Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sinulla on tullut selviä raskausoireita?

21.10.2007 |

Minua vaan ihmetyttää kun eivät ole vielä alkaneet. Alussa ollaan vk 6+, mutta olis niin ihanaa kun olis huono olo ja voisin olla varmasti raskaana,

Perjantain ultrassahan asia varmistuu, mutta vähän täytyy aina miettiä, että onko kaikki kunnossa :)

Tällaisia me naiset vain olemme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ku menkat oli myöhässä! oli rinnat kipeät ja huonoa oloa :( ei kivaa tää huono olo!! rinnat vieläkin arat,huono olo sen kun jatkuu..

miten pääset jo nyt ultraan??

mä pääsen vasta rv 12 ja nyt on rv6+6

ei jaksa odottaa!!!!!!pää sekoo..

Vierailija
2/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on huono olo rv5+1 menossa. rinnat turvonneet ja kipeät sekä maha kipeenä. Oireet alkoi lähes samaan aikaan kun plussasin..

Mariatar rv 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt aina melko pitkälle ennen kuin oireita tullut ja nekin kestäneet viikon tai kaks. Viimeks kaks päivää. Ja vaikka on käyny sitten neuvolassa niin kun sieltä on lähtenyt on taas alkanut miettimään et onkohan sitä ihan varmasti raskaana. Sellasta se on ;)

Vierailija
4/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen tehnyt kaikkien lastemme kohdalla koettuani keskenmenon. Minä en ainakaan osaa rauhoittua ennenkuin näen sen pienen sydämen tykyttävän.

Vierailija
5/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on neljäs eikä oireita ollut yhtään. Rinnat kipeytyivät myöhemmin kosketusaraksi (ovat vieläkin) mutta mitään muita oireita ei ollut paitsi väsymysta. Kuitenkin ultrassa oli kaikki kätilön sanojen mukaan niin hyvin kuin olla ja voi. Ei mulla vieläkään ole oireita paitsi rinnat kipeät.

M@m@ 17+5

Vierailija
6/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoivat vasta ensimmäisellä neuvolakäynnillä rv:lla 10. Aamupahoinvointia oli viikon verran, mutta siihen ne sitte jäivät ja loppuraskaus oli aika mutkatonta.

Vierailija
7/7 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä hyvää vointiani. Kolme aikaisempaa ovat olleet jo tässä vaiheessa aikas rankkoja, toisinsanoen olen tasan tarkkaan tiennyt olevani raskaana. No, tänään jo tiistai ja pe ultra, joten enköhän jaksa odottaa :) Ihanaa, kun täällä voi näistä asioista keskustella, kun ei vielä muille voi kertoa!