Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat, toivottavasti katsoitte äsken telkaria!!!

Vierailija
19.10.2007 |

A- zoom, ykköseltä tuli. Ja oli täyttä ASIAA se mitä kunnilla on sanottavaa näihin älyttömiin korotuksiin mitä yritätte saada!!!!!!! Nyt järkeä peliin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIvan huipputörkeää väittää hoitajia ahneiksi kun haluavat edes vähän ajantasalle palkkojaan.

Nyt vielä Viialainen väitti ilmeisesti laiskoiksi, kun kuulemma tehokkuus huonontunut viime vuosina.

- sivumennen sanoen vielä : miten se tehokkuus mitataan ?

- paljonko on loppuunpalaneita hoitajia?

- alaa vaihtaneita?

- alan tuleevaisuus ... ei vedä opiskelijoita puoleensa

Vierailija
22/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereinani on ollut virolainen hoitaja joka ei osannut käyttää insuliinikynää, heitti potilaiden lääkkeet wc-pyttyyn kun ei tiennyt mikä lääke kuuluu kellekin. Yksi lähti kesken vuoron parturiin.

Somaliasta tulleita hoitajia on ollut työkavereina. Huono on kielitaito. Eivät ymmärrä mitää potilaiden papereista. Ovat kyllä ystävällisiä mutta ilman ymmärystä potilaidentilasta. Ihmettelevät kovasti: you work work work, take it relax.

En ole itse ymmärtänyt mitä se tarkoittaa kun puhutaan suomalaisten työmoraalista. Näiden ulkomaalaisten kanssa on tullut hyvin selkeästi nuo erot esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset ovat jo arkipäivää terveydenhuollossa : perustuneet huonopalkkaiseen paarialuokkaan = hoitajiin.

Mutta tällä menolla hoitajat loppuvat - sitten supistuu lopullisesti eikä sinunkaan tarvii enää harmitella :)

Vierailija
24/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh :)

Näin se tehokkuus sitten paranee kun ahneet ja laiskat suomalaishoitsut on saatu pois ja korvattu mamuilla...

ehkä Filippiineiltä saataisiin muutama vielä?

Vierailija
25/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh ja niisk!

Mutta onneksi tähän on ratkaisu ! Valtio maksaa ne Kataisen lupaamat.

On myös hiukan ARVOkysymys. Mihin suolletaan rahaa kun sitä nyt on.

Vierailija
26/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suomenkielen täysin ja osaan myös hoitaa potilaani.

Liittoon en kuulu ja palkkaakin saa enemmän kuin 10v talossa olleet.

Taito tai vakaumus, kuka tietää, mutta kumpikin teiltä suomalaisilta puuttuu.

Vierailija
27/27 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut alalla kymmenen vuotta ja surukseni täytyy sanoa että kaikki ulkomaalaiset kollegat ovat olleet pettymyksiä. En varmastikaan ole tutustunut sinuun.

Minun kokemukseni näistä hoitajista jotka eivät osaa suomea ovat olleet kammottavia. Niin kammottavia että melkein hylkäsin koko alan. Sydämeni särki kun näin miten vailla ymmärrystä olevia potilaita kohdellaan.

Mielestäni jokaisen hoitajan pitää tietä mikä kansio kuuluu millekin potilaalle. Kuka potilas on minkin niminen ja mikä on hänen kansionsa. Potilaspapereihin ei saa kirjoitella asiattomuuksia tms. Olen lukenut niin monia ihmeellisiä merkintöjä ulkomaalaisten hoitajien toimesta että uskoni on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän