Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska ilta

Vierailija
19.10.2007 |

Näin taas meillä. Mies on juossut koko viikon ties missä harrastuksissa ja tänä iltana oli tarkoitus viettää mukavaa aikaa yhdessä ja katsella leffaa muksujen kanssa - mutta kas, miehen paras kaveri soitti ja pyysi pelaamaan xboxilla jotain ihan uutta peliä, niin mies vaan totesi " että voidaanha me sitten huomenna tehdä jotain, kun on enemmän aikaakin" . Siis! Mies ei juurikaan koko viikkoa kotona tehnyt muuta kuin joko pyörähtänyt ja taas lähtenyt johonkin tai senkin vähän ajan istunut tietokoneella messengerissä kamujensa kanssa - meillehän sitä aikaa ei ole herunut ja mä oon tehnyt koko viikon kaikki kotityöt, ruuat ja hoitanut muksut oman työn jälkeen. Ja nyt herra viettääkin sovitun illan mieluummin kaverinsa seurassa! Mä en käsitä. Onko kaikki miehet tämmöisiä?? Sanoin kyllä miehelle selvät sävelet, mutta otti vaan ja lähti kaverillensa. Tuli paska olo. Muksutkin kysyi, että minne isi meni taas!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli selkeet suunnitelmat illalle, niin johan teki ukkos tökerösti. Sitäpaitsi meillä jos toinen on viikolla ollut pois paljon kotoa, niin heti kun sitä aikaa on enemmän niin ilmanmuuta sitä sitten perheelle annetaan eikä todellakaan lähetä heti taas liiruamaan muualle. Ota sä ja lähde huomeniltana vaikka tyttöporukalla jonnekin ja jätä mies muksujes kans, ehkäpä sitten herää. Tai sano vielä kerran selvät sävelet ja vaadi tietää, millä oikeudella mies tekee noin.

Vierailija
2/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo paljoo viikolla näkynyt, liekkö lapset nähneet isäänsä hereillä ollessa koko viikolla.. tää on niin syvältä ja oikeesti tässä miettii, että olisko sittenkin helpompaa olla oikeesti yksinhuoltaja..ei tarviis odottaa ketään. en mä tiiä.. tuntuu vaan, että välillä on niin v' ' ' vaikeeta tää elämä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia teidän miehet. Mun mies asettaa meidän perheen selkeesti edelle ja jos joku kaveri tai sukulainen soittaa luokseen tms. niin mies sanoo selvällä suomen kielellä, että sori, mutta tänään mä oon kotona vaimon ja lasten kanssa, kun oon ollut koko viikon niin paljon poissa. Minkä takia te suostutte tuommoiseen kohteluun? Jos mies tulee ja menee oman pillin mukaan, niin teidän pitää sanoa asiasta ja jos ei mene perille, niin ottakaa tekin oma elämä käsiinne ja ruvetkaa tekemään jotain omalla ajalla siis ilmoitatte vain miehellenne, että mulla on klo xx menoa enkä tiedä, milloin tulen.

Vierailija
4/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on PALJON helpompaa olla tietoisesti yksinhuoltaja kun elää mukamas parisuhteessa, mitä ei todellisuudessa kuitenkaan ole. On vain yksi hoidokki enemmän (pyykit, ruoka...)

Ei todellakaan taida mies sinusta eikä lapsista välittää yhtään, jos ei kerran teidän kanssa aikaansakaan vietä. Niinhän sitä sanotaan, että " niin jaat aikasi, kuten sydämesi" Eli aina on aikaa sille, mikä on tärkeää!

Meillä kyllä perhe ja lapset tulee aina ykkösenä, molemmilla. Ja varsinkin, jos on ollut pakko olla esim. työmatkoilla, niin sen jälkeen ollaan ihan mielellämme vaan oman perheen kesken.