Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppien rasittavimmat jutut

Vierailija
29.09.2007 |

Viime aikoina on anoppi alkanut käymään hermoilleni vauvanhoito-ohjeidensa kanssa (muuten oikein kiva ihminen). Miehelleni en viitsi asiasta purnata, joten valitetaanpa täällä :)

Anopin suusta mm.

- eikös se vauva sinne sänkyyn nukahda kun vaan viet sen sinne?

- kyllähän sille voi jo rahkaa antaa (5 kk vauvalle)

- viedääs poika sitten saunaan (edelleen 5 kk vauva)

- eihän se nyt haitta jos vähän kukkamultaa syö

- tarvitseeko se nyt joka välissä tissiä?

Ja sitten pyöritellään silmiä kun olen eri mieltä asioista...

Onko kohtalotovereita..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve bakteerikanta tulee. kunhan ei aivan just lannoitettua multaa kisko desikaupalla

Vierailija
2/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopille koko maailma on koko ajan häntä vastaan. Aina kun häntä näkee, on juttunsa pelkkää valitusta siitä, mitä kaikkea kauheaa muut hänelle taas ovatkaan tehneet ja sanoneet ja kuinka kamalia ihmisiä kaikki ovatkaan. En jaksa!

Kun ne jutut oikeasti ovat joko ihan mitättömiä taikka sellaisia, että onkin ollut asiallista sanoa. Esim. suuttui silmittömästi siitä, kun naapuri pyysi, ettei jättäisi ruoantähteitä rivitalon pihaan (siis ruohikolle levälleen), kun se houkuttaa lokkeja ja rottia sun muuta ja haisee lisäksi heidänkin pihaan. Tästä syystä anoppi jaksaa valittaa, kuinka naapurit vihaavat lintuja (kun linnuille se niitä jätti) ja valittavat aina kaikesta, mitä hän tekee ja tahtovat hallita koko talon tekemisiä.

En vaan jaksaisi sitä alituista valitusta. Mun ja anopin välit ovat kyllä ihan ok - sellaiset asialliset ja vähän etäiset - vaikka tiedän hänen mustakin valittaneen. Minä olen kuulemma snobi enkä anna poikansa tavata äitiään. Vaikka yleensä se meillä olenkin minä, eikä mies, joka tekee aloitteen anopin luona käymiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä suosittelis kuitenkaan sitä kukkamultaa vauvan ravinnoks...

Vierailija
4/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva voi todellakin käydä saunassa, nukahtaa yksin, syödä vähän kukkamultaa ja sitä tissiä ei tarvitse joka välissä vauvan suuhun tyrkkiä jos se ei ihan oikeasti sitä huuda.

Taitaa olla sun esikoinen...

Vierailija
5/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tätä mieltä, kun ryntäsin lapsen ollessa vauva, ottamaan häneltä kengän pois jota oli pureksimassa ja nuoleskelemassa.

Toisekseen, ei pese KOSKAAN käsiään, ei vessasta tullessa, ei ruuanlaiton yhteydessä, ei koskaan.

Vierailija
6/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenlääkärit vertauskuvallsiesti suosittelevat nuolemaan kengänpohjat kerran viikossa-> liika hygienisyys altistaa allergioille.

Vierailija
7/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vvv:n avulla ei suurin osa vauvoistakaan paskantaisi vaippaan ;)