Reimatec baby-haalarit -50% Sellossa
Ostin sieltä eilen semmoisen ihan vaaleansinisen. Vaaleanpunaisia ja -sinisiä oli paljon eri kokoja jäljellä (62 cm - 74 cm). Lisäksi oli muutama kirkkaanpunainen. Haalarit ovat sielä aika takana, vähän syrjässä eikä selkeästi tule esille, että ovat -50%.
Haalari maksoi 39,5 euroa.
Liike Jesper junior.
Kommentit (7)
on kävellyt jo 4kk:tta. 8kk vanhana oppi kävelemisen. (mutta tämä sivuseikka, en toivo sitä taitoa tuossa iässä)
Mutta, kuka pukee pienen vauvan reima teciin? Älytöntä...
Mun äiti ois ostanu tulevalle vauvalle reiman haalarit, la on helmikuussa. Hetken sain puhua, mitä rahan tuhlausta on ostaa 60€:n haalarit (vaikkakin tarjouksesta), kun käyttöaika on n. 2kk ja todella kyseessä vauva... Jos tenava jo kävelee, niin asia ok, mutta muuten kyllä aivan turhaa mun mielestä.
että pääseekö alle 1-vuotias edes rattaista mihinkään. Meillä lapset ovat kaikki olleet hiekkalaatikolla 5 kk iästä eteenpäin ja minun mielestäni juuri sellaiset kontiaiset tarvitsevat kosteussuojatun asun, kun istuvat maassa koko ajan.
Meidän vauva kulki ihan pienestä 80cm reimatecin sisällä. kuljin paljon kaupoissa (bussilla + vaunuilla) joten ei haitannut, vaikka oli reilu puku. Oli paras sijoitus, siinä haalarissa kun ei heti tullut kuuma kaupoissa. suosittelen, kun ostaa reilun niin sitä voi käyttää pitkään.
Ja nyt vuoden ikäinen rymyää kaikkialla!
Kuluvat heti puhki ryömimisessä. Ja mielestäni tuo Reimatecin baby-malli on harvinaisen surkea, lapsi liikkuu kauhean kömpelösti kun kangasta on liikaa ja puku on kuin säkki.