyihin paikkoihin pääse kulkematta sankan savun läpi.

Mutta ihmetyttää myös että esim kylässä lapsia ei kielletä, jos olisi aihetta. Mm. 9 vuotias alkaa pyörimään ja juoksemaan ihan hulluna olohuoneen pyörivässä ja keikkuvassa nojatuolissa. Meni matot ja olkkarinpöytä paikoiltaan. Äimänä katselin, kun äiti ei sanonut mitään. Lopulta sanoin itse. Lapsi totteli hetkeksi mutta vierailun aikana jouduin sanomaan asiasta ehkä ... alle kymmenen kertaa. Mutakin tekemistä oli tarjolla, mutta ei huvittanut mikään muu.

Vierailija
4/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kauppakeskuksen hissiin kiireellä vaunujen kanssa, katutasossa.

Hississä oli kolme naista jo ennestään.

Mitään kerrosta ei oltu vielä valittu, joten painoin tietysti sen mihin olin menossa, krs. 2.

Eräs mies kiiruhti hissiin, pidin hänelle ovea auki.

Hän ehti hissiin, odotin ehkäpä pientä " kiitos" sanaa.

Päinvastoin. Mies puuskahti. " Ai, eikö tämä mennytkään alas?" .

Johon minua ennen hississä ollut vanhempi nainen sanoi " Mitä, eikö tämä mennytkään alas??" .

Johon minä totesin, ettei kukaan ollut valinnut mitään kerrosta (hissi kun ei ajatuksen voimalla välttämäti liiku haluttuun kerrokseen). Joten painoin sen kerroksen mihin olin menossa.

Tähän tämä nainen totesi v-mäisellä äänellä " Mutta me olimme täällä ENSIN."

SIIS MITÄ IHMETTÄ???????????????? Multa meinasi leuka loksahtaa auki naisen typerryttävän lausahduksean takia.

Sitten nainen sanoi hissin nurkasta, että on he ovat menossa " ööö, mikä se oli.... P-2 kerrokseen" .

Painoin P-2 nappia (SIIS MINÄ PAINOIN SILLE AKALLE KERROSTA!!!) ja jäin hissistä pois mitään sanomatta, kun oma krs tuli kohdalle.

Perästä taisi kuulua naisen ääni " kiitos" .

En voi ymmärtää, että joku haaveilee hississä eikä valitse kerrosta ja kehtaa sitten julistaa olleensa ENSIN hississä, mutta ei siltikään itse paina siitä helvatun hissinappia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme