Viiltävä kipu virtsarakossa loppuraskaudessa.
Onko muilla ollut vastaavaa? Virtsatietulehduksesta ei ole kyse. Välillä siis saan yhtäkkiä hirveän kipukohtauksen, joka tuntuu jossain virtsarakon alueella ja säteilee sieltä emättimeen ja sisäreisiin. Silloin ei pysty juuri liikahtamaankaan (usein kipu iskee, kun nousen esim. istumasta seisomaan). Myös virtsaaminen tekee tosi kipeää, jos samalla sattuu olemaan vessassa. Mistähän moinen johtuu.. rv37
Kommentit (3)
Vauva voi olla myös sellaisessa asennossa, että painaa jotain hermoa, josta kipu johtuu. Mulla oli tämäntapaista.
Kysyin neuvolastakin, mutta ei oikein sanoneet juuta eikä jaata. Tarkistivat vain, ettei ole virtsatietulehdusta. Mutta lienee sitten syynä se pää siellä alhaalla :). ap
Vierailija:
Mulla oli kauheita vihlaisuja rakossa, vauva oli tosi alhaalla ja pitkään laskeutunut ja välillä potkaisi tai nyrkkeili suoraan rakkoon. Ei ollut kivaa ei, öisin kävin vähintään tunnin välein pissalla. Voithan kysäistä neuvolasta?
Mulla oli kauheita vihlaisuja rakossa, vauva oli tosi alhaalla ja pitkään laskeutunut ja välillä potkaisi tai nyrkkeili suoraan rakkoon. Ei ollut kivaa ei, öisin kävin vähintään tunnin välein pissalla. Voithan kysäistä neuvolasta?