Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huudatte lapsillenne? Ymmarratteko, ettei se auta mitaan? Mina olen AINA parjannyt 4-, 3- ja 2-vuotiaitteni kanssa neuvottelemalla ja perustelemalla. Ja enkohan parjaa taman

Vierailija
21.10.2007 |

pian syntyvän tulokkaankin kanssa. Huutaminen on aina valintakysymys, ja minä olen valinnut rakentavammat kasvatuskeinot. Suosittelen muillekin - lapsistani on näillä eväillä kasvanut ajattelukykyisiä, empaattisia ja elämässä hyvin pärjääviä!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt äiti on eri asia...

Vierailija
2/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee ääntään korotettua, se on ihan inhimillistä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä lastenkin on hyvä tottua kovaan maailmaan. Luulen, ettei mun lapset ainakaan kärsi kovasti huutamisesta...

Vierailija
4/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pian syntyvän tulokkaankin kanssa. Huutaminen on aina valintakysymys, ja minä olen valinnut rakentavammat kasvatuskeinot. Suosittelen muillekin - lapsistani on näillä eväillä kasvanut ajattelukykyisiä, empaattisia ja elämässä hyvin pärjääviä!

huudettu ja paljon ja silti olen ajattelukykyinen, erittäin empaattinen ja pärjännytkin elämässä hyvin. lisäksi olen tasapainoinen sekä onnellinen ihminen.

että eiköhän se huutaminen ole sieltä pienimmästä päästä mitä lapselle voi tehdä väärin. eikä se jos huutaa tarkoita että lapsista tulisi jotenkin epäempaattisia tunnevammaisia luusereita ;)

Vierailija
5/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsistani on näillä eväillä kasvanut ajattelukykyisiä, empaattisia ja elämässä hyvin pärjääviä!

Vierailija
6/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tulee ääntään korotettua, se on ihan inhimillistä;)

Vierailija
7/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös yhtä ihana ystävä ja puoliso?

Mitali sinulle!!!

Vierailija
8/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitähän sinä kuitenkin harrastat, tuossa ei ollut koko totuus tuossa aloituksessa!

Vierailija
9/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei huuda lapsilleen, mutta ei kyllä niitä saa lässyttämiselläkään kuriin. Keskustelu menee tyyliin näin: " älä kulta pieni lyö, kiusaa, huuda, mitä nyt milloinkin nelivuotias lapsi tekeekin, ja jatkoksi sitten " äidille tulee paha mieli"

Ja lapsihan jatkaa tuota samaa rataa. Ja tosiaan, kesällä minulla oli sisko kylässä, törmättiin tuohon lapseen pihalla, ja tämä lapsi löi siskoani, joka siis on jo aikuinen, lähes nelikymppinen. Ja ilman mitään syytä.

Että minä tunnustan, että joskus korotan ääntäni omille lapsilleni, mutta eivät he siitä huolimatta lyö vieraita aikuisia, ja osaavat muutoinkin käyttäytyä... Että ehkä se totuus on tässäkin siellä jossakin keskiviivan tuntumassa huudon ja lässytyksen väliltä...

Vierailija
10/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusi vain isälle...

Vierailija
11/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirviölasten äiti. Hän ei huuda vaan lässyttää ja kaikki muut lapset pelkää hänen lapsiaan.

Vierailija
13/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan kun lapsesi on 30-vuotias, silloin voi jo sanoa, kuinka olet onnistunut. :)

Terveisin äiti, joka kyllä huutaa lapsilleen. Huutamisessa ja huutamisessa on eroja...

Vierailija
14/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia pystyy komentamaan tiukasti huutamattakin. Itsekin sorrun joskus todella väsyneenä huutamiseen, mutta olen vähentänyt sitä huomattavasti. Siitä kun ei todellakaan ole mitään hyötyä.

Vierailija
15/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lyödä jotain niin sitten lyö ja on vielä tyytyväinen jos onnistuu siinä. Ei siinä paljon muiden mielipiteet paina.

Vierailija
16/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sulla menee niin mainiosti, että ehdit kantaa huolta muiden huutamisista.

Vierailija
17/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti harrasti surullisena oloa ja itkemistä kun oli vihainen; musta tuo oli lähellä henkistä väkivaltaa (oltiin siis jo murkkuja),itse otin mielummin huudot niskaan kun kuuntelin nyyhkyttävää äitiä.

Itse sorrun aina aikaajoin lapsille huutamiseen,totta on ettei se pidemmän päälle tehoa,mutta aina ei voi tai jaksa kontrolloida omaa käyttäytymistään

Vierailija
18/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ärissyt omaa väsymystäni. Yleensä kanavoin kyllä väsymykseni tai vitutukseni tai minkä tahansa olemalla aivan hiljaa ja todella poissaoleva. Eipä kovin hyvä sekään.

Voi olla, että osittain on valintakysymys, mutta tuskin monikaan tekee tietoista valintaa: aion huutaa lapsilleni kuin mielipuoli. Samoin uskon, että harva päättää kurittaa lapsia fyysisesti.

Vierailija
19/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, pari kertaa olen karjaissut hallitsemattomasti, mutta minusta se on tosi vähän. Ikää nyt 3. Ei ole tarvetta: lapsi uskoo puhetta ja on tosi tottelevainen. Tietysti joskus pientä uhmaa, mutta niistäkin selviää tiukalla katsella ja toistamalla viestinsä. Enkä huuda muuten miehellekään. Muistaisin kerran huutaneeni 6 vuotta sitten. Riidelty ei olla nyt pariin vuoteen lainkaan. Ollaan molemmat joustavia ja sopuisia, ja teemme kotityöt sujuvasti yhdessä ja muutenkin arvot on samat. Ei vaan ole tarvetta riidellä, kun mikään ei ota varsinaisesti päähän.

Vierailija
20/33 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen muutaman kerran ärissyt omaa väsymystäni. Yleensä kanavoin kyllä väsymykseni tai vitutukseni tai minkä tahansa olemalla aivan hiljaa ja todella poissaoleva. Eipä kovin hyvä sekään.

Voi olla, että osittain on valintakysymys, mutta tuskin monikaan tekee tietoista valintaa: aion huutaa lapsilleni kuin mielipuoli. Samoin uskon, että harva päättää kurittaa lapsia fyysisesti.

omissa oloissaan ja se oli kyllä erittäin ahdistavaa. aina lapsena mietti että mitä nyt teki/sanoi jne. miksi äitillä on paha mieli. pyyteli anteeksi edes tietämättä miksi. olen iloinen että isäni näytti heti mikä painoi. vieläkin ahdistaa se miten äitini käyttäytyi. että ei tosiaan hyvä sekään. mutta parempi sekin kuin fyysinen väkivalta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi