Miten tummiksi hiukset voi maksimissaan tummua jos ne on 5v saakka blondit ja sitten alkaa hiljaksiin tummua?
Syntyessä olleet lähellä tummanruskeaa mutta vaalentuneet parin ensimmäisen elinkuukauden aikana.
Kommentit (11)
Olen nähnyt kuvia joissa mieheni on parivuotias ja hiukset on vitivalkoiset. Kun tapasimme ja hän oli 23v niin hiukset oli jo niin tummanruskeat että melkein voisi sanoa mustiksi.
Koulu- ja tarhakuvista olen nähnyt että noin 5-6v tosiaan alkoivat tummua ja pikkuhiljaa. Eka-kolmosluokalla oli hiukset ristiväriset, yläasteella jo tummat.
vielä 10 vuotiaana ihan vaaleat hiukset! Sitten murrosiässä alkoi tummua, ja nyt on ihan maantieharmaat/tummat, ei enää blondiksi voi omaa väriä sanoa, mutta värjään vaaleaksi koska se tuntuu ja näyttää luonnolliselta väriltä minulle.
hiukset alkaneet tummua ja aikuisena hiukset ovat olleet jo todella
tummanruskeat. Vähän parantelen omaa väriä purkista ja se on kyllä aina
jotain tummanruskeaa tai tummaa kastanjaa tms
tummat maantienharmaat. Raidoitan ne kuitenkin aina vaaleaksi, se vaan on enemmän se mun juttu kuin tummat hiukset, niitäkin joskus kokeilin kyllä, mutta eivät sopineet niin hyvin.
Itse olen ollut vaalea lapsena mutta en siis valkotukkainen, nyt 30-kymppisenä hiukseni ovat hyvin tumman ruskeat.
Itselläni oli vaalean ruskeat hiukset lapsena, aivan vauvana ja taaperona melko vaaleatkin. Eka luokan kuvassa vaalean ruskeat ja yläasteella ne tummuivat nykyiseen tumman ruskeaan sävyyn. Lopulta ne olivat melko vaaleat silloin lapsena ottaen huomioon että äidilläni on tumman ruskeat ja isällä mustat hiukset.
Lapsena olivat aivan vaaleat, syntymähiuksista ei tietoa.