Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinähatut ma-ti vko 43

22.10.2007 |

Päätin aloittaa meille uuden pino, kun heti aamulla tänne taas hyökkäsin :)

Unelma08

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitin itselleni lääkäriajan ja 8.11. menen lääkärin luokse keskustelemaan epäsäännöllisestä kuukautiskierrostani. Tällä hetkellä kp 40, eikä merkkiäkään tädin tulosta. Miten tämä kakkosen teko voikin olla näin vaikeeta? Esikoinen tärppäsi neljännestä kierrosta ja nyt on kakkosen kohdalla melkein tuplasti kauemmin yritetty..

t. Kapa 40/28-35 (29) yk 7

Vierailija
42/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin negan päivällä ja kyyneleitä nieleskelen. Ei sillä, että oltais niin pitkään yritetty, toinen kierto vasta, mut tässä kierrossa oli kaikki NIIN kohdallaan ajoituksellisesti ja muutenkin. Mies on Tosi pettynyt vaikka yrittääkin sen peittää. Sen puolesta säälittää.

Ei pitäis manata, että ei onnistu (niiku tein aiemmin tässä kuussa), kun ei se sit näytä onnistuvan. Ei tosin onnistunut kun vakuuttelin että tässä kuussa tärppää (niiku edellisessä kuussa).

Odottelen siis tätiä saapuvaksi, merkithän on jo.

Taas oma napaista, mutta vähän siipi on maassa. Kuitenkin: Sydämestäni onnea niille, joiden laskettu aika siis on heinäkuussa- 08!! Nauttikaa olostanne ja kaikkea hyvää!

Kukas perustaa Elo- Epeleiden pinon;))?

-hepuna kp27/27-30 yk 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivottavasti muillakin tärppää! =)

Itsellä pitäisi menkkojen alkaa viikon päästä, toivotaan ettei ala. Ovulaatio oli todennäköisesti maanantaina 15. lokakuuta netin laskurin mukaan (en osaa itse bongata sitä). Nyt on ollut rinnat todella kipeät ja pissattaa koko ajan, mutta voi olla myös kuviteltua. Samat oireet ja muitakin (ainakin mielestäni) oli viime kierrossakin, ja silti menkat alkoivat :(

Toivotaan kaikille paljon plussia!

Vierailija
44/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu. Tänään oli kuukautiskipuja ja olin varma, että menkat alkaa. Ei oo vielä alkanu ja kivut taas hävis. Hormonit on ihan sekaisin! Oikeastaan odotan, että täti tulis ni tulis jotain selvyyttä pikkuhiljaa tähän touhuun.

Mä oon ajatellu et yrittäisin raskautua luonnollisesti, ilman ovistikkuja, mut alkaa pikkuhiljaa houkutella niiden osto, kun en ymmärrä kehoni viestejä enää yhtään.

Toivottavasti tulee pian lisää plussia!

iiiik kp 29/????? yk 1-2

Vierailija
45/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis kp 1 ja kierron pituudeksi tuli sitten 24 päivää. Jos jotain postiivistaa tästä kaivelen, niin eipähän tarvinnut pitkään kärvistellä ja näin lyhyellä kiertolaisella on oviksen bogaus jo viikon päästä edessä... :) Varsinaiseen murheen alhoon en aio nyt ekan TJOT kierron päätyttyä vaipua. Tosin TJOT taitaa nyt jäädä, koska tänää tilasin ovistestejä paketillisen :D

Heinäkuisiin jään kuitenkin vielä seikkailemaan. Toivottu l.a siirtyy nyt vaan ihan sinne kuun viimeisiin päiviin!

Pönthiittinen kp1/21-29 yk2

Vierailija
46/48 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt ihan heti keksi pahempaa pettymystä aikoihin, kun juuri tuo, että on ihan varma kaikista oireista jne., sitten alkaa menkat! Toivotaan, Pönthiittinen ja muut, että ensi kierrolla sitten tärppää! :)

En jaksaisi odottaa viikkoa, että saa testata!! Viime kierrolla testasin varmaan jo 4 dpo :D Pitää nyt hillitä, ettei mene kaikki elanto noihin testeihin ;)

Vierailija
47/48 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten kirjoitan tänne.

Eilen olin miehen tytön kanssa Helsningissä shoppailemassa (sinne en usein mene kun en enää pidä siitä kun ihmiset ei väistä ollenkaan ja vaikea saada p-paikkaa ym.). Eilen oli jo huono olo, siis oksetti eikä ruoka maistunut. Aamulla oli vatsa sekaisin. Nyt onkin sitten jokin vatsatauti mulla. :/ Nyt onkin kiva tässä piinailla... Tuntuu ettei varmaan tärppää kun on koko ajan kipeänä. :(

Eilen illalla nukkumaan menssä, tai siis makasin jo sängyssä, niin alavtsan oikeaa puolta " pisti" ja tuntui sellainen " pomppaus" . Mitähän liene? Ei kai vielä voi kiinnittymistä olla? Nyt kp 17/27-29.

Pahoittelut niille joille täti saapui. :(

Palataan!

Vierailija
48/48 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin raahauduttu, flunssa lähenee loppuaan, mitä nyt yskittää. Ei kiinnosta yhtään olla täällä. VAuvahan ratkaisee tän töissä olo ongleman ;)

Eilen tuli pupuiltua ja todennäköisesti ovis oli eilen tai on tässä lähiaikoina. Suunnittelen että huomennakin hommahoidetaan. Kunpa päsisin tuohon plussanneiden joukkoon.

Tänään kaverin babyshowerit (la 4 vkon päästä), hippasen raskasta ajatella asiaa, sekavat tunteet lähinnä kun oli se keskenmeno ja tiedän että siellä on ainakin yksi toinenkin joka on raskaana. Miekin tahdon!

T: Vacsuli kp 20/36(?), yk 1