Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pph:t, päiväkodin tädit ja opet! mitä annatte hoitolasten ja oppilaiten vanhemmille joululahjaksi?

Vierailija
19.10.2007 |

vinkkinä voin kertoa, että aika moni stressaantunut työssäkävijä ilahtuisi esim. lahjakortista kosmetologille tai kampaajalle. hyvä lahja voisi olla myös sarjalippu elokuviin. itse tykkäisin näistä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joku kukka tai meidän pullo viiniä (jos ei juo itse voi tarjota vieraille) olisi ihana.

Vierailija
2/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten pitää antaa vanhempana lahja myös niille hoitotädeille?

Ok. Mä olen päiväkodissa töissä, ryhmässä 22 lasta. Siis ostan 22 hemmottelulahjakorttia. Entäs jos lapsen vanhemmat ovat eronneet? Molempiin perheisiin tietysti omat hemmottelukortit! Siis 25 hemmottelulahjakorttia.

Minulla on kaksi lasta joista molemmat päiväkodissa. Toisen ryhmässä on 3 hoitajaa, toisen 4.

Ostan siis yhteensä 32 hemmottelulahjakorttia. Alle 50e ei saa varmaan mitään. Oikeastaan sekin on vielä säälittävän pieni summa, hävettää jo valmiiksi, mutta otetaan vaikka se. Hinnaksi tulee siis vaivaiset 1600e. Ihanaa, opintotuella :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas nyt, kun vuodesta toiseen täällä annetaan aina hyviä vinkkejä mitä opeille ja hoitajille pitäisi jouluksi/kevääksi ostaa. mitäs itse ostatte lasten vanhemmille??

Vierailija
4/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kertokaas nyt, kun vuodesta toiseen täällä annetaan aina hyviä vinkkejä mitä opeille ja hoitajille pitäisi jouluksi/kevääksi ostaa. mitäs itse ostatte lasten vanhemmille??

Vierailija
5/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella, että päiväkodista saat lahjan jouluna ja hoitajilta!!!??? Siis haloo, penskoja 20 ja niitten vanhemmille sitten viiniä ostamaan, vai?!

Vierailija
6/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis rahaa niin ostaisin jokaiselle lastaan hoitoon tuovalle vanhemmalle paksun kirjan aiheesta: Lapsen paikka on kotona!

Vierailija
7/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs vitsejä nää vuodesta toiseen pyörivät opettajien lahjomis -ketjut sitten oikein on? eikö jouluna ole tapana antaa lahjoja puolin ja toisin? miksi opet ja hoitajat odottavat saavansa lahjoja (vieläpä itse määrittelemiään viinejä, kasvohoitoja ym.) ihmisiltä, joille eivät itse aio antaa mitään?

Vierailija
8/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no mitäs vitsejä nää vuodesta toiseen pyörivät opettajien lahjomis -ketjut sitten oikein on? eikö jouluna ole tapana antaa lahjoja puolin ja toisin? miksi opet ja hoitajat odottavat saavansa lahjoja (vieläpä itse määrittelemiään viinejä, kasvohoitoja ym.) ihmisiltä, joille eivät itse aio antaa mitään?

Älä sä hyvä ihminen anna mitään jos tulet siitä näin katkeraksi.

Vierailija
9/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kuule sullekin lahjaa tarpeeksi, että yleensä saat lapsesi päivähoitoon!!! Mietit vähän sitä liksaa, mikä tuosta hommasta maksetaan ja sitten vielä kehtaat olla lahjoja vailla!!!

Vierailija
10/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni hoitaja ja opettaja odottaa saavansa lasten vanhemmilta lahjuksia ja sitten vieläpä selän takana (tai av:llä) arvostellaan, kuinka huono saldo taas tuli ja surkeita lahjoja.

Vierailija
11/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö te ihmiset huumoria ymmärrä??

ei ap

Vierailija
12/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtään tekevät! Vai viettekö te kaupan kassatädille kanssa lahjan kun on niin kiva et viitsii olla kassalla töissä että te saatte ostettua ruokaa?

Vierailija
13/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He huolehtivat lapsistanne, kun olette töissä, antavat syliä ja hoitoa ja opetusta ja ohjausta. Ja tämä kaikki pitkin vuotta, ei pelkästään jouluna.

Vierailija
14/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useille tekisi mieli antaa joku oikein hyvä lasten kasvatusopas.

Toisaalta monelle tekisi todellakin mieli antaa ruusukimppu hyvin tehdystä kasvatustyöstä.

Nyt joudun kuitenkin tyytymään pieneen itsetehtyyn joulukorttiin ja lämpimään käden puristukseen. :o)

Vierailija
15/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ai ei opettajat ja hoitajat anna mitään?

He huolehtivat lapsistanne, kun olette töissä, antavat syliä ja hoitoa ja opetusta ja ohjausta. Ja tämä kaikki pitkin vuotta, ei pelkästään jouluna. "

Itse ovat työnsä valinneet. Ja nimenomaan se on heidän TYÖNSÄ, saavat siitä palkan.

Vierailija
16/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti, kuinkahan moni opettaja, lastentarhanopettaja jne. todella vaatii niitä lahjoja. Kun siitä nyt on tullut tapa, niin tokihan se tuntuu normaalilta, mutta on se kyllä vähän noloakin kantaa kaksi kertaa vuodessa monta kassia kukkia, kynttilöitä jne. kotiin. Mukavaahan on tietysti saada lahjoja, mutta en minä niitä ainakaan vaadi tai ehdottomasti halua.

Vierailija
17/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vitun tylsäksi käyny porukka täällä aaveellä!!! Oli kyllä ihan eri kivaa pari vuotta sitten!!!

Ja vittu toki toki ostan lasten vanhemmille päivä Tukholmassa risteilyn, että voi vaikka uuden vuoden laivalla viettää : D

Lupaan, että hoidan koko porukan lapset niin vanhemmat pääsee oikein porukalla reissuun : D

Vierailija
18/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vitsintynkää väänsi, muttei niin suurta vitsiä, ettei totta toinen puoli.

Noin niin kuin kautta linjan sanoisin, että lahjan saa minulta sellainen henkilö, joka on sen mielestäni käyttäytymisellään tai työllään tai millä tahansa ansainnut. Se voi olla minulle " palvelua" tuottanut, esim. pph tai postiljooni JOS olen tyytyväinen. Jos en ole, niin en lahjo siksi, että näin on tapana. Miettiköön kyseinen asiakaspalvelija sitten mielessään, miksei saanut lahjoja. Toisaalta, voin muistaa pienellä lahjalla sellaistakin henkilöä, jolta olisin ehkä ahtaasti ajatellen " saamapuolella" - vaikka joku sellainen, jonka palveluita rahalla ostan paljonkin.

Vierailija
19/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitoksen hyvin tehdystä työstä. vaikka palkkansakin saavat. Samoin ajattelin viedä kuopukse lääkärille tänä jouluna kukan. Ihana lääkäri, joka ottanut meidän pienen asiat hoidettavakseen.

Samoin olen rakennusvaiheessa vienyt joulupulloja sähkö ja putkimiehelle. Vaikka heillekin maksan ihan hyvän liksan ja vielä itse

Vierailija
20/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ystävällinen ele vanhemmilta. Jotkut perheet eivät koskaan tuo mitään, ja so what.

Jonkun olen kuullut luokan ulkopuolella sanovan lapselle, että " se on kuule työstään palkan sanut, ei mitään syytä lahjaa antaa" , kun lapsi ihmetteli, miksi heidän perheellään ei ole opelle lahjaa, kun niin monella muulla on...

Kynttilöitä mulla on vaikka muille jakaa, samoin erinomainen repertuaari erilaisiä kynttilänjalka virityksiä... Kivoja, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi