pph:t, päiväkodin tädit ja opet! mitä annatte hoitolasten ja oppilaiten vanhemmille joululahjaksi?
vinkkinä voin kertoa, että aika moni stressaantunut työssäkävijä ilahtuisi esim. lahjakortista kosmetologille tai kampaajalle. hyvä lahja voisi olla myös sarjalippu elokuviin. itse tykkäisin näistä.
Kommentit (22)
Aina keväällä ja jouluna vien lapseni päiväkotiryhmän aikuisille pienen lahjan ( 4hlö ). Viime jouluna vein lahjan fysioterapeutilleni ja lääkärilleni, jotka olivat tehneet paljon töitä kanssani, kun sairastin selkääni. Ja sydämestäni kaikku nuo lahjat annoin.
Mä olen ylipäätään sitä mieltä, että jos lahjaa ei sydämestään anna, niin ei saa antaa ollenkaan. Olkoon sitten kyse sukulaisesta, kummilapsesta tai kenestä tahansa. mäen harrasta " muodon vuoksi" annettuja lahjoja.
Varmasti esimiehesi ymmärtäisi papern kulutuksen kun kerrt tarkoitusperäsi! Hienot kannet sitten pahvista teet ja lapset voi vaikk koristella ne.
HUOM! Jos on oikein kiireiset vanhemmat voit varmaan tehdä tiivistetyn version, kopioit vain avainkohdat ja alleviivaat ne vielä!
Vierailija: