Hoitajat, aiotteko viedä 19.11. lähtien lapsenne päiväkoteihin virikehoitoon?
Kommentit (15)
Vaan ihan normaalista irtisanoutumisesta... Ai niin, asioita aina väännellään sen mukaan mikä itselle on parasta.
Kun on puhe hoitajien vastuusta lapsipotilaiden mahdollisissa kuolemantapauksissa -> " Me olemme irtisanoutuneet, miksi meidän pitäisi välittää"
Kun on puhe omien lasten virikehoidosta, kun itse ovat kotona -> " Mehän vaan lakkoillaan vähän aikaa"
HIENOA HOITSUT!!
Eihän ne tavallisetkaan työttömät tiedä, onko poissaolo työuralta pitkä vai lyhyt. Sehän voi olla, että uusi duuni alkaa viikon päästä siitä kun edellinen loppui.
ihanaa pitää lomaa pitkästä aikaa. Olen kyllä sen ansainnut niin pienellä palkalla kuin olen vuosikausia raatanut. Aiomme miehen kanssa oikein nauttia. Mieskin ottaa heti 2 viikkoa lomaa ja aiomme viettää oikein rakkauslomaa kun 3 lasta ovat päivisin hoidossa.
ruuhkaisissa kiireisissä päiväkodeissa, jossa tehyläiset opet siellä nostelee, syöttää, vaihtaa vaippoja jne pienellä palkalla. Mihin kadonnut Tehyn ammattiliittosolidaarisuus ja kaveria ei jätetä -jutut.
Kandeisi nyt vaan hoitajien totutella ajatukseen, että ovat kotiäitejä kohtapuolen.
Ja varsinkin tuo tehyläisen lastenhoitajan tilanne on varmastikin totta. Siellä sitten hoitaa lapsiasi, kun mamma lepää kotona miehen kanssa rakkauslomalla.
Kystään täältä
- lauttasaarelaisten äitienkin virikehoitopaikoista
- niiden jotka pelkää hyvän hoitopaikan menevän, jos pitää taukoa
- pätkätyöläisten virikehoitopaikkojen käytöstä
jne.
Minnekkään ei kuitenkaan voi mennä, kun pitää olla mahdollisuus palata töihin pian lakon päättymisestä. Eikä hoitopaikasta voi luopua, voi joutua aika pian viemään lapsi taas hoitoon. Siitä ei saa edes rahojaan takaisin, kun ei etukäteen pysty ilmoittamaan, mitkä päivät lapsi on vapaalla.
Eikö virikehoito ole sitä että vie lapsen hoitoon vartavasten vaikka on PIDEMPÄÄN kotona, ei se että lakkoaa hetken?
Pidätkö lapset pekkasena hoidossa " virikehoidossa" vai teetkö asioita rauhassa omaan tahtiin; siivoat, menet lenkille, kampaajalle, ottaan bikinirajat siistiksi?