G:pituus,paino,ikä ja lapset
Eli,mikä on pituutesi,painosi,ikäsi ja lasten lukumäärä.
Kommentit (15)
olen aisiakaspalvelussa töissä, näen päivittäin satoja eri ihmisiä. useat heistä ovat hiukan ylipainoisia, ihan normaalin näköisiä. Täällä kuitenkin kaikki on just alipainoisia... AIka jännä ilmiö... Ei kovin uskottava tosin. T: 173 cm 90 kg 2 lasta
raskaus ei vielä näy kiloissa. Käytän vaatekokoa 38/40 ja mielestäni olen normaali :)
Minä olen normaalipainoinen, mutta muutaman kilon aion laihduttaa. Nyt painoa on 65 kg, pituus 171 cm, ikää 47 v, lapsia 5.
166cm
57kg
30.v
ja lapsia 3kpl (5v,3v ja 1v)
Lihavien ihmisten panettelua. Miksi äidin pitäisi automaattisesti olla lihava vain koska on äiti? Olen normaalipainoinen, mutta ihmiset ruikuttaa minun olevan alipainoinen. Kukaan ei kommentoinut sanallakaan painoa ennen lapsia ja nyt yhtäkkiä sitä pitää olla ekana heti tervehdyksen jälkeen toitottamassa...
mutta kun tästä nyt puuttuu ne lihavat.
Ainahan ne mainostaa miten ihania ovat,kilot ei haittaa,miehet juoksee perässä...Mutta pokkaa ei ole mittoja kuitenkaan laittaa.
Vierailija:
mutta kun tästä nyt puuttuu ne lihavat.
Ainahan ne mainostaa miten ihania ovat,kilot ei haittaa,miehet juoksee perässä...Mutta pokkaa ei ole mittoja kuitenkaan laittaa.
pituus 170cm,paino 46kg,ikä41 ja 13v poika
160cm, 57kg,30-vee, 2 lasta ja kolmas tulossa. (on niin alussa, ettei raskaudesta oo vielä tullut kiloja.)