Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi apua! :D Kaverini selitti, etta hanen miehellaan on uniAKNE. Sain pidettya pokan, vaikka teki mieli kysya, etta pukkaako sille finneja vain yoaikaan...
Kommentit (5)
varmaan uniapneaa ei ole aknen kanssa mitään tekemistä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tyhmiä juttuja,ettei niistä pysty millään erottamaan mikä on milloinkin totta
Mulle oli yksi yö raskauden aikana puhjennut akne - aivan yllättäen. Luulin, että se oli hormonaalista aknea, mutta se olikin uniakne.
kaverisi puhetta, vaan päätit pilkata täällä vauvapalstalla.... Ihan kohteliaasti oisit voinut sanoa johonkin väliin että " joo, olen lukenut jonkun verran upiAPNEASTA" .
Alue: Aihe vapaa
keksit kuitenkin koko jutun