Heinähatut ma-ti vko 43
Päätin aloittaa meille uuden pino, kun heti aamulla tänne taas hyökkäsin :)
Unelma08
Kommentit (48)
et plussia on alkanu tulemaan!!!! Onnittelut plussanneille!
Täällä flunssainen olo. Viluttaa, mut ei oo kuumetta. Vitsailin vähän aikaa sitten yhdelle kaverille, et sit tietää et oon raskaana, kun tuun kipeeks.. Molemmissa raskauksissa oon ollu alussa flunssassa ja muuten sairastellu tosi vähän koko elämän aikana.
Rinnat kipeytyy päivä päivältä enemmän. Viimeks ennen menkkoja oli tosi kipeät..
Eilen testasin negan. Kierron pituudesta ei oo mitään hajua. Ajattelin et odottelen nyt rauhassa ja testaan viikonloppuna taas, jos ei siihen mennessä tätiä näy. Uskon kyllä, että tulee. Ne mun ovistuntemukset kp 8 tienoilla tais olla pelkkiä tuntemuksia.. Kai se jo testissä olis näkyny, jos sillon olis ollu ovis ja tärpänny.. Tai sit pitäs olla jo menkat..
Sekavaa.. Oon siis kroppani toiminnasta ihan pihalla. Jotain selvästi tapahtuu, kun on kipuilua, ym.. Tätiä odotellessa!
Tulipa taas vuodatus. On kyllä kivaa seurata toisten samanlaisessa tilanteessa olevien tilanteen kehittymistä!
Iiiik kp 28/? yk 1-2
Ja paljon limaa ja tarrasukkia pikkuisille.
Itse kotiuduttiin aamupäivällä Tampereen reissusta.Oltiin miehen kanssa eilen katsomassa Tomi Metsäketoa ja Johanna Kurkelaa. Mies suostui reissuun mukaan, kun Johanna Kurkelakin oli esiintymässä ja näin myös hänelle oli jotain silmänruokaa. Konsertti oli siis kummankin mielestä mahtava. Muutoinkin oli ihan kiva viettää yksi kuherteluyö hotellissa kaksistaan.
Meillä on muutoinkin ollut tapana, että ainakin kerran vuodessa yleensä helmi-maaliskuussa mennään kahdestaan kylpylään viikonlopuksi ja hoidetaan siellä parisuhdetta. Huom! mies ei todellakaan ole mikään kylpyläihminen, mutta nuo viikonloput ovat saaneet hänet toisiin aatoksiin ja ihan sumeilematta hänkin on kokeillut erilaisia hoitoja ja ollut ihan tyytyväinen.
Sitten vielä enemmänON: kp 24 menossa ja aika selvältä näyttää jo tässä vaiheessa ettei ole tälläkään kertaa tärpännyt. Menkat ovat tehneet tuloaan ja kolme päivää. Lauantaina olin jo ihan varma, että täti tulee kylään, mutta ei sitten kuitenkaan vielä.(Ällövaroitus) pyyhittäessä tulee punertavaa/rusehtavaa limaa, mutta ei kuitenkaan vielä kunnon vuotoa.Ihmeen aikaisin on täti tällä kertaa liikenteessä, mutta voihan olla että se nyt tässä jo hieman etukäteen pelottelee ja kurvaa sitten kunnolla kylään muutaman päivän päästä. Ovista en ole tikuttelemalla löytänyt, mutta taisin aloittaa tikuttamisen liian myöhään, kun aloitus meni kp 14 asti. Täyttyypä ensi kierrossa aloittaa aikaisemmin.Aion nyt kyllä ainakin muutaman kierron yrittää tikuttaa ja seurata löytyiskö sitä ovista vai onko se totaalisesti hukassa.
Mullakin muuten jäänyt nyt saikun aikana hieman päälle tää touhu.Ainakin pari kertaa päivässä täytyis käydä lueskelemassa uudet viestit.
Salsa-42 kp24/29-31 yk 12
Onnea paljon plussanneille!!!!
Negojakin oli joku testannut, toivottavasti muuttuisivat vielä *bd*!
Vähän hiljaista kirjoittelua itselläni, varoitus vaan että muutun sitten palstahirmuksi *wirn* kun piina-ajat lähestyy ;)
Oviksen tienoilla ollaan ja liian vähän päästy peitoille :/ harmi, kun tuli komeet ovisplussat ja muutkin jutskat. Lämpö ei vielä noussut joten ei varmasti ois vieläkään myöhäistä, harmi että ukkokulta on väsy enkä löydä hyvää keinoa alkaa patistamaan touhuihin.
Oiskos koopeet jotain 17/28-32
Ja nyt naiset, lisää plussa uutisia kiitos :D
Tämä alkaa olla jo tuttua puuhaa, eli kesäkuisista tipuin heinäkuisiin. Seitsemäs yrityskuukausi käynnistyy, kunhan saa tädin tulemaan joskus. Nyt huitelee kp:t uusissa ennätyksissä. Pari viime kuukautta oli kp 29pv, mutta nyt on jo menossa kp39. Negaa testasin tänään, joten raskaana en ole. Mutta kova yritys on siis heinäkuisissa plussata..
t. Kapa 39/28-35 (29)
plussaajia :) onnea vain kaikille!
kapa: oletko kokeillut teroluteja?? voisi auttaa kiertoosi, että lyhenisi ja selkenisi?
cec kp2/28?
kaikille onnitteluista!
Liinalle paljon onnea ja paljon liimaa ja tarrasukkia!!!
Plussatuulia kaikille muille, ja ojennan jo käden tuonne odotuspuolelle. Siellä tavataan kaikki, eiks joo?!
Anoppi kävi kylässä ja kävi jotain höpisemään vauvoista ja puhumaan että olisin raskaana?! Siis mistähän ihmeestä tollaista tiesi, ihme vaisto kai... Menin ihan vaikeaksi hämmästyksestä, joten arvasi kyllä tilanteen...
lillifee
Siis piti sanoa, että ojennan käteni teille tuolta odotuspuolelta... tarttukaa kiinni... Nuppi sekaisin tähän aikaa illasta.
Ja oikein hurjasti tarrasukkia matkaan!
Salsa: Mukavalta kuulosti toi teiän reissu :)
ON: En oo tässä kierrossa niin aktiivisesti jaksanu kirjotella tänne, mutta oon kyllä taustaillu, ja nyt piti tulla onnitteleen, ku alkoi plussia tulla! Täällä on ovis ohi, vajaa pari viikkoa vielä odottelua. Oisko ehkä pe ollu ovis...
- bee kp 17/27-30 -
Moi!Niin siinä sitten kävi et menkat alko..:((((lauantai-iltana.Sitä ennen 3 pv oli niin kipeet rinnat et olin ihan varma et olen raskaana.Kuvittelin varmaan sen kivun(sain siis sen itse aikaan..).Pysyin kuiteski viel heiniksissä kun loppukuulle meni uus aika(26.7.2008).Onnee tosi paljon muille plussanneille.Kokeillaan jatkaa uutta yrittämistä paremmalla onnella,sillä sitä kait sitä eniten tarvii.mut nyt alkaa illan paras osuus ku muksut nukkuu ja saa kantaa olkkarin pöydän täyteen herkkuja ja rupee kattoon töllöö.(työterveystäti älä tunnista minua tästä....pelottaa.)
T:roosa76 kp3/26-30
Oi, tänään on tullut plussia! :) Ihanaa! Oikein paljon onnea Lillifee ja Liina!!!
Pitää omaa napaa kertoa sen verran, että lauantaina ja sunnuntaina tuli sellaista kananmunalimaa, että tänään töitten jälkeen menin apteekkiin ja ostin digitaalisen ovulaatiotestin! En halunnut jättää mitään arvailun varaan ja plussahan sieltä tuli. :) Viime torstaina ultrassa näkyikin vasemmalla puolella kasvava munasolu ja nyt illalla vasenta puolta alavatsasta vihloikin noin tunnin ajan. Pienestä sitä voi olla jo niin onnellinen! :) Verikokeissa kävin myös tänään ja tulokset saadaan seuraavalla kerralla lapsettomuustutkimuksissa.
Rizza kp 21/38-47 yk 17
Ei oo totta... Suuren suuret onnitteluhalit Lillifee ja Liina plussasta!! Ihan kylmiä väreitä kulki selkäpiitä pitkin ajatellessani millaista se oli nähdä ne rakkaat kaksi viivaa/palluraa siinä testissä!! Oih *haikeana muistelee* Nyt kovasti vauvaliimaa matkaan, että kestää loppuun asti pikkuiset matkassa ja kerätkäähän koko letka mukaan sinne odotuspuolelle. ;)
Viikonlopun pinossa joku (anteeksi, en muista kaikkien nimiä) kyseli kuinka usein tulee täällä palstalla käytyä lukemassa päivän aikana ja tunnustan, että MONTA, ainakin 3-4!! Oon ihan addikti...
KirVi: Onnea uuteen kiertoon. Ehkäpä se tämä kierto on se teidän " onnenpotku" . *pitelee peukkuja*
2poj@anäiti: Mehän mennään sitten ihan samassa... Täälläkin ovis oli tänään!! Ja eikun peitot hulmuamaan... ;) Kivaa saada joku ihan samassa menijä piinailukaveriksi. Minkä pituiset kierrot sulla on?
Ceciliah: Mulla on 28 pv:n kierto ja silloin kun tikuttelin, aloitin tikuttelun kp 10, ovis on yleensä kp 12-14... Ei mee turhaa tikkuja hukkaan... ;)
Pönthiittinen: Jaksuja piinailuum ja peukutuksia, että se tuottaa toivotun tuloksen...
Emmuli: Täällä kanssa yksi, joka haluis pudottaa painoa ja meinattiin tätä pikkukakkosen yritystä siirtääkin, mutta kyllä tää kuumeilu kuitenkin vie voiton... Yritän tässä samalla nyt niin kauan ennen kuin tärppää pitää tiukkaa linjaa herkkujn suhteen. Laihduttaa ehtii vauvan jälkeenkin ja se imetys; se se vasta on tehokas laihduttaja!! ;)
iiiik:Myös sinulle tsemiä siihen piinailuun... Toivottavasti oireet on sitä itseään, eikä joku taudinpoikanen!!
Salsa: Tosi mukavalta kuulosti toi teidän reissu :) Pitäski kokeilla...
roosa76: Pahoittelut myös sinulle tädin tulosta... Kyllä se tissikipu on saattanut olla iha todellista, hormoonit vain tekevät teposet, ei ne pms-oireet paljoa raskausoireista poikkea. ;)
).( Eli niin kuin jo tuossa mainitsinkin, niin ovis oli tänään. Vai mitenhän se menee? Silloin kun on ne kivut, niin onko silloin se itse " H-hetki" myös vai jo kenties aikaisemmin? Mielenkiintoista... Enivei, meillä tehtaillaan tyttövauvaa (älkää nyt kukaan ottako nokkiinne), miehen suvussa kun on pelkkiä poikia, niin olisi kiva suoda se yksi tyttö. Joten meillä hommat ajoittui kp 11 ja 13 (täänään kp15), joten tällä eteenpäin. En kuitenkaan usko, että tärppää näin, mutta kokeillaan kuitenkin.
Nyt on pakko lähteä nukkumaan, väsyttää niin ja töissä olis oltava taas 6.20 aamulla...
Kauniita unia ja plussatuulia kaikille. *vilkuttaa*
Leonmami kp15
Uutena täällä ja vähä pihalla vielä :o)..
Mulla taitaa olla kp.20 menossa nyt. Oviksesta ei mitään tietoo, lieko ollukkaan:(. Seksi ei oikeen innosta ja alapäätä kirvelee, joten vissiin pitää ostaa sitä hiivasalvaa.
Ens kuussa onneks gynelle, että saapi jotakin tietoo onko kaikki ok.
Eipä nyt muuta ens alkuun.
Yk. on 4-5
Mä vaan pikaisesti kirjoitan, että nyt on niin paljon kaikkee hässäkkää, ettei paljon ennätä kuumeilla. Toisaalta ihan hyväkin, koska aiomme pysyä linjalla tuleejosontullakseen. :-)
Mutta hyvää viikkoa kaikille ja vielä kerran onnea plussanneille!
Jonskuponsku kp 7/?
Juu, peittoja on sitten heiluteltu onnistuneesti viime yönä. Tosin sain odottaa miestä petiin puoleen yöhön asti ja minulla oli pää kipeä. Hartiat on niin jumissa, että jomottaa päähän asti. Mutta tuli kuitenkin pupuiltua. Vieläkin jomottaa hartioita. kun 1-vuotias heräsi 2-3 kertaa yössä, joten eipä tullut paljon nukuttua. Kai tässä on pakko kohta ottaa panadolia. Miten vaikuttaa ovulaatioon? Panadoliahan sai ottaa?
Vielä tuosta touhuamisesta, että ihme kun kolmekin kertaa oviksen lähellä saatiin touhuiltua. Jotenkin piti eilen oikein tsempata että jaksoi. En kyllä jaksa monta kiertoa tällaista. Jos nyt ei tärppää, niin taidan siirtyä linjalle tuleejosontullakseen.
Leonmami: Ai sullakin oli eilen ovis? Kiva, että on joku joka menee samassa vaiheessa. :) Mulla kierto heittelee siinä 27-29. Viimeksi oli lyhyempi kierto ja nyt näköjään tulee pidempi kierto. Mitkä sun kierrot on?
Nyt vaan sitten piinaillaan sitten. Tuntuu jotenkin epätoivoiselta ettei tärppää nytkään. No, katsotaan.
Yritin viime kerrossa sitä ettei pupuilu ajoitu juuri ovikseen, eli siittiöt joutuivat odottelemaan 3 päivää eikä niin tärpännyt. Mutta jos nyt ei tärppää, niin aion jatkaa niin että hommailu ei ajoitu ovikseen. Tärkeintähän tietysti on, että edes tulee raskaaksi.
Jos haluaa maksimoida tytön yrittämisen, niin suolainen ruoka pois ja ei syö niin paljon punaista lihaa. Enemmän kasviksia peliin ja karpaloa (kapseleita, mehua). Ja paljon maitotuotteita.
Niin, ja olen lukenut, että tytön yrittämisessä meni jopa 8kk. Ja minä kun en ole kovin maltillista sorttia. :D
Tsemppiä!! =)
Tänään piti vielä käyttää " tähteille jäänyt" B-sure ja vahvaa plussaahan tuo edelleen näytti ;) Jätin tikun keittiön pöydälle ja sanoin miehelle aamulla että käyppä kattoon mitä pöydällä on ja mies tulee takaisin hämmentyneen näköisenä ja kysyy:" Mitä se kaks viivaa tarkottaa?" En vastannut mitään ja miehen suu kääntyi leveään hymyyn... Nyt vaan toivotaan parasta!
LILLIFEE: Suunnittelet odotus puolelle siirtymistä -jokohan uskaltautuisin mukaan (,kun rv:täkin on kasassa JO SENSAATIOMAISET 4+0!!!!, vauvalaskurin mukaan la olisi siis 2.7.). Mieli tekis käydä kurkkimassa ja kaikki muutkin mukaan -pannaan sit tosiaan Heinähattujen oma pino pystyyn sinne ja mahdollisimman moni lähtee mukaan, eix ju?!
Nyt kaikille hirmusesti onnea oviksen bongaukseen ja tuloksekkaaseen pupuiluun!
On se kyllä ihmeellinen juttu, että nyt ovulaatio ei ilmoittele itsestään mitenkään, kun ollaan tositoimiin ruvettu. Kuopuksen syntymän jälkeen mulla on ollut kokoajan selkeät ovisoireet eli limat, kivut ja päänsärky ja nyt ei sitten mitään, vaikka hedelmälliset päivät olis jo laskurin mukaan lopuillaan. Toisaalta kahdessa ensimmäisessä raskaudessa lasketut ajat siirtyi viisi päivää eteenpäin, joten hedelmöittyminen on sitten varmaankin tapahtunut kierron puolivälin jälkeen... Joten ehkä se ovis on nytkin vasta tuloillaan?
Kaksi ensimmäistä lasta saivat alkunsa ihan vain ajoittamalla pupuilu suurinpiirtein keskelle kiertoa, joten elän siinä toivossa, että kolmaskin saataisiin tehtyä ilman ovistestejä.
Nyt taas ajatukset muualle kuumeilusta hetkeksi ja mukavaa tiistai päivän jatkoa kaikille!
Tähtiuku kp 14/27-32
Hurjasti onnea liinalle ja lillifeelle! Pienten heinämurujen kasvatus alkanut, paljon onnea ja tarrasukkia!! Täällä yk 1 vaihtui tänään kp 1. Heinäkuussa pysyn silti(ei musta niin helpolla.. ;) jos mies nyt ei tyrmää. On nyt kuitenkin miettivällä kannalla, perustelee talouspuolella. Ei se meidän talous tän ihmeemmäks muutu ellei lottovoittoa tule, pankille maksetaan itsemme kipeeks aina vaan.. ;) Marisa*palstaaddikti
plussanneille eli lillifee ja Liina-73. ONNEA!!!!
Omaan napaan ei ihmeitä, menetin jo toivon sillon kp 23, kun testasin negan ja semmonen menkkakipu olo on, et sieltä se täti loppuviikosta saapuu. Oon asennoitunut niin, ja yritän NYT alottaa sen laihiksen, jos se auttais tärppiinkin..
Voi olla et siirretään muutamalla kuukaudella haavettakin sit samalla tuonne alkuvuoden 2009 vaaveliin.. hui kun siihen on vie kauan.. Mutta saispahan näitä ylimääräisiä kiloja (joita on!) pois ja se ois hyvä kaikin puolin!
Mut en vie tie, et siirretäänkö vai ei, pitäisköhän sitä vaan jatkaa tällee, et tulee jos on tullakseen.. kun ei se nyt niin helposti käykään!?!?!? Et jos siirtää ja sit ei tärppääkään puoleen vuoteen...
Tämmöisiä mietteitä tänään.
Plussaonnea ovikseen ja r-testiin kaikille +++
Emmuli kp 26/n.30 yk 3