Mihin mennä Tampereella syömään miehen kanss kahdestaan pitkän kaavan mukaan?
Eli ruoka hyvää ja sitä on riittävästi, tunnelma sopivan intiimi...
Kommentit (15)
Tunnelmallinen,
kalliimpi, mutta jos ei nyt joka viikko käy;)
Varsinkin pihvit siellä on aivan mahtavia...
Fransmanni! Tunnelmallinen ja loistava ruoka. Tai Astor on myös ihana.
Itse boikotoin Saludia kun tarjoavat kania ja kaikenmaailman villielämiä.
Me ollaan syöty siellä monesti bonuksilla ja ruoka tosi tylsää ja palvelu maailman hitainta. Eli oman kokemuksen mukaan siellä syö pitkän aterian ihan yhdellä ruokalajilla...
Näsinneula on ehdottomasti paras!
Kuulisin itsekin mielelläni suosituksia ja perusteluita Tampereen reissuja varten. t. helsinkiläinen
Näytti olevan joka asiakkaan kanssa jotain ongelmia, joten ruokaa saimme odotella TODELLA kauan. Joku oli saanut väärän ruoan, jollekin ei oltu viety leipiä, oli laskutettu väärin jne. Ja tämä ravintolapäällikkö itse(yritti selvittää sotkua) oli jotenkin, miten sen nyt sanoisi... yksinkertainen!
koko ravintolaa ollenkaan vaikka kävin siellä vuosia sitten monia kertoja. Aivan ihana! Ruuista en kyllä osaa nykyomistajan aikoina sanoa mitään.
Salud ehdottomasti, onhan pippuripihvikin äänestetty Suomen parhaimmaksi. Vähän on hintava, mutta jos nyt kerran haluaa syödä hyvin ja pitkän kaavan mukaan, niin ehdottomasti Salud. Ota vielä kiekuraperunat ja pyydä vähän extrakastiketta pippuripihviin, niin avot !
Tarkoitan Koskaria, se on Treen ainut Frans. Oon syönyt siellä kerran ja olin todella todella tyytyväinen mutta ehkä täytyy itsekin vaihtaa suunnitelmaa koska syömään ollaan mekin menossa. Pitäiskö kokeilla El Toroa kun pihville ollaan menossa? Antikassa on muuten hyvät pihvit mutta suppea ruokalista. Eikä saa etanoita joita haluan nyt ottaa alkuun. Salud on makuasia, en tykkää yhtään heidän pippurikastikkeestaan.
Onhan El Torossa varmasti hyvät ja mureat pihvit?
Jos laadukasta ja romanttista iltaa kaipaa...
Näsinneulassa on ihana istua ja katsoa ohilipuvia maisemia.
Wistub Alsacessa myös loistava ruoka, hyvät viinit ja hyvä palvelu.
Minusta Salud on ylimainostettu, en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se on niin suosittu. Liha ei ole ollenkaan niin hyvää kuin pitäisi.
Vierailija:
Minusta Salud on ylimainostettu, en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se on niin suosittu. Liha ei ole ollenkaan niin hyvää kuin pitäisi.
Aivan samaa mieltä! Mielestäni loistavia ovat mm.
-Perla Rautatienkadulla. Upeaa italialaista, tosin kovaan hintaan.
- Hella ja Huone Kalevassa. Upeaa ruokaa, vähän tavallisuudesta poikkeavalla systeemillä (ks. nettisivut). Just sellainen kaikessa rauhassa -paikka.
- Kalevassa on myös Coussica. Ei mikään kahden kesken -paikka mutta noin niinkuin esimerkkinä paikasta mikä on tuplasti parempi kuin Salud ja vielä edullisempikin.
minkä hintaista?
minkälaista ruokaa?
Perinteinen Salud?
The Grill&More ei ole niin intiimi
Astor?
Tiiliholvi?
Masuuni?
Onhan niitä paljon muitakin, mut tässä noin aluks.