mies ei mennytkään töihin? Missä hän voi olla?
JOo, täällä oli pari päivää sitten vastaava aloitus, mutta tämä on nyt eri juttu kuitenkin!
Eli soitin miehelleni työnumeroon, kun ei vastannut kännykkään, tuli ihan yksi kysymys lapseen liittyen mieleen. No, työpaikalla sihteeri vastasi, ja sanoi, että miehellähän on tänään vapaapäivä. MInä siihen änkytin, että ai niin, kun olen itse matkalla, en muistanut. SIis en ole matkalla, mutta enhän voinut sihteerille sanoa sitä, etten muka tietäisi miehen vapaapäivää.
Mies ei ole vastannut kännykkään, ei sähköpostiin. Autolla lähti töihin. Sanoi, että tänään illalla on asiakastilaisuus, menee varmaan myöhään.
Joo, kun näen tämän kirjoitettuna, taidan tietää, mikä on totuus. Mutta miksi mies valehtelee minulle?
Kommentit (75)
En ole aiemmin tähän ketjuun vastannut mutta nyt on pakko.! Ai että wi miehet monessakaan perheessä pyykkeihin koske? Jos sinun ukkosi ei niihin koske, älä yleisät. Minä en tiedä yhtäkkiä ketään miestä joka EI pesisi pyykkejä. Meillä mies pesee aina itse omat tyävatteensa ja tarvittaessa muitakin. Ja pian kun olen poissa kotoa lähes 2 viikkoa, niin mitä luulet kuka meillä silloin pyykit pesee? Jotkut miehet ne osallistuu kotitöihin, jos sun miehes ei niin älä sitä täällä itke.
et ole ainut, pettäjämiehiä on aina. Kerrro tarinasi ja miten se etenee, on opiksi muille.
Kertoisit nyt edes lyhyesti meille missä mies oli? kun kaikkia niiiiin kovasti kiinnostais.. pliis..
Voimia päätöksessäsi erota, jos siis tosiaan tämä on totta tämä aloituksesi.
En halua kertoa asiasta enempää, vaan toivon tämän viestiketjun jäävän unholaan. Kuten meidän avioliittokin jää. Tämä olkoot viimeinen kommenttini.
ap
että miten tässä kävi!
Itse olen ollut tuo pettävä osapuoli ja voin kyllä sanoa yhdeksi hyvin varmaksi merkiksi pettämisestä juuri tuon hyväntuulisuuden ja huomaavaisuuden kotona. Syyllisyys saa sen aikaan! Vaikuttaa kyllä siltä, että mies on vieraissa!
kerro AP miten kävi?
vaan pakkaisin kamat ja lähtisin. selvä tapaus. anteeks vaan. menisin vaikka ystävien tms luo. ku mies sit kotiutuu niin siinähän miettii mikä on. ja tosiaan nyt on saanu ikävä kyllä aikaa miettiä selitystä. Ole tiukkana, älä usko kaikkea. Tiedän tunteen ku elämä romahtaa, ei voi ku vahdata puhelinta ja odottaa... se on ahdistavaa. voimia sulle. älä jää paskaan suhteeseen missä mies pettää, se syö sut henkisesti rikki.
ja alkup. kirjoittaja sen perään kun ei mitään kuulu??