Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan tullut raskaaksi,vaikka ottanut jälkiehkäisyn?

Vierailija
21.10.2007 |

mulle kävi niin..uskomatonta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otin jälkiehkäisy pillerin ja 8 kk päästä syntyi kaksoset... Se oli kans aika uskomatonta mutta kamalaa on nyt edes ajatellakkin ettei noita murujani olis jos pilleri olis tehonnut.

Vierailija
2/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi meni rikki, haki katumuspillerin ja otti sen kaiken taiteen sääntöjen mukaan, mutta tuli silti raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan jälleen kerran, että täällä yksi kpl

Vierailija
4/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kerran on jälkiehkäisy pettänyt, seuraus abortti (olipahan todella huono tuuri siinä, kun yhdyntäkin oli mallia keskeytetty...)



mut toisaalta kaksi kertaa se on toiminut, joten

Vierailija
5/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tein abortin, koska jälkiehkäisy petti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi