Mistä saisin edullisesti naamiasasun tyttärilleni, pikakiire?
Mielelläni en viitsisi ostella mitään turhia vempeleitä, joita ei tarvi sitten myöhemmin käyttää.
Mitä olette te "kekseliäät" mammat keksineet lapsillinne koulun tai päiväkodin naamiaisiin?
Kommentit (5)
että laittaa olemassaolevan balettipuvun ja ostaa vaan Tiimarista taikasauvan ja kimallehameen päälle. Tekee hienon kampauksen silaukseksi, kiiltohiuskiinnettä jne. Ja pikkuisen jotain keijumeikkiä.
Valkeat sukkahousut, valkea poolo ja valkeat sukkahousut päähän. Kasvoihin vielä maalataan pupulook.
Nätti mekko päälle ja kruunu päähän (vaikka itse pahvista askarreltu) -> prinsessa.
Tai sitten ostaa jostain halpakaupasta keijunsiivet ja taikasauvan (saa alle kympillä) ja tekeytyy keijuksi. Meillä ainakin likka leikkii roolileikkejä mielellään ja siivet on kovassa käytössä.
H&M:n halvimmat röyhelölliset jumppapuvut maksaa 4,90, jolloin vois olla just tuo aiemmin mainittu ballerina.
Jatkan vielä, että tee kissankorvat johonkin hiuspantaan pahvista ja väritä kivan väriseksi. Mustat/ruskeat/valkeat vaatteet ja vaikka kylpytakin naru hännäksi. Meikillä sitten viikset ja silmäkulmat.
Tai sitten vanhaan lakanaan silmäreiät ja kummitusasu on valmis!
Mun tarttis huomiseksi ostaa pojalle puku päiväkotiin. On eka puku minkä saa ja tuskin edes tietää mikä semmonen on.. ;)
Mutta itse ajattelin olla sen verran hömppä asiassa että hankin "kunnon" puvun. Itselläni on ollut aikanaan jotain äitin vavnhoja kaappiin unohdettuja vaatteita, niin nyt sitä kai haluaa olla lapselleen vähän lepsumpi krääsän haalimisessa (no ei saa kyllä kaikkea mutta jotain tyhmää ja turhaa). Ostan myös kurpitsan tässä kulutusjuhla villityksessäni.. ;)
Suuntaan lelukauppaan. Toivottavasti löytyy jotain. Isoissa kaupungeissa on myös semmosia naamiaisasu liikkeitä.