Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maalismussukat viikko 43***

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleida: Meillä on pumppu hukassa.. niissä on siis isot ilmapyörät. Mutta muuten ne on tukevat, ei heilu pahemmin ja helppo koota ja kasata. aisan saa käännettyä tieltä pois. Mun mielestä ne on painavat, en tiedä mitä muut vastaavat painaa mutta ehkä se voisi olla yksi huono puoli? Matkarattaat oli kans kätevät, kevyet ja meni pieneen tilaan. Syöttötuoli on tosi hyvä. Tilasin ne mustat eli halvimmat.. sen 300 euron paketin. Vaunuihin ei tullu mukaan sadesuojaa. Mut siis kolme viikkoo saa kokeilla ja rahat takas jos palauttaa ja takuu alkaa vauvan syntymästä.

Anabela

Vierailija
2/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tilasin anttilasta 350e maksoi boran kombi vaunut. Tykkäsin kovasti vaikkei mitkään vaunujen mersut ole nekään, mutta kun vertaa niitä meidän 10 vuotta vanhoihin koppuroihin niin kyllä ne melko luksus kärryt on :o) minusta noissa vaunuissa hinta ero näkyy siinä että halvemmissa vaunuissa on enemmän muovisia osia mikä tietenkin on aina hiukan huono juttu. Ihan hyvin noilla halvemmillakin vaunuilla lykkii :o)

Onnea vaunujen metsästykseen!

Niiloakseli rv 20+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita kaikille.

Ja sitten vähän ihmettelevää omanapaisuutta kehiin. Pahoittelen. :)

Mutta olen tässä raskauden aikana huomannut, että nukun öisin jotenkin tosi levottomasti. Viimeyö oli tästä oikea malliesimerkki, ja nyt olen vähän väsy jo heti aamusta. :) Toisinaan nukun ihan hyvin ja silloin olen aamulla ihan pirteä, mutta melkeinpä useimpina öinä nukkuminen on tosi pätkittäistä ja " kevyttä" . Siis näen paljon unia, jotka on tosi tapahtumarikkaita ja usein ahdistavia (ei varsinaisesti painajaisia, muuten vain epämukavia). Herään öisin kaikenlaisiin pienempiinkin rasahduksiin yms. Tällaista ei ole ikinä ennen ollut. Vaikka töissä olisi ollut stressiä, se ei todellakaan ole vaikuttanut yöuniini mitenkään. Oon sellainen unikeko ollut. Siksi siis nyt vähän ihmetyttää. Lisäks kädet puutuu toisinaan ja nenä menee tukkoon. Aamuisin on usein kauhean flunssainen olo, mikä menee ohi sitten kun on herännyt. Huoneessa ei ole pölyistä kun siivoan siellä kuitenkin säännöllisesti ja tyynytkin on juuri pari viikkoa sitten pestyt. Enkä ole keväällä tehdyn allergiatestin perusteella edes allerginen huonepölylle muutenkaan. Voiko nää oireet siis johtua tästä raskaudesta? Ts. onko teillä jollain vastaavia tuntemuksia ollut?

t. naapukka (18+3)

Vierailija
4/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuukausi on mennyt netissä käymättä. Muutettu on ja kaikki paikat on sekaisin mutta on kyllä ihanaa! Oma talo. Nyt ei kyllä kehtais enää töissä olla - kotona vaan laittamassa ja hyysäilemässä.

Rakenneultra meillä jo oli ja toinen poika on tulossa. Kaikki hyvin. La siirtyi muutamalla päivällä eteen päin. Hirmuisen kova elämä käy mahassa.

Esikoinen sai kummiltaan lahjaksi kirjan " Vallaton vauva valtaa vatsan" . Se on lähes joka ilta katseltavana. Kiva kirja luukkuineen ja riimeineen. Suosittelen!

naapukka manaili öitään. Itsellä taas menossa rauhallisempien öiden kausi. Voisin nukkua ainakin 10 tuntia! Mutta tavallistahan se on raskaudessa, että yöuni on rauhatonta ja tuntuu loppuvan kesken, kun aamuyöstä ei enää uni tulekaan. Samoin nenän tukkoisuus on tavallinen, inhottava vaiva, kun verimäärä lisääntyy ja limakalvot turpoaa (muuallakin kuin alapäässä.. ;))

Sitten oli viime viikon pinossa joku joka imetti esikoistaan vielä. Minä imetin esikoista 2v asti. Synttäripäivän iltana sanoin, että nyt on viimeinene kerta ja hän toisti sen perässä. Pari kertaa kysyi sen jälkee ja siihen jäi. Sitä ennen oli lopettanut yöimetyksen ja ehkä noin viikkoa aikaisemmin muut kuin aamu- ja iltatisut. Kannatan pitkää imetystä, jos itselle ja lapselle sopii! En kylläkään usko, että jaksan imettää seuraavaa yhtä pitkään. Nähtäväksi jää.

Niin ja ystäväni ei tosiaan lopettanut kokonaan esikoisen imetystä, kun vauva tuli, Muutaman kerran esikko tissillä kävi mutta pikkuvauvalle tarkoitettu maito oli niin erilaista, ettei tykännyt :D Siihen jäi.

Ja mammavaatteista: Taas onnistuin ostamaan yhdet housut jotka vaan valuu ja valuu. Toiset, kalliimmat farkut on aivan ihanat! Niistä voi säätää vyötärön ympärystää nappikummarin avulla. Ja H&M:ltä molemmat. Ne huonot on samettihousut - pysykää kaukana niistä ;)

Vaunuista: Nykyvaunut taitaa kaikki olla aika hyviä ja hienoja. Itse en antaisi pois heittoaisaa! Se on ihan huippuhyvä juttu! Meillä Brion kombit, eli onko ne sitten yhdistelmät Suomeksi. Nyt valitsisin ehkä duot sen kopan selkänojan takia. Tai en tiedä. Onneksi on jo kaikki roina valmiina :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Lähden metsästämään meidän listaa ja tekemään muutoksia omalta osalta.

Trappa ja Lukas 20+2

Vierailija
5/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapukka:Kyllä mä oon ainakin jostain lukenut että raskaus vaikuttaa limakalvoihin ja voi siten aiheuttaa nenän tukkoisuuttakin. Mullakin ongelmia nukkumisen kanssa. Herään yöllä kerran vessaan ja sen jälkeen oon pahimmillaan valvonu kaks tuntia...Ei vaan saa unta kun kaikkia asiat pyörii mielessä, yöllä kaks tuntia tuntuu ihan hullun pitkältä aikaa..

Ultrassa oli kaikki hyvin! Vauva oli kasvanut ja liikkui paljon. Paikat ei ollu pehmenny eikä muutakaan. Saikku silti jatkui, tuo painon tunne on välillä niin valtava..

Eipä tässä kummempia, koittakaa muutkin jaksella!

Elluz 19+3

Vierailija
6/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään aamuyöllä enkä millään nukahda uudestaan. Pahimmillaan nukahdan kuuden aikaan uudestaan ja eskarilaisen kello soi klo7 joten aika poikki oon monesti jo heti aamulla :o/ ja ne unet ne unet... Ihan hulluja unia näen ja paljon! ihme jos aamulla vähän väsyttääkin kun koko yön katsoo kunnon draamaa ja toimintaa :o)

Unet muuttuu heikompi laatuisiksi raskaus aikana koska se valmistaa meitä siihen että eipä sen vauvan tulon jälkeen paljoa nukuta. Näin sanoi meidän neuvolan täti. oishan se hirveä shokki jos koko raskaus ajan nukkuisi kuin tukki 10h yössä ja sitten tulee vauva joka herättääkin tunnin välein.

Noista mamma housuista. Mullakin on ne h&m:n sametti housut ja ne todellakin valuu ja valuu :o/ raivostuttavaa!! mulla onkin niissä ollut vyö joka pitää ne paikallaan kun kulkee mutta aina kun istuu on vyö löysättävä.... Tänään oon menossa shoppailemaan kappahllista mamma housuja. pikkuveljen avokki kehui niiden housuja hintakin oli " vain" 29e eli ei kauhean kalliit.

Niiloakseli

Vierailija
7/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman yön olen saanut nyt nukuttua, mutta usaimmat yöt pyörin ja näen unia. Yhtenä yönäkin sain lopulta 4 tuntia nukutuksi, kun ei millään edes uni tullut.

Tässä rupeaa tämä työssä olo aika käymään vähiin. Ennen joulua jään vapaille ja lomille, menen viikoksi tammikuussa töihin, sitten taas jään lomille ja äitiysloma alkaakin jo 8.2. Puolitoista kuukautta siis töitä. Ihana koska motivaatio on aika alhaalla ja kiire kamala. Ei tarvitse stressata hankinnoista ym. kun on sitten ihan reilusti aikaa ennen synnytystä. Loppu aikaa ei tosiaankaan tarvitse töissä peukaloita pyöritellä, vaan töitä saa painaa hullun lailla. Tammikuun viikko meneekin sitten kaiken mukavan merkeissä. Tammikuusta saan jo tytön osa-aikaiseksi päiväkotiin, kun värvään suvun avustamaan muutamana päivänä.

Minä en ole jotenkin ehtinyt ollenkaan muodostamaan suhdetta tähän masussa kasvavaan vauvaani. Jotenkin ei ole ollenkaan todellinen vielä. Liikkeet tuntuu ja vatsa on iso, mutta en esimerkiksi osaa jotenkin vauvalle jutella tai lauleskella. Esikoinen oli paljon todellisempi jo paljon aikaisemmin. Ehkä sitten kun ehtii tuossa joulun jälkeen kunnolla rauhoittua ja keskittyä vähän itseensäkin.

_Aatuska_ 20+

Vierailija
8/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen tietoja jo listalle antanut, mutta kirjotteleminen on jäänyt.

Joten tässä lyhyesti vielä kaikille:

Moi, olen 29 vuotias oululainen. Menimme mieheni kanssa elokuun alussa naimisiin Rovaniemellä ja meillä on esikoinen, joka täyttää 3.11. 2-vuotta. Nyt odotan siis toista vauvaa, viikkoja taitaapi olla 18+1 :)

Nenän tukkoisuudesta ainakin olitte jutelleet: mulla siis nyt taas poskiontelotulehdus, sain siihen eilen kuurin, Kefexinin, edellinen tapaus oli vasta vajaa kk sitten. Ollaan tyttären kanssa aina yhtäaikaa kipeenä.

Nekku: että tutulta kuulostaa tämä lunssaaminen,.heh uusi termi tuli.

Niin tuosta poskiontelutulehduksesta sen verran, et eilen ku juttelin neuvolan terkan kanssa, niin se sanoi, että raskaana ollessa on entistä helpompi saada po-tulehdus. Johtuuko sit verimäärästä ja just limakalvoista ja muutenki ku nenä tukossa? Inhottava olo ku tekee olon ihan vetämättömäksi. Ulkoiltu ei tällä viikolla olla ollenkaan, mitä nyt pari kertaa ollaan kauppareissuja tehty.

Vaunuista: me mietitään, et ostasko tuplat. Meillä ku ei ole enää vaunuja vaan sellaiset Scooterin rattaat, eihän niihin saa sisaristuinta eikä seisomalautaa mitenkään eikä ole toista autoakaan, niin eihän me päästäs sit mihinkään kauemmas kävellen. Tuskin esikoinen jaksaa montaa kilsaa vielä talsia.

Nukkumisesta: mullaki on niitä taas, et ei meinaa uni tulla ollenkaan, tai sit vaan näen tosi levottomia unia ja vessassa pitää taas rampata vähän väliä, niin ei sitten tuli unikaan heti. Ja aamulla ollaan sitten niin rättiväsyneitä jo valmiiksi.

Meillä on ens tiistaina rak.ultra, mut mie en halua nytkään tietää sukupuolta, mies haluais. Minusta sillä ei oo merkitystä ja tietämättömyys luo vaan lisää jännitystä.

Kivaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
9/59 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Minulla oli raskauden alkuviikoilla korvaoireita (tulehdus ja naksuntaa) ja lääkäri sanoi, että se johtuu turvotuksesta. Nukkuessa turvotus menee jalkojen (mihin se menee päivisin) sijasta päähän ja sen takia nenä on aamuisin tukossa, tämä saattaa myös aiheuttaa ongelmia korvissa. Nyt siis tiedänkin heti milloin minulla on turvotusta, koska silloin on nenä tukossa ja korvat naksuu.

Täälläkään ei nykyään nukuta, yöt pyöritään ja päikkäreitäkään ei saa enää nukuttua! Olen aikaisemmin ollut päiväunien vakiokäyttäjä... :)

Vierailija
10/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpattiin ne renkaatkin sitten ja juu, kyllä noilla lykkii. Ne on yhdistelmät ja kai niissä on heittoaisa? Siis sellanen jonka saa puolelta . Kyllä me ne pidetään.

Univaikeiuksista: Mulla on samoja ongelmia. Vessareissun jälkeen ei toisinaan meinaa uni tulla ja saatan herätä siinä kello 4-5 välillä.. Mutta ei näin sentää joka yö käy mutta viikottain pari kertaa kuitenkin.

Mulla tais aamulla olla supistuksia aamupalan jälkeen, vatsa kovettui ja tuntui kummalta. Niitä tuli useita. En tiedä miltä supistus tuntuu..

Pyöräytinpäs tuossa pellillisen suklaaneliötä kun on siskon´tyttö miehineen tulossa kylään, nam nam!

Niin, ja tervetuloa uusille!

Anabela 20+4

Vierailija
11/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä vanha kävijä täällä.... mutta ei ole tullut käytyä pitkään aikaan kun tietokone meni kotona rikki ja en ole päässyt missään muualla nettiin... joten viime kirjottelusta on aikaa....ja nimimerkkikin vähän muuttui kun tämä keskustelupalsta ei hyväksynyt mun vanhoja tietoja..

massu on kasvanut, ja tänään olin ensdimmäistä kertaa ostamassa äippävaatteita vaikka aikasemminkin olisi ollut kyllä jo tarvetta,mutta kun ei ollut varaa... mahtavaa pitää ekaa kertaa äippävaatteita päällä...

Porissa kävin ostamassa niin missään muussa liikkeessä ei äitiysvaatteita löytynyt paitsi henkasta ja maukasta....

farkkuja ei löytynyt, kaikki ne olivat epäsopivat eikä mennyt ihonmukaisesti päälle...ruskeissa samettihousuissakin näytin läskireideltä.... ei hyvät..

mutta parit mustat housut löytyi kyllä ja musta se muutenkin taitaa hoikistaa naista.

samalla katselin muiden raskaanaolevien massuja..... niitä on mukava ihailla...niin ja samalla yritin pongailla muilta mitä vaatteita ne katselisi siellä--

mut nyt kun sain ekat mammapöksyt ja paidat vihdoistaviimein ni kyllä tuntuu hyvältä kun tavalliset farkut ei enään kiristä...

eilen mulla oli vielä ruskeat tavalliset reisitaskuhousut päällä kun kävin asioilla kylillä.. ihmettelin että miten takamus tuntuu jotenkin niin kostealta ja ajattelin ettei siinä varmkaan mitään ihmeellistä ole ja unohdin asian sikseen...

sitten kun menin kotiin ja kävin vessassa niin ihmettelin että mitä, muillahan on toinen lahje revennyt täysin (sillain poikittain ) pyllyn alaosasta... hävetti niin pirusti jälkeenpäin... ja aattelin että ihmiset sai varmaan hyvät naurut aikaseks mun ansiosta... =)

Vierailija
12/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii unohtu taas kerran mainita että raskautta on meneillään ny 20+2 rv

Vierailija
13/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille uusille ja vanhoille! :)

Äskön just laitoin ison kassillisen pieneksi jääneitä vaatteita pois vaatekaapista haitolla olemasta... ;(

hankala homma silleen, ku itse äitiysvaatteet, mitkä olen jo valmiiksi ostanut, niin ovat liian isoja, mutta vanhat omat vaatteet kiristävät..onneks muutamat housut verkkahosujen lisäksi ovat hieman löysemmät, joten niitä voi vielä ainakin vähän aikaa pitää.

Mulla ollut kans(joku muukin mainitsi asiasta) liitos ja alamahakipuja. Joskus pistäää niin hirveesti, että saa itkua vääntää...onkohan normaalia?!? Neuvolantäti vaan toppuutteli, että ovat ihan normaaleja ja syödä särkylääkettä tarvittaessa..(neuvolantäti tosin vasta valmistunut...:/ ) Mut muuten ollut myös " tavallisia" mahan kovettumista silloin tällöin ja varsinkin syömisen jälkeen..mistäköhän sekin johtuu?!

Reilu viikonpäästä ois rakenneultra ja kyllä sitä jännittyneenä odotankin..jospa mieskin alkais siitä sitten enemmän innostumaan vauva-asiasta! :)

Hyvät la illan jatkot kaikille! :)

- nuhainen ja kuumeinen rv 19+2

Vierailija
14/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan tännekin pitkästä aikaa!

Mennyt muutto ja työnteko vie kaiken vähänkin vapaa-ajan, ettei juurikaan nykyään jää aikaa eikä sitten jaksa koneella istua niin ei ole juurikaan kerennyt kuulumisia kirjoitella saatikka lueskella.. Enempi nykyään tuleekin oltua sitten tuolla msn-yhteisön puolella :) Trapalla tais kans olla uus koti, onnea vaan siihen!

Ja tervetuloa miunki puolesta uusille palstalaisille, teitä onkin tullut paljon sitten viime käyntikerrastani.

Täällä on ollut puhetta öistä.. Itsellä on kans samoja ongelmia ollut kuin muillakin, vessaan jos pitää yöllä mennä niin pyörimiseksi menee. Sitten ollaan aamulla ihan tokkurassa :S Onneksi ei tosiaan oo ihan jokaöistä hommaa, että saa välillä ihan hyvin nukuttuakin. Aamulla on kyllä aina hirvittävä nälkä kun herää, eilenkin illalla mietin että tekee puuroa mieli ja aamulla ensimmäisten ajatusten joukossa oli et jee puuron keittoon äkkiä :D

Neuvolassa kävin nyt ke viimeksi, kaikki oli onneksi hyvin :) Peeni liikkui niin kovasti ettei sykettä saatu mitattua. Parin viikon päästä on rakenneultra, sitä tässä ootellaan ja jännätään että onhan kaikki hyvin ja et saadaanko sukupuoli selville.

Pirpana 18+4

Vierailija
15/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pikaisesti melkeinpä koko ketjun läpi, kun en ole ehtinyt täällä piipahtaa vähään aikaan (eka kiireinen työviikko takana sairaslomaviikkojen jälkeen...).

Mun selkä sanoi tänä aamuna sopimuksen irti :( Eilen kaikki oli vielä ihan kunnossa ja aamullakin nousin ylös ihan normaalisti. Menin vessaan ja kävin kumartumaan lavuaarin ylle kasvoja pesemään. Huomasin, että ei selkä anna yhtään periksi! Kauhea kipu alaselässä. Kipu on yltynyt koko päivän vaan pahemmaksi eikä Panadol tietty auta juuri lainkaan. Kävely on ihan tuskaa, en pääse omin avuin sohvalta tai vessanpöntöltä ylös :) Kipu on siis alaselässä.

Juuri kun edellinen vaiva saatiin hoidettua, tuli seuraaava. Niinhän joskus menee. En tiedä miten kauan tää sit kestää. Enhän mä taaskaan töihin kykene, jos kipu ei yhtään hellitä. Kiva soittaa taas töihin, johan mä ehdinkin siellä viikon olemaan....

Sori taas vuodatus, mut tuntuu välillä jotenkin epätoivoiselta tää homma. Onneksi eiliset supistukset meni ohi, muuten olis jo voinut säikähtää, et mitä tapahtuu, kun olis paljon supistuksia ja kovat alaselkäkivut. Vauvalla tuntuu onneksi vauhtia riittävän ja maanantaina nähdään kaveri rakenneultrassa!

Hyviä vointeja ja viikonloppua!

t. maalis08

rv 20+

Vierailija
16/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä yöt nyt sit tällasia loppuun asti? Mä yritän illalla käydä mahollisimman myöhään pissalla ettei tarvis aamuyöstä herätä, mut eipä se oikeen riitä. Viimeyönä olin taas synnyttämässä, sit ku heräsin oli maha ihan kipiä, rakko täynnä ja silleen. Oispa se synnytyski yhtä helppoa ku vessassa käynti..:) Yön tunteina on oikein otollista murehtia synnytystä, yö valvomisia, imettämistä.. Ja ihan mitä vaan keksii.. En oo kyllä ikinä kuvitellu kuin paljon ainakin tähän ensimmäisen odotusaikaan liittyy kaikkia psyykkisiä juttuja. Välillä tuntuu jopa et haluais perua koko homman ja sit tulee huono omatunto ku tuollasia miettii. Tunnen ihteni kyllä melkoseksi murehtijaksi, mur!

Hmm, mutta rentouttavaan lauantai-iltaa kaikille.

Elluz 19+4

Vierailija
17/59 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Iltaa kaikille maalismussukoille!

Viime viikolla kävin täällä ekaa kertaa kirjoittelemassa ja nyt siis toinen kerta. Viikko hhujahti niin nopeasti töiden merkeissä etten kerinnyt istahtamaan koneen äärelle ja kirjoittaa tänne..

Rakenneultra meni hyvin lppujen lopuksi... Eddie tulee äitiin eikä halua tulla kuvatuksi saati sitten niin miten kuvaaja haluaisi..

Kaikki oli eddiellä hyvin ja minäkin sitten rauhotuin..

raskausviikkoja nyt 20+5

Vierailija
18/59 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselisin paljonko muilla on paino tässä vaiheessa noussut? Mä olen nyt viikolla 19 ja painoa on tullut 5.5 kg. Mielestäni se aika paljon. Esikoista odottaessa tässä vaiheessa painoa oli tullut vasta 2.5kg. Täytyy kyllä myöntää, että näin kotiäitinä musta tullut aikamoinen pullan puputtaja eli joka iltapäivä tulee juotua kahvit ja syötyä pala pullaa. Muutenkin varmaan esikoista odottaessa suhtauduin jotenkin tarkemmin raskausajan ruokavaliooni eli söin vaan kaikkea terveellistä. Hmm.. täytynee vähän skarpata. Esikoista odottaessa kokonaispainon nousu raskauden aikana mulla oli 10.5kg ja se lähti helposti pois. Nytkään en toivoisi raskaudesta lisäkiloja jäävän, kun olen muutenkin helposti pyöristyvää sorttia.

Eipä muuta kummempaa, tiistain rakenneultraa odotan hieman jännitellen. Lempeän leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
19/59 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna olisi rakenne ultra ja tarkoitus olisi kysyä tulokkaan sukupuoli. Toivottavasti olisi suopea ultraaja ja kuvattava jotta asia selkiytyy :o)

Mulla viikkoja nyt 20+6 ja kiloja tullut 7.7 lisää. Minusta tuo on aika vähän kun vertaan aiempiin raskauksiin. Olen yleensä lihonnut n.20 kg per raskaus. Paitsi viimeksi jolloin tuli vain vajaa 10kg koko aikana mutta olin 12 kiloa lähtöpainolta raskaampi kuin nyt joten sekin vaikuttaa paljon.

Mulla alkaa yöt olla jo ihan hirveitä :o/ uni ei tuu tai jos tulee herään kesken kaiken ja valvon monta tuntia... nyt muutamana yönä olen itkenyt jos kuinka kauan toisten sanomisia :o( mulla vähän ärsyttää kun oon niin herkkis nyt ja kaikki jää painamaan mieltä kun en normaalissa tilassa välitä kenenkään sanomisista mitään. Jostain syystä nyt kaikki loukkaa tuplasti enemmän :o(

Vaikka meille on jo viides tulossa niin olisi kiva jos joskus kysyttäis miten voin ja miten vauva voi yms. Molempien puolen suvut ovat ihan täysin välinpitämättömiä mikä sekin tuntuu pahalta :o(

Ja jos erehdyn sanomaan että olen väsynyt niin oma vikahan se on mitäs teen lapsia niin paljon että väsyttää,huoh!

No joo pitää vaan yrittää panna toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos

Niiloakseli rv 20+6

Vierailija
20/59 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla paino noussut nyt 4 kiloa ja neuvolan täti hieman peloissaan kun ei paino enempää ole noussut. Raskausviikkoja on nyt kertynyt 20+6.

Yritin lohdutella tätiä ja kerroin että yleensä näin syksyllä painoni tipahtaa viitisen kiloa... kun työt alkaa kunnolla.

Eddie