Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan miestäni niin paljon, että tekee kipeää.

Vierailija
21.10.2007 |

Niin ihana mies etten paremmasta ole ikinä edes kuullut. Äitini kuoli jokin aikaa sitten ja itse kävin läpi rintasyövän nuorella iällä. Mieheni on aina tukenut ja rakastanut ja saanut minut tuntemaan itseni ihanaksi.

Äsken oltiin miehen kanssa alasti lähekkäin, maattiin vaan ja siliteltiin toisiamme. Minä- yksirintainen- leikkausarpinen ja rikki revitty ja mieheni katsoi minua kuin maailman suurinta aarretta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä mies. Niin minullakin.

Vierailija
2/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mahtava mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän osoittaa myös teoilla, että arvostan miestäni valtavasti. Hänkin on joutunut paljon käymään läpi jo nuoressa iässä. On vahva tunne siitä, että me kestämme ihan mitä vain. Yhdessä.

ap

Vierailija
4/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat on joo keksitty.. Oli mielestäni aika mauton kommentti.

Leikkauksesta on melko vähän aikaa ja se on vaatinut paljon sopeutumista.. Uusi leikkaus näin pian olisi liikaa, mutta todennäköisesti joskus minulle rakennetaan uusi rinta.

ap

Vierailija
5/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rintahan tässä olikin se pääasia joo... kun on lusikalla annettu niin...

Kaikkea hyvää teille ap jatkossa :)

Toivottavasti teidän osuutenne elämän koettelemuksista on nyt takanapäin!

Vierailija
6/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan upea, mutta niin olet sinäkin. Mahtavaa, että olette löytäneet toisenne. Kaikkea hyvää elämäänne! Ihan liikutuin..

Vierailija
7/10 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silikonirinnat on joo keksitty.. Oli mielestäni aika mauton kommentti.

Leikkauksesta on melko vähän aikaa ja se on vaatinut paljon sopeutumista.. Uusi leikkaus näin pian olisi liikaa, mutta todennäköisesti joskus minulle rakennetaan uusi rinta.

ap

Vierailija
8/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 26-vuotias ja leikkauksesta tosiaan ei vielä kauan aikaa.

ap

Vierailija
9/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitan näitä ap-lle vastanneita.

Vierailija
10/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:lle vilpittömät onnittelut siitä, että olet selvinnyt vaikeista asioista, ja siitä, että olet löytänyt miehen, joka seisoo rinnallasi ja rakastaa aidosti.

Mutta älä myöskää ikinä aliarvioi itseäsi! Kuulosti siltä, kuin ihmettelisit, miksi miehesi katsoo sinua - rikkirevittyä ja rinnatonta - kuin olisit maailman suurin aarre. Hän katsoo sinua siksi niin, että sinä olet hänelle maailman suurin aarre. Aivan kuten hän sinulle. Te selvästi ansaitsette toisenne ja onnenne, sillä rakastatte, tuette ja arvostatte toisianne yli kaiken. Arvostakaa myös itseänne.

Itsekin olen onneksi tuon onnen, aidon, syvän ja toimivan rakkauden, elämääni löytänyt. Tiedän kyllä, miten jotakuta voi rakastaa niin, että se melkein koskee, että tuntuu, kuin se tunne ei edes mahtuisi omaan itseen. Vaalikaa sitä tunnetta, ja antakaa sen näkyä ja tuntua! Liikuttavaa ja onnellista.