Rv 20 ja selkä niin kipeä etten pääse ylös sohvalta ilman apua :(
Miten pärjään vielä 20 viikkoa? Lisäksi olen kahden pienen lapsen kotiäiti, miten ihmeessä pärjään :'(
Kommentit (4)
Harmi vaan kun itse olen töissä 24/7 :D
ap
Ei olis mummia/kummia/tmv joka vois edes päivän auttaa?
En muista enää ihan tarkalleen,mutta kun odotin esikoista mulla jumahti niskat joskus rv30+... ja silloin sain lääkäriltä jonkun raskausaikana turvallisen relaksantin ja se helpotti... että kannattaa sunkin käydä lääkärissä :)
Mulla on tilanne,että olen työssäni yksin vastuussa isoista asioista... :( joten ainakaan huomenna en voi välttyä menemästä töihin... yritän jotenkin jaksaa keskiviikkoon,silloin on neuvola...
2
joo ja tilanne ollut n. viikon ihan sama.. sängystä noustesa alaselkä niin kipeä että tekis mieli parkua. veikkaan että mulla nyt sänky liian pehmeä, ennen raskautta hyvä, vasta n vuoden vanha jenkkisänky, mut nyt taitaa olla sit liian pehmee.
Lisäks multakin löytyy kotoa jo ennestään yks pieni uhmaikänen kaksvuotias:)
ja kokopäiväyötä teen myös, tosin se ei ole onneks kovin raskasta fyysisesti.
Rankkaa on silti, ja oon kans miettiny et mite mahdan voida kuukauden päästä kun nyt jo tällänen olo.
eikä tk lääkäri viikolla suostunut kirjoittamaan saikkua,teen fyysisesti raskasta työtä,jossa paljon 20litraisten ja 30l astioiden nostamista yms.... mitenköhän pärjään töissä huomenna...