Heinähatut ma-ti vko 43
Päätin aloittaa meille uuden pino, kun heti aamulla tänne taas hyökkäsin :)
Unelma08
Kommentit (48)
Kiitoksia Unelmalle ja muille eilisistä varovaisista onnitteluista. Kyllä se on nyt kai sitten itsekin uskottava, että PLUSSA se on. Testasin äsken taas ClearBluella ja ihan selvä +. Ei ehkä ihan yhtä tumma kuin testiviiva, mutta ei anna aihetta epäilyyn :). Samanvahvuisia muistan testanneeni aiemmissakin raskauksissa ja myöhemmässä vaiheessa.
Innoissani olen, mutta en oikein uskalla kauheasti vielä iloita, kun tädinkin pitäisi saapua ke. Vähän jännittää pysyykö varmasti poissa. Laskettu aika näyttäis olevan laskurin mukaan 5.7, mutta tämä kierto nyt poikkeuksellisen lyhyt eli 26, joten aikaistuu varmaan sen pari päivää.
Unelma;kannattaa tosiaan alkaa tikutella ajoissa. Mulla oli nyt mulle poikkeuksellisen lyhyt kierto ja olisi mennyt ohi jos en olisi aloittanut tavanomaista aikaisemmin.
Kauhea väsymys on, mutta se tuskin tästä johtuvaa. Heräilin monta kertaa yöllä, ja lapset piti huolen ettei varmasti nukuta pitkään. Ehkä pientä paineen tunnetta alavatsalla ja ajoittain menkkamainen tunne. Ei mitään muita oireita. Niitä ei ole kyllä ollut aiemminkaan tässä vaiheessa.
Kylläpäs tulee pelkkää omaa napaa, mutta jotenkin pää ei suostu nyt oikein muuta ajattelemaan. En taida vielä uskaltautua tuonne odotuspuolelle ja jään tänne vielä seurailemaan ja pitämään teille peukkuja. Toivottavasti saan mahdollisimman monista teistä seuraa tuonne odotuspuolelle bd.
lillifee
Lillifeelle suuret onnittelut!!!! :)
ja tarraa ja liimaa ja kaikenlaisia liistereitä pikkuiselle matkalaiselle mukaan :)))))
Itsellä tässä taas alkoi kierrokset alusta... täti tuli perjantaina reissussa paikalle ja kierto oli 25pv. Kieltäydyin koko piinailuajan keksimästä oireita... mutta silti niitä " hiljaa" muka oli... Ja tiputusmatkaa taas maanpinnalle kieltämättä satoja metrejä, kun oletetun oviksen (...jota mahtoiko sittenkään kunnollista ollakkaan...) aikaan lakanat pöllys niin, ettei siitä ainakaan voinu jäädä kiinni.
Mutta niin se vaan menee, yk6 lähtee käyntiin - jospa se olis se meidän kuukausi... Mä pysyn vielä heinäkuisissa, Pesun laskuri antoi nyt seuraavaksi haavepäiväksi 23.7.
...ei vaan malttais millään odottaa että nappaisi... tässä kun olisi vain niin älyttömän hyvä paikka ja aika tulla raskaaksi, mutta eihän se auta kun vain jatkaa prosessia ja taas uusin, positiivisin mielin. Tietysti. Onneksi nuo petihommat on yhä edelleen älyttömän mukavaa puuhaa ;)
Omanapainen oli viesti nyt, mutta en kerennyt tuota loppuviikon/vkonlopun pinoa ees lukemaan kun eilen vasta kotiuduttiin... Mutta plussatuulia voi aina toivotella ja paljon!!
Ovispongareille onnea, mäkin alan sitten taas sitä odottelemaan seuraavaksi...
Mukavaa viikkoa kaikille!
KirVi72, 4/25...26, yk6
Paljon onnea lillifee!! :)
Pää on täällä vielä myös vähän jumissa, joten vaan omaanapaa tulee: tänään tuli vahva ovisplussa! =) Ajattelin vielä testata kun jomottelee ja ovishan löytyi sittenkin. Mutta eilen ei päästy petiin, kun miehellä oli kuumetta. Ja ei minua huvittanutkaan. Tänään varmaan pitäisi yrittää illallla vielä, mutta en usko tuleeko siitä mitään kun jomottaa niin paljon ja on huono olo.
Viime kierrossa ei tosiaan tärpännyt kun siimahännät joutuivat odottelemaan 3 päivää. Katsotaan jos jotenkin saisi itsensä ja miehen innostumaan tänään.
Hyvää viikon alkua! =)
aikaisin olette sitten tikutellut? entä kierto? minulla ei tietoa kierron pituudesta, kun vasta ensimmäiset menossa. ennen oli tasan aina se 28. ajattelin kp7 aloittaa.. onko liian aikaista silloin? en halua missata ovista ja testejä on paljon varattuna.
onnea jo plussanneille! jännää, että samassa kuussa voisi olla la teidän kanssa, vaikka itse vasta kierron alussa menossa :)
kp2/?? yk1
hyvät maanantait!
PIINAILU KANNATTI, selvääkin selvempi plussa pläjähti tänä aamuna FerTestiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Olen aivan sekaisin. Kaikki varmaan muistaa kun kyselin, miten aikaisin plussa ylipäätään on mahdollinen ja aloin raskaustestien tekemisen VARHAIN.. Eka oli muistaakseni kp 21/28 ja selvä nega, mut pari pivää sen jälkeen alkoi Acon 10 antaa roskishaamuja ja tänä aamuna kp 27/28 siis puhdas plussa :) :)
No tämä on pelkkää omaa napaa, mutta oli ihan pakko tulla purkamaan teille tuntoja, kun oma mieskään ei vielä tiedä ;) Tärppi siis tuli yk:sta 2. ja nyt vaan toivotaan, että kaikki jatkuu hyvin.
Johan nyt plussia alkoi satelemaan! Hyvä, hyvä! =) Plussaonnea kaikille!
AnniHelen@: kiitos tsempeistä! Tosiaan tuntuu siltä etten tänään enää jaksa puuhailla. Ja alavatsa on niin kipeä ettei oikein pysty. Taidan siis jäädä odottelemana miten käy (ehkä?).
En ehtinyt edes muiden juttuja lukea, kun piti heti tilittää omat tunteet pihalle. Sinullakin siis jo mukavasti pullat uunissa -PALJON ONNEA! Tarrasukkia nyt siis vaan pikkuisille ;))))) Tsemppiä myös muille oviksen metsästykseen ja piinailuun, se kannattaa!
Täällä niitä plussia on ehtinyt jo satelemaan näin maanantain kunniaksi. Suuret onnittelut Lillifeelle ja Liina-73:lle. Vetäkääpä meidät muutkin mukananne sinne odotus puolelle;)
vielä Lillifeelle. Ja onnea myös Liinalle! Paljon tarrasukkia matkaan.
Kirville pahoittelut tädistä.
2poj@näiti: Eikös huomenna olis vielä hyvä aika laittaa simppoja matkaan? Tuli mieleen, että muutama kuukausipino sitten, joku (Allu?) sanoi, että oli kovat oviskivut ja siirsi pupuilua päivällä. Ja täpppäsi. Vaikka tiedä nyt näistä.
ON: Ei uutta. Tuntuu, että miehelle alkaa tämä yrittely pian riittää. Ei kai ne pakkosuoritukset mieltä ylennä =(. Hullua, mutta jotenkin se pahin vauvan kaipuu on itselläkin haalistunut. Yhtä paljon vauvaa haluan, mutta ei enää olisi maailmanloppu, jos sitä ei tulisikaan. On toi esikoinen niin mahtavan ihana, että kyllä " vaan" sen kanssa voi tyytyväisenä elämänsä elää. Esikoinen vaan kaipaa kovasti sisarusta =(.
Ajatteleeko muut pidempään yrittäneet näin vai kasvaako tuska kuukausi kuukaudelta. Enkä tarkoittanut ensimmäistä yrittäviä. Se on varmaan ihan oma juttunsa. Meillä esikoista yritettiin kesästä kevääseen. Välillä oli alkuraskauden km.
Annihelen kp17/22-? dpo4 yk9 (eka Tero-kierto)
tai no ehkä pikemminkin jo päivää..
Onnea plussanneille!!!
Mä näin viime yönä unta,että meille oli tulossa tuplat!
Aamulla ei ollut herätessä kiva olo =(
Meillä siis edellinen odotus päätyi onnekkaasti kuopuksen syntymään,mutta kaksosista toinen menehtyi viikolla 15 kohtuun.
Pupuiltu on ahkerasti, seuraavan kerran mahdollisuus vasta torstaina,mutta vähän veikkaisin ovikseen jo olleen. Piinailua.. Taas päätin etten testaa yhtään etukäteen,mutta senhän sitten taas näkee kuinka kauan malttaa odottaa..
pupu kp 22/30-35
Ja kaikkea mahdollista liimatavaraa päälle tonneittain.
Ja kuten aina sitten omaa napaa (tää on mulle tärkee purkautumis paikka):
Peitto on heilunut viime viikon lopulla (kp 13), ovista ei ollut bongattu. Nyt limat muuttuneet ja pitää rientää " pe-su" -sivulle tarkisteleen mihin tämä viittaa. Eilen kohdun nupukak vielä kova (pieniä pehmenemisen merkkejä ilmassa). Mies lupassa illalle peitonheilutusta. Fiiliksiä ei olis ja v-kuumekin ollut nyt omituisen alhainen, tosin olen flunssassa. Täältä onneksi sitä v-kuumetta saa *smile*
T: Vacsuli kp 18/36(?), yk 1
Pesu sivujen mukaan limatulppa tais irrota, peittoa pitää tänään todellakin heiluttaa ja mieluiten ylihuomennakin.
T:Vacsu
Paljon Onnea Lillifeelle ja Liinalle!
" Nuku, nuku töyhtöhyyppä
pitkä matka odottaa,
elämä on tuntematon,
kauas täytyy vaeltaa.
Nuku, nuku viirusilmä,
unen lunta lapio,
Äidin sydän lakkaamatta
uniasi vartioi.
Nuku, nuku törmäpääsky
pesän äiti rakentaa
omenista, orvokeista,
hiirenvirnan paloista."
Täällä on menossa kp 24/21-29 ja ovis oli kipujen perusteella viikko sitten viikonloppuna pe tai la. Ajoitukset meni aika kohdalleen ja jotain oireitakin on ilmaantunut nyt viikonloppuna... Iltaisin paleltaa, välillä on etova olo ja menkkakipuja on alavatsalla. Nämä nyt voivat kertoa myös lähestyvistä menkoista, joten en spekuloi turhaan ;) Tosin ne ovat olleet oireina myös kahdessa edellisessä raskaudessa. Ensi viikonloppuun ajattelin odotella testauksen kanssa. Sunnuntaina pitäis mennkojen viimeistään alkaa.
Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille! :)
Ihanaa saada plussa uutisia, toivotaan että niitä saadaan vielä roppakaupalla lisää=) Ja Kirville pahoittelut tädistä, se on aina kurja vieras. ON: menossa nyt kp12/35 ja yk3 oon ollu tosi hyvillämielin tässä kierrossa ,on jäänyt semmonen alkukiertojen ylimääräinen stressi pois ja oon koittanut suunnata ajatuksia tästä vauvakuumeesta muihin asioihin, vaik täällä taas palstailen=) mut oon koittanu ottaa sen asenteen et tulee kun on tullakseen..nyt vaan paljon peittojen heilutusta kehiin ;) Paljon Ovis ja Plussa tuulia Kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa=)
Ja plussatuulia myös muillekin! Eikö sovita, että mahdollisimman moni meistä menee tuonne odotuspuolelle jatkamaan näitä juttuja? Tehdään sinnekkin heinähattujen pino!
).( Itselläni ovis oli viime viikon to tai pe, ja nyt siis periaatteessa piinailu menossa... Mutta nyt oon ollut kovassa kuumeessa, ja kieltämättä toiveet mahdollisesta raskautumisesta on vähän heikot. Pupuiltiin silloin kyllä, mutta jotenkin tuntuu, että noinkohan se vois saada alkunsa, kun minä oon nyt tällaisessa taudissa. No, senpä näkee sitten ensi viikolla, tuleeko täti vai ei -tietysti toivon ettei tulis!
Mimmi75, DPO 3 tai 4
Olen varmaan tulossa kipeäksi kun vatsa on sekaisin (vai johtuisko oviskivuista?) ja on huono olo. Ja kylmää. En jaksa nyt kirjoittaa muuta.
Onnea Lillifee ja Liina!!! Paljon tarrasukkia matkaa!!!!
Liina: Päivitin esittelypinon ja laitoin sulle la:ksi 2.7. sen toiveen mukaan mutta jos on jokin muu niin laita tietoa esittelypinoon niin korjaan seuraavassa päivityksessä!
ON: kp 27/jotain menossa eikä vielä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Kierron pituudesta ei mitään tietoa kierukan poiston jälkeen. Yhet luomumenkat ollu mutta ei muuta. Nyt sitten odotellaa tätiä tulevaksi, tuskin tässä vielä plussattukaan ollaan. Mulla on aina ollu tosi epäsäännölliset kierrot luomuna joten nyt pitää vain odotella. Pitää testata kp 30 jos ei tätiä ennen sitä tuu.
Uusille tervetuloa!
UudentuvanJussi kp 27/? yk 1
Näin se uusi vko taas alkaa....tasan vkon päästä mulla olis ne hyvät päivät kalenterin mukaan ma,ti ja ke....sillä varauksella että kierto on kutakuinkin sama kuin viimeksi, joten täytyy varmaan kuitenkin alkaa viikonloppuna jo tikuttelemaan ettei vaan mene ohi suun...haasteena on kuitenkin toi isäntä saada peittojen väliin....sillä on ensi la pikkujoulut, että ehkä sen jälkeen olis saumat saada peitot heilumaan, mutta en tiedä sitten miten hyvä ajoitus olisi....no,sen näkee sitten viikonloppuna.
Mulla on tänään vapaapäivä, lähden viemään kohta tyttöjä kouluun ja eskariin ja tulen itse kotiin....voisi ottaa pienet päikkärit vielä, väsyttää vaan ihan sikana koko ajan.
Unelma08 kp9/31 ?