Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ahdingossa eikä mies lotkauta korvaansakaan

Vierailija
19.10.2007 |

Jouduin työttömäksi reilu kuukausi sitten ja onnekseni sain uuden jobin, joka alkaa marraskuun lopulla. No probleemana onkin ny se, etten saa mistään mitään rahaa. Liitto ei voi maksaa mulle mitään, koska työkkäri teki kieltävän päätöksen enkä ikinä olis uskonut, että tässä käy näin sillä lopetin viime työn pomon ahdisteltua mua pari kertaa. Nyt mä oon murehtinut sitä, että mistä helvetistä käärin rahat kaikkiin laskuihin ja lyhennyksiin, kun ei säästöjäkään enää ole. Mies on työssä ja tienaa reippaat pari tonnia käteen ja on saanut säästettyä ihan kivasti, mut kun kysyin apua, niin sanoi vaan, että hommaa jostain sillä hän on just aatellut ostavansa uuden läppärin ja systeemit eikä siksi voi auttaa mua. Sanoin kyllä, että tota, jos tilanne olis toisinpäin niin olisin jo auttanut, ja eikö se ole tärkeintä että meillä pysyy oma koti alla ja maksan heti takaisin, kun pystyn. Ei niin ei. Käski mennä pankkiin tai sossuun, ei kuulemma ole hänen murheensa. Uskomatonta, me ollaan eletty yhdessä jo kolme vuotta oman katon alla ja nyt kerran, kun kysyn apua, niin miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Ja mä oon aina auttanut häntä, varsinkin kun mies kävi raskaan masennuksen läpi. Mistä mä voin saada apua tähän hetkeen, jotta pärjäisi joulukuulle, kun tulee eka palkka?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette, niin mies on velvollinen elättämään sinua ja toisinpäin myös.

Vierailija
2/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaan avopuolisoita. Mun mies on muuten ihan hyvä mies, mutta tämä juttu on mulle ihan mystistä. Miten se voi ajatella noin? Mulle ei tulis ikinä mieleenikään tehdä samoin hänelle, mut ilmeisesti me ajatellaan ihan erilailla. Vituttaa, kun oon hommannut meille kotiin kaikenlaista yhteistä ja mies on satsannut enemmän omiin laitteisiinsa ja nyt tuli tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tosissani olen. Tod. itsekeskeinen mies sulla, ei ainakaan lapsia kannata tollasen kanssa suunnitella.

Vierailija
4/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks teillä ei ole lapsia!

lähde, kun vielä voit!

Vierailija
5/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätkä kiertoon.

Itseäsi varten tee velkojiesi kanssa maksusuunnitelmat.

Vierailija
6/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt sun täytyy keskustella sun miehes kanssa. Eihän tuolleen omaa puolisoa kohdella. Jos mies ei ala auttamaan sua, voithan sä käydä neuvottelemassa pankissa tai ottaa jotain vakuudetonta lainaa, mihin ei tarvita palkkatuloja tai ootko kysynyt tukea sukulaisilta tms? Pistä miehelles ukaasit, se on joko yhteinen koti ja elämä ja sitä kautta auttaa sua tai kaikki yhteinen päättyy nyt.

Vierailija
7/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, me ei olla naimisissa mutta mulla on yksi eskari-ikäinen lapsi edellisestä liitosta. Tyttö tykkää miehestä ja hakee kovasti syliä, mutta nykyään miehellä ei ole mitään positiivista sanottavaa vaan on koko ajan joko komentamassa lasta tai moittimassa. Siis ne harvat ajat, kun antaa meille aikaa.

Vierailija
8/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raskasta ajatella että se ihana kultamuru onkin tollanen paskiainen.

Toki, me ihmiset ollaan erilaisia ja ajatellaan eri tavalla, mutta jos sinä olisit hänen elämänsä nainen, niin hän kyllä antaisi kaikkensa sinun eteesi. Näin on.

Komppaan aiempaa vastausta, realisoi jotain irtaimistoa ja kommentoi miehelle, että jotain piti myydä. Ellei siinä vaiheessa tajua niin sitten mies pihalle.

Olen itse kokenut monen monta kermalla päällystettyä paskakasaa, ja todella tiedän mistä puhun. Voimia kohtaamaan itsesi!

Vierailija
9/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pois paska miehesi. Jos se ei sinua tue ja tsemppaa, niin kukas sitten. Eipä taida sinua juurikaan arvostaa, kun on ostelemassa kaikkea ja sinä ei pysty edes laskujasi maksamaan. Anna olla. Selvitä maksusi ja lähde kävelemään.

Vierailija
10/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy huonekaluja tms omaisuutta jotta saat maksut maksettua ja samantien ero.

Suurin virhe mitä voit tehdä on hankkia lapsia tuollaisen kanssa. Raha ykkösenä ja sitten vasta muut. Omista perheenjäsenistä ei niin väliä, pärjätköön kukin omillaan.

Vierailija
11/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin entinen pomoni sanoi.

Vierailija
12/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä elämästäs noin itsekeskeinen ihminen. Mikä tossa muka on ihana ominaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän