Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaikkeen kyllästynyt kotiäiti.

Vierailija
19.10.2007 |

Pitäisi nauttia kaikesta, mutta en vaan jaksa. Aamusta alkaen sama rumba, pukemista, syöttämistä, kuravaatteita. Esikoinen nukkuu enää alle 10h vuorokaudessa ja on väsyneenä aivan mahdoton. Päiväunille ei enää suostu, ikää on 4v.

Vaikka puen kaikki kuravaatteet sun muut asialliset varusteet, silti on välikausihaalarin hihat aina ihan savessa ja mutaliejussa, kuten koko poika. Joka päivä saisi ulkovaatteetkin pestä. Menee ja riehuu eikä malta kuunnella mitään.

Mies ei tee kotitöitä, enkä pääse ilman lapsia koskaan minnekään.

Taloudellisesti kaikki on hyvin ja puitteet kunnossa. Seksi ei enää minua juuri kiinnosta, enkä jaksaisi koko suhteen hoitoa. Tykkään miehestä kyllä. Olen vain henkisesti niin katki.

Helpottaakohan tämä joskus?Että lakkaisi olemasta muutakin kuin kotitalouskona? Että saisi olla ihminen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pääkopassa ei ollut enää mitään, mutta kun keksin kivan harrastuksen, minulla on yksi tunti omaa aikaa viikossa. Välillä kun on hermot kireellä käyn shoppailemassa ILMAN lapsia. Anna esikoisesi leikkiä ja peuhata rauhassa ulkona, riehuu sitten vähemmän sisällä.

Osta kosteussuojatut ulkovaatteet niin et tartte kuriksia. itse henkilökohtaisesti VIHAAN kuriksia ja käytän niitä vain äärimmäisessä tapauksessa. Pesukone on keksitty ja eikä vaatteita tartte joka päivä pestä. Jos esim. leikitte omassa pihassa. meillä on lapsella kahdet ulkoiluasut toinen jolla voi mennä ihmisten ilmoille ja toinen kotipihaan ja läheiseen puistoon.

tekstistä päätellen olet todella kypsynyt tilanteeseen.... tarvitset omaa aikaa!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain on tämän kaaoksen aika. Meillä lähes sama tilanne, paitsi mies osallistuu kyllä. Silti tuntuu että paukut on ihan loppu, eikä seksi todellakaan illalla kiinnosta vaikka miestäni ratakastankin. Mutta kun lapset nukkuvat, haluan vain olla ja vaikka lukea, parisuhteen hoito ei sillon kiinnosta vaikka kai pitäisi. Mutta uskon ja luotan että kaikki menee hyvin. Ja vuosien päästä tätä härdelliä muistelee elämän parhaimpana aikana:)

Vierailija
4/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Remun kosteussuojahaalarit käytössä kaikilla kolmella. Tytöt pärjää niiden kans ihan kivasti, mutta kun poika saa ne ihan liejuisiksi, niin eipä ne suihkuttamalla tai rätillä putsaamalla enää puhdistu, ei edes siedettäviksi:(

Vaikka ne kurikset on päällä, niin eihän ne koko poikaa peitä, ne osat mitkä jää kuriksilta vapaaksi on aivan p**kaset, AINA.

Lisäksi on Lassien tuulipukuja (takki+housut) kahdet, mutta niistäkin housut jo aivan tohjona. Pientä reikää ja venttiä siellä täällä. Mikään ei kertakaikkiaan kestä. Loppuu rahat ja kärsivällisyys.

ap.

Vierailija:

Osta kosteussuojatut ulkovaatteet niin et tartte kuriksia. itse henkilökohtaisesti VIHAAN kuriksia ja käytän niitä vain äärimmäisessä tapauksessa. Pesukone on keksitty ja eikä vaatteita tartte joka päivä pestä. Jos esim. leikitte omassa pihassa. meillä on lapsella kahdet ulkoiluasut toinen jolla voi mennä ihmisten ilmoille ja toinen kotipihaan ja läheiseen puistoon.

Vierailija
5/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin olisi kiva mennäkin, mutta nuorimmainen on vielä niin pieni että siksi olen hoitovapaalla keikkunut. Kyllä noiden tyttöjen kans menee ihan kivasti.

t. ap

Vierailija
6/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullisinta.

Väsymys on suurimmaksi osaksi henkistä lajia. Kun on ollut jo vuosia ilman pientäkään omaa hengähdystaukoa, alkaa väsymään.

ap.

Vierailija
7/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tö ja 8kk vauva.

Meillä isommalla kahdet reimat käytössä ja niillä olemme pärjänneet. ja sotkuista on leikki.

Vierailija
8/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tosiaan pese kuraisia vaatteita. Pyyhin ne joka päivä ja kerran viikkoon (tai kun ulkona on taas kuivempaa ;) suihkutan kunnolla. Mitä se haittaa vaikka on hihat kuraisen harmaina, sitä ei kukaan ehdi huomata kun ne on taas tuoreen kuran peitossa...

Vierailija
9/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähintään yksi oma meno joka viikko! Jumppa, kahvilakäynti tai kävely, mikä sinua nyt eniten innostaakin, mutta se pitää merkata kalenteriin ja toteuttaa joka ikinen viikko. Miehellesi kerrot tämän ilmoitusasiana, et pyyntönä. Sen verran pitää isän ja aviomiehenkin uhrata perheen eteen, että yhden illan hoitaa kaikkia lapsiaan.

Vierailija
10/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nautin kyllä siitä, että sain itse hoitaa lapsiani ja kasvattaa heitä omien periaatteiden mukaisesti. Mutta vaikka siitä nautinkin, niin se on kuitenkin ainaista huoltamista ja vaatteiden ja vaippojen vaihtamista. Eli puuduttavaakin.

Vihdoin liki kolmen vuoden jälkeen aloin uskomaan, että mun on vain pakko saada omaa aikaa. Ensin palkkasin meille lapsenvahdin kerran viikossa, jotta pääsin lenkille. Sitten otin vastaan työtarjouksen muutaman viikon pätkään. Ja kun työ on jotain ihan muuta kuin lasten nostelua nukuttamista, niin olen virkistynyt aivan huomiotaherättävän paljon. Olen kuin uudesti syntynyt ja eri ihminen.

Töihin meno oli niin positiivinen kokemus, että nyt jatkan töitä tästä eteenpäin tekemällä päivän viikossa töitä. Ehkä jokin harrastus olisi ajanut saman asian, mutta kun tuolla tössäkin on niin mukavaa, niin onhan siellä halvempaa käydä kuin harrastuksessa.

Omalla kohdallani tämä kaikki toteutui siksi, että lasten mummot lupasivat hoitaa lapsiamme. Päiväkotiin en noita pieniä olisi vielä missään nimessä suostunut viemään. Mutta tämä muutama viikko hoitui mummojen ja miehen avulla.

Ja tästä lähtien lapset ovat sitten kerran viikossa mummoloissa aina vuoroviikoin toisella ja toisella. Joten mummotkaan eivät rasitu tästä työssäkäynnistä liikaa, mutta viettävät aikaansa lastenlasten kanssa sopivasti. Tässä järjestelyssä kaikki voittavat ja vieläpä työpaikkakin oli oikein tyytyväinen, kun sai tarvitsemansa tekijän pienelle tuntimäärälle.

Vierailija
11/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin vähintään yksi oma meno joka viikko! Jumppa, kahvilakäynti tai kävely, mikä sinua nyt eniten innostaakin, mutta se pitää merkata kalenteriin ja toteuttaa joka ikinen viikko. Miehellesi kerrot tämän ilmoitusasiana, et pyyntönä. Sen verran pitää isän ja aviomiehenkin uhrata perheen eteen, että yhden illan hoitaa kaikkia lapsiaan.

Vierailija
12/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mukaan kotihommin ja lastenhoitoon. Tossa tilanteessa tarvitaan molempia vanhempia. Sinulle enempi omaa aikaa ja joku oma harrastus.

Eihän tosta mitää tuu jos mies ei oo kaverina kotona.

Yhdessä ne lapset on tehty ja yhdessä ne myös hoidetaan.

Olikos mies innossaan petipuuhista? Vois olla yhtä innossaan myös lapsia hoitamassa ja kotia siivoomassa. Lopeta ekaks miehen hyyssäys ja sit toiseksi alat vaa ottaa omaa aikaa!

Vierailija
13/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee kotitöitä, enkä pääse ilman lapsia koskaan minnekään.

Taloudellisesti kaikki on hyvin ja puitteet kunnossa. Seksi ei enää minua juuri kiinnosta, enkä jaksaisi koko suhteen hoitoa. Tykkään miehestä kyllä.

Miksi annat kohdella itseäsi noin? Tykkäätkö tarpeeksi itestäsi?

Vaikka rakastat kovasti miestäsi niin

et voi antaa kohdella itteäsi noin. Ala vaatia itselle omaa aikaa.

Ennen kuin palat loppuun. Ei tommosta kukaa jaksa!!!!