Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi tienaisi niin ettei sinun rahojasi tarvittaisi elämiseen ja lisäksi jäisi melkoisesti ylikin...

Vierailija
19.10.2007 |

...niin minkälaista elämää lastesi ja miehesi kanssa viettäisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos itse tienaisin noin hyvin, niin mies voisi tehdä vaikka lyhempää työpäivää ja olla enemmän kotona. Ja harrastaa omia juttujaan. Nyt just mä olen meillä se, joka mieluummin tekisi ihan kunnolla töitä ja toinen hoitaisi mieluummin kotijutut.

Vierailija
2/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon työpaikastani ja voisi kai sanoa, että olen työhöni " hurahtanut" . Olen kunnianhimoinen ja kaipaan haasteita, niitä tarjoaa vain työelämä. Kotiäitiys ei ole minua varten enkä missään tapauksessa pystyisi olemaan rikkaan miehen kotirouva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitää pään terveenä ja sosiaaliset taidot yllä=)

Vierailija
4/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä ja mies käy töissä.

Matkustellaan, harrastetaan ja shopataan. Nautitaan hyvästä ruuasta, kotona ja ravintoloissa.

Vierailija
5/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaisin piian hoitamaan kotia ja viettäisin aikaa shoppaillen, matkustellen, bilettäen... kävisin kampaajalla ja kauneushoitolassa 2x/vko...

Vierailija
6/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilimme sitäkin, mutta tuo ruovana tahi kotiäitinä olo ei ollut mun juttu, joten miehestänikin on parempi, että käyn töissä. Saan kaipaamaani haastetta ja siinä ohessa voidaan koko perhe paremmin kun äitikin on onnellinen, elämäänsä tyytyväinen.

Työ on mulle vähän niin kuin harrastus. Olen ottanut viime vuosina 16-20 opetustuntia viikkoon. Ollaan palkattua aivan loistava lastenhoitaja jne. kaiken kukkaraksi saan pienoista palkkaani, joka on ihan mukava shoppailulisä kuitenkin vaikka karkkirahoilta vaikuttavatkin mieheni palkan rinnalla ;)

Vierailija
7/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihan eka olisin kotona kunnes kuopus olisi 3v. Sitten palaisin töihin tekemään osittaista päivää/viikkoa.

Muuten nautittais elämästä matkustellen, sisustaen, harrastaen. Meillä olis varmasti todella ihanaa, sillä rahahuolet on oikeastaan ainoa ongelma perheessä/parisuhteessa. Tai siis että kinat ja mielipaha johtuu useimmiten siitä, että kun on niin helkutin tiukkaa koko ajan =/

Vierailija
8/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotiäitinä ja -rouvana ihan ehdottomasti. Tosin niin olen nytkin, mutta pienenpi lapsi onkin alle 3. Toivon keksiväni jotain, ennen kuin täyttää sen kolme ja kotihoidontuki loppuu. (Ja on vakituinen työ odottamassa, mutten sinne halua mennä) Mieheni palkka riittää omakotitalon lainan maksuun ja kaikkiin laskuihin. Ei ole ongelmia. Minä sen sijaan hoidan kodin, joten sen ei tarvi, eli kaikki on tyytyväisiä.