Kylläpähän oli taas surkeeta palvelua tk:ssa!
Ja näitten pitäisi lisää liksaa saada vai? Voi pyhäjysäys. Ehkäpä kannattaisi ENSIN yrittää panostaa asiakaspalveluun, kun ruikuttaa lisää liksaa.
Mua todella ottaa päähän!
Kommentit (44)
Kun mun lapsella on sormet murtuneena, ja sitä ei kiinnosta pätkääkään, vaan on lähettämässä meitä meidän omaan tk:een, vaikkei siellä ole röntgeniä! (ja se on takuulla tiedossa, ja tein sen selväksi) Sormet ovat MUSTAT JA TURVOKSISSA. Mulle ja pienelle tyttärelleni vittuillaan päin näköä, ei tänne ole asiaa. Käännytetään, kotikuntaan, josta lähete samaan paikkaan. PERKELE.
Työ kuin työ, niin se pitäisi hoitaa AINA niin että ei ole asiakkaalla sanomista.
Ja toisekseen, syitä on monia myös, jotka liittyvät ihan tuohon ammattiosaamiseen ja taitoon. Palvelu on vain yksi osa-alue, mitä kuntapuolella ei saa.
Miten se palvelu palkalla parantuisi, jos ihminen on mätä? (en siis yleistä, mutta kaikille mätäpaiseille ei tartte lisäliksaa antaa)
Itse olen saanut kahdelle hoitajalle potkut, koska vein asian todella korkealle taholle.
Kylläsinun täytyisi kiertää koko suomenmaata saaden potkuja paskahoitajille.
on 35km tuohon lähimpään terveyskeskukseen, jossa on röntgen. Meidän omassa terveyskeskuksessa ei ole mitään laitteita mihinkään, lääkärit ei tiedä mistään mitään, eikä niiden puhetta ymmärrä. Sieltä ei saa kuin hoitsun todistuksen flunssasta töihin.
Jos menet tk:een, löydät sieltä ainoastaan ihmisiä, jotka ovat mätiä. Eikä yhtään haluta yleistää.. ;)
Taas tietämättömiä linjoilla. Yksityisen puolen sairaanhoitajien palkat on pienemmät kuin julkisen puolet. Harva tuntuu tietävän tämän asian.
Ehkä yksityisellä saa ystävällisempää palvelua kun se kuuluu konseptiin. Mutta itse käytän siltikin julkista palvelua.
AINA vain hoitsun todistus flunssasta töihin. Kun on typerää käyttää lääkärin kallisarvoista aikaa typerän asiakkaan mitättömään flunssaan.
Koska tuloksena oli hoitajien väöinpitämättömyyden takia lapselleni elinikäinen haitta.
Ja ihan oikein, ne kaksi hoitajaa eivät koskaan tule saamaan töitä hoitoalalta.
peruspalkka on monissa privaattifirmoissa pienempi, mutta se NEUVOTELLAAN koko ajan kasvavaksi. Kunnallisella puolella on turha neuvotella, palkka on mikä on.
Sama maine mustalaisilla ja heilläkin ihan syystä.
Vierailija:
Ja ihan oikein, ne kaksi hoitajaa eivät koskaan tule saamaan töitä hoitoalalta.
Jotkut todellakin tekevät työnsä hyvin, ja heille lisää palkkaa tottakai, jos palvelu näkyy yleisenä tyytyväisyytenä tms. Mutta, mun mielestä sitä pitäisi vähän katsoa kuka sen ansaitsee, ja kuka ei.
Sekin kun tullaan ovesta sisään, kaksi hoitsua tuijottaa töllöä, ja antaa meidän odottaa, sitten toinen huomaa, ai tänne tuli asiakkaita! Tosi kiireinen työtahti näytti olevan.
Ja niinen naisten miehet aina pettää! Ja ne naiset ei oo koskaan saanu orgasmia. Vähäks surkeet elämää!
Olen vo-hoitaja ja joudun niin usein tarjoamaan potilaille " eioota" . Meilläkin on tarkkaan rajattu, että mille alueelle kukin potilas kuuluu eikä säännöistä saa poiketa, vaikka kuinka olisi sairas lapsi kyseessä. Uskokaa, että kyllä me haluaisimme päästää pienen potilaan lääkäriin, mutta jos ei ole aikoja niin ei ole. Valitettavasti me hoitajat saamme liian usein osaksemme sen " shoot the messenger" -kohtelun, kun joudumme kertomaan faktat. Kyse on kuitenkin asioista, joille me emme voi mitään.
Olen pahoillani, jos olette saaneet huonoa kohtelua. Mutta korostan, että suurin vika on systeemissä (erityisesti väestövastuussa).
Lähete röntgeniin tarvitaan, eikä meillä lääkärit suostu katsomaan (tai laittamaan lähetettä katsomatta) ulkokuntalaisia. Siinä ei hoitajalla ole paljon valinnan varaa, vaan joutuu noudattamaan ohjeita. Ystävällinen tietty pitäisi olla, mutta joskus se vaan on niin vaikeaa, kun potilaat (ja niiden vanhemmat) on niin vittumaisia.
Typerää sinulta.
Kyseessä oli meinaan täysin välinpitämättömyydestä johtuva laiminlyönti jota lapsi maksaa koko ikänsä, joten kysymys kuuluu, millainen kusipää sinä olet?
" hoitajat" ovat ihan syystäkin poissa hoitoalalta.
Johtuisikohan siitä, että hoitajia on tarpeeksi ja liksa on hyvä. Siihenhän pyritään nyt myös kunnallisella puolella..