Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teettänyt Rustholli-kylppäriremonttia tai muiden firmojen avaimet käteen -remontteja?

Vierailija
22.10.2007 |

Missä hintaluokassa nuo on jos vertaa siihen että hankkii itse tarvikkeet, eri työntekijät yms? Onko liian kallista maksaa siitä mielenrauhasta ettei tarvitse itse huolehtia putkimiesten ja sähkömiesten aikatauluista ja kaikesta muusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele, todellakaan!!!

Vierailija
2/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeppe istui meillä tunnin tekemässä tarjousta (ja tuhlaamassa aikaani), sitten räväytti ilmoille ihan poskettoman tarjouksen. Luuli minun ilmeisesti olevan täysi idiootti - ja etten ymmärrä mitään remonttihinnoista.

Ei edes antanut kirjallista tarjousta - tai mitään kirjallista tietoa siitä mitä remonttiin sitten oikeasti kuuluisi. Oli kuulemma salaista liiketietoa =) Mun puolestani saavat siinä tapauksessa pitää liikesalaisuutensa ja olla tekemättä remonttia.

Hymyillen kuitenkin pistin miehen ovesta ulos ja lupasin harkita asiaa... Hänkin lupasi soitella vielä seuraavalla viikolla - ei ilmeisesti kehdannut kun ku....us ei onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan en suosittelis kenellekään. asiantuntemusta heillä ei tunnu olevan suunnittelupuolella ollenkaan. Itse seurasin joku aika sitten kun sukulaiset taistelivat tämän firman kanssa. Ihme touhua..

Vierailija
4/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tosiaan en suosittelis kenellekään. asiantuntemusta heillä ei tunnu olevan suunnittelupuolella ollenkaan. Itse seurasin joku aika sitten kun sukulaiset taistelivat tämän firman kanssa. Ihme touhua..

Vierailija
5/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisi purettu ja kuskattu jätä kaatikselle, asennettu kaapit jne.. eli heillä olisi ollut seinien teko, kosteuseristys, laatoitus ja pytyn / lavuaarin asennus. Ukkeli sai hinnaksi yli 40 000 markkaa. Kun emme hyväksyneet tarjousta, alkoi hillitön painostaminen. Se oli oikeasti kamalaa! Ymmärrän hyvin jos jotkut vanhukset ottaa ne tekemään. Se myyjä oli ihan hirveä!

Vierailija
6/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei ois ku vaihdettu ovet ja otettu pari kaappia lisää. Sovittiin kaupat, ja viikon päästä peruttiin (kun kuultiin muiden firmojen hintoja) ja siitäki tuli 400e:n lasku.

Ostettiin uudet ovet ja rungot ym. toiselta firmalta ja oli puolet halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi