Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkärit? Viettekö lastanne koskaan lääkäriin vai hoidatteko aina itse
Kommentit (5)
potilaitani eli tunteet ovat liikaa pelissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapset on käyneet astmalääkärillä, bronkoskopiassa, neuvolalääkärissä ja erityisneuvolassa sekä ommeltavana, muuten mies on hoitanut itse. Lääkkeitä saa kyllä määrätä perheenjäsenille
Jos on pahemmin kipeä, vien kollegalle. Itse katson korvat ja hoidan yskät ja korvatulehdukset ja muut pienemmät asiat.
on tehty smmoinen diili, että jos hänestä alkaa tuntua , että hoito kotona meinaa mennä puoskaroinnin puolelle hän vie lapset " oikean lääkärin" luo.
Alue: Aihe vapaa
Ei tarvinnu reseptejä hakea.