****PIKKUISET ENSKAT VIIKONLOPPUNA****
En ainakaan huomannut pinoa, joten aloitin uuden. En tosin osaa liittää edellisiä keskusteluja, mutta ehkä ei haittaa.
Huh mikä yö meillä oli! Tyttö oli päivän tosi hyväntuulinen ja iloinen, höpötteli paljon. Nukkumaan mennessä itkuinen, mutta nukkui klo 2.30 asti ok. Sitten heräsi ja oli IHAN tukossa. Syömisestä ei tullut mitään ja vaikka yritin niin juurikaan ei nenä tyhjentynyt nenä friidalla. No, valvottiin tyttösen kanssa. Vain sylissä oli hyvä olla ja siinä huomasin, että lapsihan on tosi lämmin. Eli kuumetta oli ja puoli viideltä lensi eka limaoksennus meidän sänkyyn. Sama toistamiseen mun syliin... Klo 7 sain tytön ottamaan pullosta maitoa ja nukahti pariksi tunniksi. Käytimme tytön lääkärissä ja ihan niin arvasin (tai pelkäsin..) niin korvatulehdus oikeassa korvassa. =(
On sellainen fiilis, että minä olen maailman huonoin äiti. Vaikkakin lääkäri sanoi, että en mitenkään liian myöhään tyttöä tuonut näytille. Huoh, toivotaan että antibiootit alkaa puremaan ja nukkuisimme ensi yönä paremmin.
Oi, pikkupotilas heräsi päikkäreiltä. Menenpäs nappaamaan tytön kainalooni.
Voikaa hyvin kaikki! Meillä menee upea viikonloppu sisällä ja vauvauintikin on tauolla 2 viikkoa...
t. iida-linnea ja tyttönen
Kommentit (4)
Mulla on nyt useamman päivän keskustelut lukematta, ollaan koko viikko kuljettu tytön kanssa kyläpaikasta toiseen kun mies oli työreissussa. Eikä sitä enää kotosalla jaksanut juuri koneen ääreen istua. Tällä viikolla pimu on sitten alkanut jo ihan tosissaan hymyillä ja aikamoinen päivänsäde onkin. Miehelle tuossa jo epäilinkin että onkohan vauva vaihtunut laitoksella kun on aina aamulla herättyään niin hyvällä tuulella, meistä kun ei kumpikaan ole mitään aamuihmisiä, mutta ehkä meistäkin tulee vielä aamuihmisiä, ainakin nyt on huomannut tulevansa niin hyvälle tuulelle kun tyttö alkaa heti silmät avattuaan hymyillä/naureskella.
Tarvii tästä varmaan lähteä ruoanlaittopuuhiin, ennen kun pimu herää päikkäreiltä.
hannnah ja pimu 6 vkoa
Tässä ne alkuviikon jutut.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11494168&p=3&tmo…
Jaksuja iida-linnealle ja pikaista paranemista tyttöselle! Toivottavasti lääkkeet pian puree ja olo helpottuu.
Hannnah, uskon kyllä että huonosta aamusta tulee hetkessä hyvä aamu kun näkee oman vauvan hymyn =) Varmasti ihana fiilis! Itsekin odottelen että alkais ekat hymyt tulla.
Täällä menee ihan rauhaisasti, kylvettiin just ja telkkua katsellaan. Viime yö meni taas valvoessa mut uskon et vastaavasti ens yönä taas nukutaan hyvin. Yleensä mennyt jokatoinen yö hyvin. Onni ei kyllä itkeskele, valvoo vaan virkkuna ja syö... Eikä mua kumma kyllä hirveesti edes väsytä..
Kiitokset vielä kaikille ketkä kommentoi mun imetys/lisämaito-pohdiskelujani mm kandivaihe ja repuli.
Mukavaa viikonloppua kaikille, tulkaahan kertomaan kuulumisianne muutkin!
Jokos se HELTSY siellä jossain taustailee??? =)
hermione ja Onni tasan 4viikkoa (meneepä aika npeesti)
iida-linnealle tsemppiä tytön korvatulehduksen kanssa, toivottavasti pian helpottaa.
hermione: onneksi teillä on edes joka toinen yö hyvä, auttaa sitten jaksamaan niitä huonompia. hymyilystä kirjoittelit, meillä on ensimmäiset hymyt bongattu tällä viikolla ja kyllä siinä äidin sydän sulaa...
mun isä oli avovaimonsa kanssa meillä yötä perjantaista lauantaihin, tulivat ihan vaan viettämään aikaa mun kanssa kun mies on pois kotoa. pääsin sitten saunaankin kun pitivät miniä. perjantai-iltaan asti olen vielä yksin kotona, sitten mies palaa sopivasti lauantain nimiäisiksi. hyvin on kyllä mennyt, väittäisin että öihin alkaa löytyä jonkinlaista rytmiä ja muutenkin olen jaksanut yllättävänkin hyvin, mitä nyt välillä on vähän tylsää. ihan kelpo harjoitus tulevaa varten mieshän lähtee sitten marraskuussa pitemmäksi aikaa työreissuun.
tytön nimi on nyt päätetty, tilasin kummitodistukset pro-seremoniat -nettisivuilta. kerron sen sitten nimiäisten jälkeen.
tipu & mini 5 viikkoa
[color=#8B008B]Piti tulla ihmettelemään että missä kaikki PikkuEnskat on kun on viikonlopun pino näin pieni!? Missä mm. BICCI luuraa?
IIDA-LINNEA ¿ pikaista paranemista tyttöselle, varmasti TOSI kurjaa kun toinen on pipi.. :( Koittakaa jaksaa!
Niin ne vaan pimu, Onni & mini kasvaa, vastahan te olitte synnäriltä just tulleet..! ;) Nauttikaa niistä vauveleistanne, kohta tekin saatte juosta pää kolmantena jalkana vahtimassa!
Aika epeli tuo meidän Oona! Menee ihan koko ajan kontalleen ja siitä istumaan (tiistaista lähtien). Nyt se jo liikkuu ihan hirveesti ja nopeesti, eli saa olla kyllä kärppänä vahtimassa. Tänään on ollut suosiossa istumasta sellaseen ¿spagaatti¿ asentoon vääntäytyminen, eli toinen jalka edessä ja toinen takana.. Ja siitä vielä taivuttaa eteenpäin ja yrittää syödä varpaitaan. Ehkä Oona pitää viedä balettiin myöhemmin! ;)
Ok, nyt on pakko mennä torkkumaan. Aamulla on taas ¿aikainen¿ herätys (7.45) ja lähtö jumpalle, kunhan isukki ehtii yövuorosta Oonan viekkuun torkkumaan.. Öitä!
Mammis + Oona 6+kk zzz[/color] [color=red]♥ [/color]